endelig er hun her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· WHEN MY BESTIE COMES TO TOWN ·

Hei, fine lesere! Jeg føler at jeg har oppdatert dere dårlig denne helgen, og det har jeg så dårlig samvittighet over. Jeg har jo publisert nye innlegg hver dag, bare at jeg ikke har lagt ut så mye som jeg bruker å gjøre. Det grunner i at jeg har fått besøk av bestien min fra Stavanger! Hun kom i går, og vi har bare kost oss i hverandres selskap siden. Det var mye å catche up på, men er det ikke alltid slik da? Det skjer jo stadig nye saker i alles liv, så da er det ekstra gøy å kunne oppdatere hverandre på hva som har skjedd siden sist.

I går hadde hun bursdag også, og heldige meg fikk tilbringe den sammen med henne! Vi shoppet litt, dro ut på middag og på kvelden ble det festligheter, selv om undertegnede aldri kom seg ut. Kremt. Det ble mye tull på slutten av kvelden som gjorde at jeg holdt meg hjemme, men i og med at vi har flere venninner som er i Oslo i helgen, koste Birgitte seg uansett. Det er det viktigste. 

 

15 kommentarer

Siste innlegg