Jeg møtte Justin Bieber!

YES, jeg gjorde det! I går kveld, tre timer før konserten startet, bestemte jeg meg for å dra likevel. Jeg mener, det er f*en meg Justin Bieber, liksom. Det er ikke hver dag JB er i byen! I og med at vi hadde Diamond Circle billetter, ble det ikke så ille som jeg hadde fryktet. Eller, det var jo ganske stressende å stå helt der fremme også – det skal jeg ikke legge skjul på. Største delen av konserten sto vi nesten helt fremme ved scenen, vi hadde han på en meters avstand. Jeg følte at han i et øyeblikk hadde et eget show for meg, så nære stod vi altså. Hehe! Alt i alt var det en super opplevelse, og jeg er glad for at jeg endte opp med å dra.

Når vi dro derfra, ble det nesten en Meet & Greet utenfor Telenor Arena. Det var SÅ hyggelig å treffe dere!! Jeg blir så glad når dere kommer bort til meg. Som jeg sa da: “jeg føler at det er jeg som er Justin akkurat nå”. Haha! Dere kan se litt av seansen på snapchat storyen min – IsabelSraad, heter jeg!

Nå har vi akkurat fått i oss frokost (noeee sent), og skal straks fikse oss. En liten tur til byen for shopping, middag og vin med jentene mine. God helg, fininger! 

36 kommentarer
    1. På hvilken måte møtte du Justin mener du? Å være på konserten er ikke akkurat det samme som å møte han vil jeg si:)

    2. kjære deg… du MØTTE ikke justin bieber. Du var på en justin bieber konsert og SÅ han, i likhet med resten av oslo

    3. Hun skriver jo det pga flere klikker inn på bloggen hennes? Hadde jeg hatt blogg og kunne tjent penger på hvor mange som klikker seg inn på bloggen min hadde jeg gjort akkurat det samme 😅 Tipper jeg de fleste hadde gjort

    4. Hun møtte da han når hun så han direkte ? Omg folk er rare og uansett veldig fine bilder Isabel du er nydelig . Håper du kan svare på spørsmålene snart som ble stilt . Kan du lage flere videoblogger ?

    5. Du møtte ikke justin Bieber, hvis du ikke stod foran trynet hans og hilste på han. Men du så på Bieber. Lær deg å skriv

    6. Hvorfor skal dere kommentere negativt hele tiden? En ting er å komme med forslag/meninger om ting hun kan gjøre bedre. Men det jeg stadig ser er mennesker som rett og slett skriver veldig stygge ting. Hva er poenget. Man blir faktisk lei seg av sånt. Hvem som helst hadde blitt lei seg å få slengt dritt vær eneste dag.
      Synes du er super flink, Isabel ❤

    7. Å, så fint at du valgte å gå på konserten, og tok utfordringen. Klapp på skulderen til deg selv, Bella. 🙂
      Tenker du ikke angrer i dag.
      To nydelige damer på konsert, og det ser ut som dere koste dere. 🙂
      Ha en fin fin lørdagskveld. 🙂
      Klem.

    8. Hei Isabell! Er inne på bloggen din ofte, og liker den veldig godt 😊 Men av og til blir jeg litt småirritert på noen av overskriftene dine, slik som denne. Noen av dem er veldig misvisende. Et eksempel er når du skrev i en overskrift at dere hadde sett en hai på stranden. Det hadde dere ikke, dere hadde sett en ubåt (eller hva det var) som skulle likne en hai. Samme her, du møtte ikke justin bieber, du var på konserten hans.
      Men bare konstruktiv kritikk, liker bloggen din veldig godt ellers! 😊

    9. Hei isabel elsker bloggen din. du er motiverende for alle oss og et ekstremt godt forbilde. skjekk bloggen min har pratet om deg der. du må ikke assa,jeg høres sikkert ut som en taper. men det hadde vært hyggelig om du kunne ha sett i gjennom bloggen min.

    10. det er meg igjen merket at jeg ikke sa hva bloggen min het så dum jeg er – her er den da hvis du vil skjekke den- skjultt.blogg.no

    11. Seriøst… du filtrerer gjennom kommentarer som påpeker at du ikke møtte han personlig slik du flashet. Også fortsetter du med “Jeg møtte Justin Bieber” på snap nå også? Gi dæ a😅

    12. Jeg lurte på en ting, veldig viktig!! Jeg er ikke kjent i Oslo, så jeg håper du kan hjelpe meg. Hvordan kommer jeg meg til Rockefeller Music Hall? Fra Oslo S.. Da tenkte jeg på trikkelinjene eller bussruter og hvor jeg skal gå av. Trenger detaljert. Tusen takk på forhånd, vakre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg