jeg har anmeldt henne

affiliateslenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her

____

Da var det gjort! Husker dere da jeg fortalte om identitetstyveriet som hendte meg nå nylig? Vel, saken ble jeg anbefalt på det sterkeste å anmelde, for det er jo helt absurd at et annet menneske tar seg den”friheten” til å gjøre noe slik. Det er ulovlig, og det er straffbart. Det er helt sinnsykt hvordan noen kan gjøre noe sånn? Jeg får ikke sagt det nok – this shit’s cray. Nå er det i det minste anmeldt, så får vi håpe at politiet tar saken på alvor. For dette er jo absolutt ikke greit, og for alt jeg vet kan hun ha gjort det med mange fler enn bare meg. Tenk det, å bestille masse greier for flere tusen, på noen andres navn? Heldigvis er IP-adressen registrert, så det er egentlig en ganske enkel sak for politiet å finne ut av.

Det føles godt å være ferdig med hele den tragiske opplevelsen, i det minste. Nå kan jeg gå videre, og gi slipp på dette. Følelsen av å føle seg så grovt utnyttet er ikke noe grei følelse..

37 kommentarer

Siste innlegg