DRESSED FOR AUTUMN

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / boots her / solbriller her / lignende veske her

.  .  .

Jeg elsker virkelig denne jakken! Jeg mener, se på den! Den perfekte jakken for de kjølige høstdagene vi har i vente. Er det noe jeg misliker sterkt er det å fryse, da jeg er den største eksisterende frysepinnen på denne jord. Jeg fryser uansett hva, så derfor slo jeg til å kjøpte meg en god, varm jakke før det er for sent. Dette året er jeg førevar! 😉
 

29 kommentarer
    1. Åh for en nyydelig jakke! Dessverre er jeg født med varmekabler i kroppen 😅 haha! Så jeg er varm uansett hvordan vær det er. Sover med vindu oppe når det er -30 på vinteren liksom!

    2. Jakken var kjempe fin!😍
      Den var mye finere på deg enn på modellen, på henne var den alt for kort- men helt perfekt på deg!😙

    3. hei isabelle<3 vel, da jeg vokste opp var faren min gal, og han brukte ofte vold mot meg, og familien min. Han var kontrollerende, slem og har ennå den dag idag ødelagt store deler av mitt liv. Altså, du aner ikke hvor redd jeg er for han. Han stalker meg, og har kommet med mange trusler. Jeg.. Klarer ikke snakke med noen om dette temaet, og lurte bare på om det kunne gå ann å slå av en prat med deg kanskje over messenger, dm.? Høres rart ut, men jeg ser på deg som min 'storesøster' hehe. håper du svarer, og masse klem fra meg <33

    4. Himmel og hav.jeg svetter bare jeg ser deg.hehe.her er alt av vinduer og ventiler oppe.de går ikke igjen,før de må.så de skal bli moro å diskutere med mannen,når det blir kaldere i været.men jakka var fin😊

    5. Den såg skikkelig god og varm ut, og den va skikkelig fin også:) Du e nydelig Isabel, stå på <3

    6. Å fyyy faen du e peeen !!! 😀 💖
      Å den jakka, omg wow 😍😙💋❤
      Detta hær va bare flott, Isabel 💖

    7. Hei Isabel! Håper du har en finfin onsdag, lurer på om du har hørt om en forening som heter “friskis og svettis”? Dette er en treningsforening ulikt noen andre treningsstudioer. Her er det gruppetimer med en leder i midten som følger et program som han/hun selv har laget. Vi tilbyr både jobbing med vekter og steppkasse, aerobic timer, core trening, spinning og trening med medisin ball! Alle timene er som regel soft, middels eller intensiv hvor du velger selv hva du vil gå på. Om du vil være med i et inkluderende og få en utrolig positiv opplevelse, så anbefaler jeg virkelig å prøve det ut! Ta med en venninne, du får tre gratis prøvetimer! 😀 Håper du vil sjekke det ut, og kanskje lese litt mer enn det jeg har skrevet her (rotete og hele greia, hehe) Gå veldig gjerne inn på friskis og svettis Oslo i ditt tilfelle. Ha en super uke du vakre! Mvh Benedicte

    8. Tror ikke du aner hvor mye lidelse som ligger bak en dunjakke 🙁 folk henger seg opp i pelsdyropodrett, men å rive fjør av levende gjess er helt ok ?

    9. Litt utenfor blogginlegget.
      Jeg lurte egentlig på om ikke du kunne hatt en slags “månedens musikk” eller noe lignende

    10. Litt utenfor blogginnlegget, men jeg lurte egentlig bare på om du kunne hatt noe “månedens sanger” eller noe lignende? synes det er utrolig gøy 😀

    11. Bruker aldri dunjakker eller pels, det skjønner jeg ikke at folk orker, de burde sette seg litt inn i dyrenes situasjon før man svir av tusener på en jakke..stakkars dyr

    12. Du klarte ikke ta étt bilde av jakken bakfra? kjempebra jobbet med 8 bilder forfra da. Flott å se en så dedikert blogger 🙂

    13. Åååååå, du er driiiiit pen😍 Super fin jakke👍 Du har en skikkelig bra blogg😘 Ønsker deg alt godt videre😘 Hilsen 2 superstore fan som ser opp til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg