da det hele begynte

Flashback friday – yay! Jeg satt å mimret tilbake til da vi startet med YouTube, og da klikket jeg meg inn for å se på de aller første videoene vi la ut. Herre, så små vi så ut! Haha, ganske vittig å se tilbake på. Her er et par av de første videoene vi la ut sammen, jeg og Pierre. Det er så koselig å ha slikt å se tilbake på. ♥ 


Pierres første vlogg, fra da vi bodde i Thailand i litt over en måned i fjor. Se så fint vi bodde, da! AH, jeg lengter tilbake…
 
qFgV8h97pMs

Denne videoen er også fra Thailand-oppholdet vårt. Her får dere se en typisk dag for oss der nede!

KPXTerTZKW8

Video fra da jeg tok silikon.. Wæh! Denne var populær, dere. Haha! Nesten 100.000 views.
 
V44Tdr-8qH0
En vlogg som startet hjemme i Oslo, og endte opp i en spontantur utenlands. Oss i et nøtteskall, haha.
 
TAvCRIgI_XQ

Video fra hele prosessen når jeg opererer nesen.

_______

Håper dere likte dette innlegget! God underholdning en fredagskveld, hehe. For å se alle videoene vi har lagt ut, kan du klikke her. Husk å abonner gratis på kanalen vår her!

6 kommentarer
    1. Dere er et nydelig par 👫💖💋true love. gøy å se hvordan dere koser dere og tar vare på hverandre 😊Have a Nice weekend

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg