STAVANGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

. . MY FAVE DAY OF THE WEEK

YEY – lørdag! Det er ingenting som slår lørdags-følelsen, ass. Det er sikkert og visst. Jeg har overdrevet mye energi i dag, så denne dagen kan ikke bli annet enn fantastisk! Planen for dagen er allerede satt. Nå skal vi få unnagjort litt jobb (begge er bloggere, da vet du) først, og så skal vi ut å shoote dagens antrekk. Senere får vi besøk av Michelles familie, og etter det blir det vors og ut på byen. For en gangs skyld skal vi dra ut på Bryne en liten sving for gamle dagers skyld, og så drar vi videre til byen. Jeg er i utgangspunktet ikke fan av Bryne, men det blir nok hyggelig uansett da det er to år siden jeg satte min fot på en nattklubb her. Tydeligvis skal det ha kommet en ny klubb hvor Michelle nylig jobbet, og der skal det visstnok være bra. Bord er booket, og vi er klar for en fin aften. En bra kveld blir det nok uansett! 

Nå skal vi kaste avgårde til butikken før vi skal sette i gang med jobbing i et par timer. Jeg oppdaterer dere igjen om ikke lenge! Ukens spørsmål står blant annet for tur. Klem!

24 kommentarer

Siste innlegg