i sengen er jeg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan er jeg i ulike sammenhenger? Hvilken type menneske er jeg? I dag tenkte jeg å dele denne personlige listen med dere, hvor jeg tar for meg ulike settinger, og hvordan jeg er i de forskjellige. Litt mer personlig, det vet jeg jo at dere liker. Dette syntes jeg var så gøy at jeg gjerne vil gjøre en del to også, men da trenger jeg hjelp! Legg gjerne igjen en kommentar med en setting etter ønske. Jippi! ♥ 

LET’S GO!

.   .   .

· VED MATBORDET ·

Vel, jeg er veldig enten eller. Enten så spiser jeg haugevis, eller så er jeg skikkelig småspist. Jeg liker helst å se på serier når jeg spiser, for jeg synes det er ekstremt kjedelig å spise, merkelig nok. Haha. Om jeg spiser med kjæresten, familie eller venner er jeg derimot veldig glad i å sitte lenge ved bordet, og prate mens vi nyter maten i hverandres selskap.

· PÅ FYLLA ·

Da er jeg som regel god i gassen, sittende ved et booket bord fyllt til randen med flasker. Det er ikke fordi jeg liker å “flashe”, men rett og slett fordi jeg synes det er stressende å måtte stå i kø for å bestille drinker hele kvelden. Den køen blir fort til en photobooth også, så det tar alltid ekstremt lang tid før jeg eventuelt får kjøpt meg den drinken, og kan returnere til vennene mine. Ellers liker jeg å danse, men ikke på dansegulvet. Ellers er jeg veldig avvisende mot gutter, både når jeg er i forhold og når jeg er singel. Synes hele den settingen med å dra ut for å få seg noe, er kvalmende.

· PÅ FERIE ·

Så lenge jeg får jobbet og gjort klart innlegg til resten av dagen, er jeg alltid giret på å finne på masse! På dagtid foretrekker jeg å ligge ved poolen eller på stranda for å oppnå ønsket brunfarge, mens på kvelden er jeg klar for drinker og god middag på en fin restaurant. Utflukter er alltid en god idé, på lik linje med shopping! Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I SENGEN ·

DAM DAM DAAAAM! Nå dere, nå skal dere få høre! Haha, neeeida. Jeg er aktiv og veldig lidenskapelig, vil jeg si. Okei, dette punktet var kleint, merker jeg. Hah! Sånn eeellers i sengen, når det kommer til å sove, liker jeg å ha mange puter, håret i en flette og deilig sengetøy. Jeg sover dessuten alltid naken, og elsker når jeg får være lilleskje.

· I FORHOLD ·

Nå måtte jeg spørre Pierre her, og svaret jeg fikk var: krevende, kjærlighetsfull, krevende, krevende (faen jeg må være krevende ass!!) og omtenksom. Jeg har tydeligvis en lang liste om hvor “gentleman” han skal være mot meg, som å bære min veske, åpne døren og overraske meg med roser. Haha! Han har kanskje rett.. Selv liker jeg å tro at jeg er en veldig bra kjæreste! Jeg synes det er veldig viktig med gjensidig tillit til hverandre, vise kjærlighet og aldri ta hverandre for gitt.

· VED LEGGETID ·

Da er jeg alltid nøye med å fjerne sminke og rense ansiktet, ta en dusj og pusse tenner. Jeg liker å spraye meg med en lett body mist for en god, mild duft før jeg hopper i sengen. Det er så forfriskende! Når jeg først har lagt meg i sengen, elsker jeg å legge meg på brystet til Pierre og bli kysset på pannen. Når han stryker meg på ryggen og leker med håret mitt er jeg som lykkeligst. Jeg sovner som regel alltid med en hånd på hans mage, eller med benet mitt over hans lår. Jeg må alltid ha nærkontakt – uansett! 

13 kommentarer
    1. HEhe this post was good isabel! Føler at jeg blir enda bedre kjent med deg ved å lese slike innlegg, selv om jeg aldri har møtt deg o.l. du er ikke en blogger for meg, men en venn<3333 KOSDEG! STOOOR KLEM MIN VENN! Jeg elsker deg!<333

    2. Og hver gang du svarer meg så blir jeg glad for å tenke på den tanken av at du har brukt minst ett sekund av livet ditt på meg<3

    3. Bra svar,interessant innlegg:) Har noen tips til flere, situasjoner som kan være sånn nå, og kansje situasjoner som har vært før på en måte om du fårstår, eller situasjoner som kan sje;)
      I vennejengen
      På treningsenteret
      I butikken
      På morgenen
      I telefonen
      På skolen
      I familieselskap
      På badestranden
      I regnet
      I solen
      På kjøkkenet
      På snapchat
      På instagram
      På facebook
      På tivoli
      I en begravelse
      På julaften
      På nyttårsaften
      Bursdag
      I en sorg
      Vinne i lotto
      På date
      I gata
      På bussen
      I bilen

    4. Måten du sier pierre snakke om deg så høres du ut som den bitchen som bare mase,skjønne ikke at han gidde xD kanskje han like gnåle kjerringer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg