NÅ STARTER NY SESONG AV PH

Nå er vi fremme, og godt plantet i sofaen. I kveld dere, i kvel er det duket for ny sesong av Paradise Hotel Sverige. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som kommer til å se på det? Svenske PH er seriøst så sinnsykt mye bedre enn den norske versjonen, det er en helt vill forskjell. I den svenske slipper de seg mer løs, og selve spillet er mye mer seriøst og gøy å følge med på, i forhold til i Norge. Jeg mener, produksjonen her latterliggjør jo deltakerne og satser vel mer på den humoristiske siden. Det tror jeg er det som utgjør størst forskjell, at i Sverige er de mye mer “seriøse” når det kommer til alt.

Nei, dette blir spennende. Faktisk kjenner jeg fire stykk av årets deltakere, Jiar Tarzan og Sebastian som er med fra starten, og to stykk som kommer inn senere. Så det skal bli ekstra gøy å følge med i år! Skulle trodd castingen ble holdt i Rhodos, og ikke i Sverige. Haha. Det eneste minuset med å ha deltatt selv, er at seeropplevelsen blir helt ødelagt. Det er så lett å gjennomskue alt, og ikke minst forutse det som kommer til å hende. 

· EN LITEN TRHROWBACK TIL GLANSDAGENE ·

Hahaha, jeg orker ikke! Se på meg!

Jeg får ofte spørsmål om jeg hadde villet delta en gang til, og for å være helt ærlig så er jeg usikker. Jeg hadde selvsagt aldri villet det nå som jeg er i et forhold med den fineste mannen i verden, så det er uansett ikke aktuelt. Men! Om jeg noensinne skulle gjort det, ville jeg deltatt i Sverige. Så til dere som leser dette, som er giret på PH: søk på den svenske versjonen! Det hadde jeg definitivt gjort 🙂

Dere kan se den nye sesongen på Viafree.se! Last ned Hola, så funker det å se det i Norge.

54 kommentarer

Siste innlegg