dette skjedde alt for fort!

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

September.

Vi må bare prate om det, folkens. September? Hva da september?? Var det ikke akkurat juli? Jeg kan ikke fatte og begripe hvor latterlig fort tiden går! Nå er jo fanken meg høsten her for real, jo. Er vi klare? Er vi klare for kjøligere temperatur? Regn? Vind? Nei. Det vi (jeg) derimot er klar for er varm sjokolade i bøttevis, deilige høstklær, høstlige farger.. Ja, that’s it. Det er da noe positivt ved hver årstid, ikke sant? 🙂 

Hvordan har dere det i dag, forresten? Jeg håper det står supert til med dere alle sammen. Selv er jeg en duracellkanin uten like i dag, så her gjelder det å finne på masse gøy! Det er jo tross alt lørdag, så det kommer nok ikke til å bli så vanskelig. Jeg vet to ting jeg har veldig lyst til: 1. drikke vin, 2. kjøpe interiør. I dag er dagen! Det har jeg troen på. Jeg tenkte forresten å slenge sammen en liten throwback med bildedryss fra hele sommerferien. Hadde det vært gøy? 🙂 Isåfall kommer det senere i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her

Vi skrives senere, fine lesere. Finn på masse gøy i dag, da – det er jo helg! 

15 kommentarer

Siste innlegg