1. Kjedelig.
      Nå kan du kaste det i søpla ditt miljøsvin. Å ikke bruke klær mer enn én gang er helt psyco. Barn har sydd hvert jævla plagg og du bruker klær som sminkeservietter. Blir deilig å se karma ta dæ❤Møkkakjerring

    2. Eg ska verr ærlig å innrømma at opp i gjennom årene har eg lest mången bloggar, men eg har ikkje holdt ut i mer enn max 1 uka elns. Men din blogg har eg lest i mer enn 1 år nå! Eg syns du e kjempe flink å eg digge at du legge ut sånne små korte hverdagslige innlegg innimellom. Stå på Isabel! Du e rå!!

    3. Fy faen får ein kjedelige stil du har!!! Off nytte she kor mye penger du har når du faen she kan kle deg, alltid ng enten for drøyt ellr for dumt!

    4. Hei på deg fine Isabell:)
      Vet ikke om det er grunn til at du blogger mindre om
      dagen men om det er pga kommentarer du har fått så drit i dem , kjør ditt eget løp dem det er en grunn til at du ligger på toppen <3 jeg savner de hyppige innleggene dine 🙂 ønsker deg en super kveld, god klem <3

    5. dagens antrekk eller gårsdagens? bare lurer da du hadde samme klærne på i gårsdagens innlegg. eller bruker du samme klærne to dager?

    6. Cathri: Hei søte! Tusen takk for fin kommentar <3 Jeg har faktisk hatt det overdrevent travelt de siste tre døgnene, men nå er jeg back on track! Stor klem til deg, og god helg!

    7. Hei vil anbefale deg noen fine jeans fra Gina tricot de heter molly high waist jeans . De er så fine og koster 300 kr veldig billig .
      De finnes i flere farger men den svarte er veldig Fin. Kan du og Pierre ha video blogg snart ?

    8. HVOR ER DE SVARTE SOLBRILLENE DINE FRA ? De du nettop la ut videoer med på snapchat ? Kan du pleaaaaase linke de ???

    9. Nice outfit . Kult med buskene med det høye livet . Det kler deg veldig godt 💋og lepstiften og kler du godt💄Og ikke ta dette som kritikk men du hadde vært helt smashing med håret noen få cm kortere . Du har et fantastisk nydelig hår og farge nå . Helt perfekt så ta av noen få cm og håret ser friskt ut og vil Gro fort ut igjen angre du på lengden. men gå Til ei frisør som tar 2cm som betyr 2cm og ikke 1o cm med en gang . Prøv deg frem for da har du tillit og jeg er sikker på du blir kjempefornøyd med det . Da vil du se mye mer exclusive ut som du er . Du er pen .og tuppene må trimmes og ingenting er finere enn et friskt nydelig hår som du har . Og nå er det litt for lagt og slitt . Hopp i det . 💇🏻

    10. Ok visste ikke hvilket innlegg å kommentere på, men la oss komme til poenget. Jeg ønsker bare å si at fyfaen Isabell, du er sikkert den bloggeren som jeg har sett mottatt mest dritt noen gang. Jeg pleier å lese kommentarene på alle innleggene og jeg blir faktisk kvalm. For hva i all verden er det disse menneskene som ikke engang kjenner deg sliter med? Og fy søren så sterk du er. Du fortjener så mye mer skryt enn du mottar. Du er så ekte og åpen, og jeg elsker at du ikke legger et falskt, glossy teppe over ting. Mange av toppbloggerne er omtrent identiske, akkurat samme klær, interiør og så ekstremt overfladisk. Når jeg leser en blogg ønsker jeg såklart å bli inspirert, men jeg liker at det er ekte. Ca 10-12 blogger kan inneholde omtrent nøyaktig det samme, og det er dritt kjedelig. Men her hos deg får man servert ting som de er, og ja, du har en genuin interesse for mote og interiør, slik som de fleste toppbloggerne, men du ser iallefall ikke identisk ut som resten av gjengen. alle går med de samme kjedelige klærne og alle har omtrent “marmorisert” alt de eier. Jeg leser omtrent ingen blogger lenger fordi det er alltid det samme å lese om, de samme bildene og antrekkene har null variasjon. Men på din blogg er det alltid noe nytt! Det er slltid noe spennende å lese om, og da mener jeg alltid. Det er sikkert mange bloggere som tjener likt som deg, som bare publiserer innlegg når de føler for det og innleggene er helt rævva. Så tusen takk Isabel for at du står i stormen, leverer fantastiske innlegg som inneholder noe, og for at du er du. Håper virkelig du snart stenger kommentarfeltet på bloggen din, før jeg gjør det. Fordi så mye dritt som det ofte er i disse kommentarfeltene dine, tror jeg man ikke finner andre steder enn i gjødselbingen til en bondegård… Har aldri kommentert her før, men følte jeg bare måtte få det ut på et vis. PS! Du er en ekstremt stor inspirasjon og til tross for at mange dømmer deg for paradise hotel deltagelsen, så vil jeg bare si at det er flere andre bloggere som heller ser ut til å ha deltatt der med tanke på deres hjernedøde/latterlige innlegg. Noe du aldri leverer. 😉 u deserve ur spot queen, all love xoxo

    11. Glemte forresten å nevne at det blir snakket så mye om mobbing overalt, og jeg rekner med en del av de som kommenterer stygt her ikke ville likt å få de samme kommentarene slengt i trynet hver dag. Men det disse som kommenterer stygt gjør, er å mobbe. Det er ren mobbing. Og hvor ekstremt dobbeltmoralsk er det da ikke om de som kommenterer/mobber mest sannsynlig selv ikke vil bli mobbet/kommentert stygt om. Hmm….. Litt merkelig dette her. Og det er jo latterlig teit at de som ønske og kommentere snille ting, får konsekvenser fordi de som tydelig har et problem selv, ikke greier å holde seg. Så jeg forstår hvorfor du ikke stenger, men samtidig er det så negativt for din del….. Hilsen M over her igjen

    12. Du har fått en utrolig fin farge på håret nå! Regner med at det kommer til å bli veldig fint til slutt <3 men som jeg leste over her er jeg enig i at det kanskje hadde sett litt bedre og friskere ut om du hadde klippet bort noen centimeter. Utenom det så ser du veldig bra ut og den rosa skinnjakka er nyyydelig! Ha en god helg 🙂

    13. Hei, buksa du bruker i bildet er en dr.denim bukse. Man kan også få kjøpt den på Carlings hvis jeg ikke tar feil. Men hvertfall jeg kjøper de buksene hele tiden, jeg er lav og jeg vet at du også er lav, men hvordan kan bukse ikke være såå lang nederst som den er på meg, btw er 164

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg