1. Hei! Jeg håper jeg kan få svar på dette: på snapchat innlegget skrev du at du har så mye selvironi, det har du nevnt flere ganger. At du ikke tar deg selv så høytidelig og driter i hva andre mener. Men på snap henger du ut han som lager de ganske harmløse parodiene av deg…? Hvorfor ikke ta det med en klype salt og le litt! Synes det var synd at du fyrte løs på yrket hans og hadde “1 min stillhet” så vi kunne be om at han ikke ble lærer for våre fremtidige barn.
      Ellers håper jeg du får en fin kveld og en riktig god helg!:)

    2. Hei. Vet ikke om du har fått det med deg, men en jente i Bærum er savnet siden torsdag morgen. Tenker at du som har en så stor blogg kanskje ville være til hjelp om du fikk formidlet det videre til alle leserne dine. Det ligger artikler om det på nett. Bilde av Matilde som er savnet kan også postes, det henges iherdig opp plakater av henne overalt og blir delt på facebook.

    3. Hei!
      Jeg lurte bare på om du kunne vist hvordan du tar bildene dine og hvordan du redigerer dem? Jeg syns du får så sykt fine og lyse bilder 🙂 Digger deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg