i dag skal vi..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I HAVE BEEN LOOKING FORWARD TO THIS DAY ·

God morgen lovers! Åh, som jeg har sett frem i mot denne dagen. Den siste uken har vi både vært på besøk i Sverige, og rett etter hadde vi besøk her hjemme. P og jeg har liksom ikke hatt alenetid på lenge nå, vi kjenner bare hvordan vi lengter etter en dag hvor vi bare kan være oss to igjen. Vi er veldig flinke til å finne på mye gøy sammen, gjøre småting som vi vet den andre setter pris på og generelt kose døgnet rundt. Det har falt bort når vi ikke har vært alene, naturligvis. Jeg vet ikke, men jeg kjenner virkelig hvor mye jeg setter pris på det, når vi ikke har det slik en liten stund. Det får meg til å innse hvor mye jeg verdsetter vår vanlige hverdag som vi har skapt sammen. 

I går kveld planla vi dagen i dag, hvor første punkt på agendaen var å ligge lenge i senga, og virkelig få en avslappende start på dagen i hverandres nærvær. Det kan nå checkes av på listen! Morgenmys er det beste jeg vet. Spesielt om jeg er så heldig å få gill på ryggen i tillegg. AH! Planen resten av dagen kom på bestilling av Pierre:

Haha! En okei tirsdag dette her 🙂 Nå skal jeg legge bort macen og kysse i stykker min kjære. Kliss klass! Vi skrives senere.

Stor klem <3

68 kommentarer

Siste innlegg