akkurat nå

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Taco, fine venner, god musikk, champagne, vin. Nå er det god stemning her! Ah, dette kommer til å bli en super kveld. Vi har så vidt startet å vorse, for vi må nemlig vente til desserten er klar og inntatt først. Haha! Elias lager Oreo-trøfler og Michelle har mekket i stand fruktsalat og en nydelig krem som tilbehør. Altså, jeg elsker at de fleste rundt meg er så flinke på kjøkkenet, for som dere vet – jeg er udugelig. Lucky girl!

Nå skal jeg kose meg videre og legge bort mac-en, jeg ville bare ønske dere en fin lørdag videre! Jeg savner min fine kjæreste, skulle så inderlig ønske at han var her med oss.. Neste gang! Vi skrives. <3

21 kommentarer
    1. Så mørk du var i huden på dette bildet. Er ganske ny leser av din blogg så vet ikke hviket land du er fra, er du pakkis eller iraner?

    2. Hørest gøy ut!
      I det siste har jeg opplevd et sigende press i forhold til drikking og alkohol. Kan du skrive/gi tips til de mange som er i denne situasjonen. Hvordan forholde seg til det? Hvordan hjelpe en sorpa full venninne/kompis? Hvordan klare å stoppe seg selv? Hvordan drikker man med fornuft? Hva skal man gjøre om man blir for full? Hva skal man gjøre dagen derpå? Gjerne del egne erfaringer også, det er alltid interessant å høre:-)

    3. Kan noen Plis fortelle meg hvordan mammaTilmichelle er Norges mest leste blogg? Det er seriøst den tørreste og kjedeligste bloggen ever! Hvem leser den? Jeg får ikke skrevet dette noe steder , så måtte bare skrive det her. Altså det eneste en kan lese om er barn og graviditet. Jeg sovner liksom!!! Ikke har hun noen fine bilder heller. Kan noen svare meg Plis ?? Hvordan kan opptil 55 tusen og opplever lese den kjedelige bloggen??????!!! Er det kvinner som leser, unge jenter? Eldre eller yngre Menn? Hvem ? Hvem? I just dont Get it????🤔🤔🤔🤔🤔

    4. Til du siste som skrev; jeg klikker faktisk aldri inn på hennes blogg. Har vært der Max 2-3 ganger og synes det er den tørreste og kjedeligste bloggen ever. Det jeg undres over er hvordan den kan ligge øverst på listen. Forstå det, den som kan!

    5. MammaTilMichelle er den kjedligste bloggen på jord. Skjønner ikke hvordan den er så populær. Folk som syntes dette er innholdsrikt er vel småbarnsmødrene selv som kjenner seg litt igjen i henne, og dermed finner det interessant og klikke inn der.

    6. Enig!! MammatilMichelle er den verste bloggen ever!! Aldri no inspirasjon aldri no fint å lese om så den kutta jeg ut ganske så kjapt ja.

    7. Til Omg:
      Har du bare klikket deg inn på bloggen hennes 2-3 ganger? Og dermed så er du så rasende og frustrert? Eh, unnskyld meg altså, det du sier henger ikke på greip.Hvorfor alt hatet?

    8. Hater ingen og ønsker ikke rakke ned på noen. En blogg skal jo være litt spennende og inspirerende til tider. Hennes er så langt ifra det liksom. Og derfor lurer jeg på hvordan den kan være så populær? Jeg undres bare. No hard feelings.

    9. SMAK OG BEHAG!!!! MENNESKER LIKER FORSKJELLIGE TING! man må da få si meninga si uten å bli kalt hater!!! Jeg HATER ABSOLUTT INGEN. Selv om jeg mener at den bloggen er forferdelig treig.

    10. Den er fryktelig kjedelig ja!!! Men det er nok fordi det finnes så mange småbarns foreldre som digger den. Sier seg vel selv.. også hadde hun jo det kjærestedramaet. Litt spesielt hun har 3 barn med 3 forskjellige mannfolk og, alt trekker vel.

    11. haha heeelt enig med deg omg. Det er den bloggen som frister minst å klikke innpå av toppbloggerne. Er nesten samme type innlegg hver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg