de andre bloggernes drama

affiliateslenker

Det er en liten ting som har gått meg litt på nervene, når det gjelder bloggen min. Det har seg nemlig slik at enkelte klikker seg inn her, legger igjen en kommentar for å prøve å sette i gang drama. Nå snakker ikke jeg om kommentarer rettet mot meg, men da spesielt mot andre bloggere. En gjenganger er graving rundt temaet som omhandler Sophie Elises rumpe. Jeg vil at dere dette gjelder, skal forstå at min blogg ikke er et møtested hvor det er innafor med drittslenging om meg, og spesielt ikke om andre mennesker. Dette er min blogg, som omhandler meg og mitt liv – ikke et sted hvor dere skal klikke dere inn for å spy ut spekulasjoner, eller prøve å trigge frem drama. Det er noe jeg ikke synes er greit overhodet, og noe som jeg har null toleranse for.

Jeg vet at enkelte av dere liker dramaet, og om dere ikke får svar av den det gjelder, prøver dere “lykken” hos andre bloggere. Jeg er hvertfall ikke en dere lykkes å få svar eller skryt av, når det kommer til den slags oppførsel. Det er kvalmt, og jeg håper at dere er enige i det, om dere tenker dere om. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her (laget hull selv)

___________

Jeg beklager sure miner fra min part, men jeg har rett og slett gått meg lei. Det er på sin plass å si ifra når det kommer til den slags. Jeg håper dere skjønner hvor jeg kommer fra. Klem! 

46 kommentarer

Siste innlegg