flashback friday

Friday means one thing; flashback friday! I og med at jeg lengter tilbake til fantastisk flotte og eksotiske Thailand, tenkte jeg at denne ukens tilbakeblikk kunne være fra da vi bodde der i en måned i desember. Herre, som vi koste oss! Det var da vi først kom ned dit at jeg og Pierre offisielt ble sammen. Åh, good times! Det skjedde litt av hvert der, jeg tok jo til og med silikon under oppholdet. Det tok jeg helt i slutten av oppholdet, på bildene under er jeg all natural. Uansett! Vi bodde blant annet på en suuuper fin og stor suite med egen pool og boblebad. Dere kan se bilder av den her – hvor luksuriøst?! Jeg dåner. Det var en veldig fin måned hvor vi storkoste oss stort sett hele tiden. Jeg vil virkelig tilbake. Kanskje om ikke så lenge? 🙂

· ET REALT BILDEDRYSS – THAILAND DESEMBER 2015 ·

LENGTER! Se så annerledes jeg så ut, da. Hjelpes! Haha.

60 kommentarer
    1. Du ser ikke annerledes ut da og nå,eneste forskjellen er at du har kortere og tykkere skihopp nese ,det er egentlig ikke noe finere enn det du hadde

    2. Hei anonym der oppe:p lukter sjalusi lang vei. Jeg ser at nesen til Isabel et myye finere. Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg opererte nesen selv, og jeg ville faktisk ha litt “skihopp” nese😍😍

    3. Du ser ikke såå annerledes ut fra da til nå. Du ser rundere ut i fjeset bare fordi nesen din er så kort og butt.

    4. Er det ikke trist å se at du ikke lenger ser du som den “sanne” deg? Du ser ikke en gang ut som deg selv.. Det er bare trist.

    5. Myyyyye penere og naturlig den gang. Operasjoner får deg til å se kunstig og falsk ut. Men det er jo ditt valg.

    6. Fy så dom hvorfor forandre på seg når du var fin der var ikke vits i der hele tatt du ser myyyye mer styggere nå du

    7. Du var søt da og! Men syns nesen din er litt penere nå. Men den gamle nesen hadde jo sin sjarm! Fine deg <3

    8. asså du kan sammenligne operasjoner med sminke, du sminker deg for å føle deg mer komfortable og for å forandre noe du er mindre fornøyd med. det er ikke dermed sagt at man er penere naturlig. hvis hun var født med den nesen hun har nå, hadde det også vært naturlig? det hadde jo ikke sett falskt ut? så all den dritten du får slengt er bare ren sjalusi;) du ser bra ut uansett!
      https://www.youtube.com/watch?v=ogtiNvaglls
      hva heter den svarte pen toppen som du brukte i gran canaria, da du og pierre var ute å spiste? I den videoen over^

    9. Jeg kan skrive under på at Isabel er finere i dag enn den gang! Har sett den uopererte nesen i virkeligheten. Ikke at det var noe GALT, men liksom.. den er finere nå! U go Isabeeel

    10. Syns nesen din ble helt perf etter operasjonen, du ser smashing ut Isabell! Skulle gjort mye for å se så digg ut!

    11. Kjære Isabel. Du var vakker den gang, og du er vakker nå også. Jeg tror du ikke ser det selv, dessverre. Hvis du ikke vil ende opp som en parodi på deg selv, bør du stoppe utseende-endringen nå!!! Du ER pen!

    12. Man trenge ikke å være sjalu uansett man ikke syns den nye nesen var fin etter operasjonen ,den ser ok ut på bilder når hu står rett frem men på siden så ser den veldig kort og tykk ut

    13. Syntes du var nydelig før, men minst like nydelig nå. Det at du ser veldig annerledes ut nå er da ikke noe som er dumt eller synd! Man må da ikke se ut som den samme gjennom tid og livet, det er bare gøy og spennende og forandre på noe, spesielt hvis man blir mer fornøyd med seg selv, og det er jo det som teller! Jeg selv er helt annledes nå en når jeg var 18. Med hjelp av trening, sminke, fine klær og hårforlengelser. Og er veldig glad for at jeg har et annet utseende nå enn før. Så det å operere seg litt er ikke noe big deal, det viktigste er at man trives med seg selv. Og som jeg vet så syntes alle jeg kjenner at du Isabel er veldig vakker og at de operasjonene ikke har vært noe annet enn vellykket!!!

    14. Du var absolutt fin før, men når jeg ser disse bildene må jeg innrømme at du ser jo enda mer smashing ut nå 😀

    15. Du har, eller hadde, IKKE 0,5ML i leppene. Utgangspunktet ditt er nada lepper, og da skal det en smule mer til enn 0,5 for å få de til å bli så unaturlig store som de både var og er. Slutt å lyv..

    16. Det er ditt liv og det skal ikke jeg legge meg opp i. Men synes det er utrolig trist at noen som var så naturlig pen som det du var, må behøve operasjoner for å bli fornøyd. Synd du ikke ser hva vi andre så..
      Men det viktigste er at du selv trives med valgene du har tatt og er fornøyd. Kos deg i Stavanger 🙂

    17. Jeg syns du var utrolig skjønn og nydelig før også jeg da 🙂 men nå er du slående vakker! Skal ærlig innrømme jeg var skeptisk til den nye nesen når jeg først så den, men nå som jeg er så vandt til å se den er den like passende i ansiktet ditt som din gamle 🙂 Morsomt å se tilbake på sånne bilder da, blir litt som å se på bilder fra barndommen hvor mye som har endret seg! Hehe.

    18. Selv om du har fikset på utseende så er du sinnsykt VAKKER nå. Du var selvsagt vakker før også – men jeg vet selv at man blir lykkeligere av å ha det bra med seg selv. Lillesøsteren din er en mini versjon av deg, ser jeg nå på bildene!
      Du er utrolig vakker både på utsiden og innsiden. Sitter nesten å gleder meg til den dagen du skal bli mor, hihi <3
      Stoor klem!

    19. Sååå fin! Jeg synes du kledde den naturlige nesen bedre, men smaken er som baken 🙂 Så lenge du er fornøyd er det alt som betyr noe! Du er fortsatt veldig fin, altså.

    20. Kunstig og falsk.. jasså… kordan kan man altså se det ? – Tell æ ser det ikje og i tillægg e det frækt og si det.. at nån har samvittighet e værre og tænke på.. hoff !! 😕

    21. Før så du mer damete ut i ansiktet, med den nye nesen har du fått et rundere ansikt, litt som et barnefjes

    22. Du var utrolig nydelig, og det er du nå også! Syntes det er synd du ikke ser at du alltid har vært like fin.

    23. Du er fin uansett Isabel!! <3 men ikke operer deg mer, fordi du er så nydelig som du er akkurat nå!! <3 men du er alltid fin!!

    24. fine bilder:) lurer på om du sender ut ALLE kommentarer du får på bloggen? eller om du plukker ut:) klem

    25. Liker at du tørr å ha åpe kommentarfeltet ditt i forhold til andre bloggere, det er SÅ mye gøyere da å lese bloggen, når man kan på en måte svare med ting man er enige i osv, på en måte bli litt med i bloggen om du skjønner! gidder ikke lese blogger der man ikke kan svare på innlegg.. du er tøff som tørr og ha åpent kommentarfelt, men håper at du ikke tar til deg alt dritt som også kan komme da, du er hvertfall sterk da, tenker meg det kommer en del dumme komentarer som ikke skulle komt, men du er uansett en skikkelig fin jente, så stå på, leser bloggen din hver dag, og er innom den flere ganger om dagen!!

    26. Du fortjener å ligge på 1 plass!!!!! irriterer meg sykt mye at du ikke gjør det!! åhhh arghh ahahaha xD men ja! du skal ligge på 1, fordi du er den beste bloggeren garantert, og mest aktive

    27. Du er sykt fin!;) lurer på en ting, har du prøvd å røyke før? hvordan synes du det var første gang? 😉 røyker du på fester?

    28. Du er så utrolig fin , tror du at du ville møtt noen av de som leser bloggen din som ville møte deg, du virker så morsom å henge med. eller møte, ta et bilde

    29. Heihei Isabel<3
      Husker når dere var på den turen, elsk!!
      Jeg lurte på om kanskje kunne laget et innlegg om Shein? Har lest at klærne dær fra er utrolige små på størrelser..folk som bruker xs må bruke m, viss du skjønner. Hva synes du? Må du opp i størrelse? tar det lang tid før varene kommer og er det mulig å sende tilbake?
      Hadde vært fantastisk om du skrev et innlegg om det<33 stoor klem

    30. plis: Hei! Jeg synes størrelsene er helt normale, foruten om i sko. Da går jeg alltid en størrelse opp! Det tar ca 2 uker før bestillingen kommer, og det går an å sende tilbake 🙂 Klem!

    31. Hallo, ikke for å være frekk, men ikke dum deg ut da.. restylane går innenfor kategorien “fiksa på”. Du så myyyye mer annerledes ut på paradise enn på disse bildene pga lippene. Det gjør mye med et utseende altså!

    32. Håret ditt på bildet i den tuktuken kledde du! Syntes at du burde farge det sånn.. du fikk en så fin glød i ansiktet og øynene dine kom så pent frem 🙂

    33. Du er så jævlig arrogant når du ikke svarer leserne dine. Hvis du ikke vil bli stilt enkelte spørsmål så ikke la de bli postet 😉
      Du gjør bare narr av leserne dine liksom… men hva vet vel jeg, du har ikke hjerne til å skjønne hvor feil det blir 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg