TING HAR ENDRET SEG

adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MONDAY – BRING IT ON! ·

LET´S KICK SOME ASS

En av mine absolutte favorittdager i uken, er mandag. Det er noe med den der følelsen av å få tildelt helt blanke ark. Jeg elsker det! Dessuten er motivasjonen alltid som best i starten av uka. Hva er vel bedre enn nettopp det? Det er morsomt hvordan det har endret seg, da. Før, da jeg gikk på skole, var mandagen det jeg fryktet og mislikte mest i hele denne verden. På søndagskveld ble jeg alltid furten over at helgen var over, og at skolebenken kallet. Det var aldri fristende for meg. Nå derimot! Vel, hør på meg da. Starter mandagsmorgen med å fortelle dere hvor mye jeg verdsetter denne dagen, haha. Things change – det er sikkert og visst!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / topp her / klokke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

___________

Nå skal jeg kaste meg i taxien! Først skal jeg på et møte, deretter på kjøretime, før jeg avslutter dagen i frisørstolen. Ha det bra så lenge! I love you  Kick some ass today!

45 kommentarer
    1. Kan du med hånden på hjertet si at du ikke driver med clickbait-overskrifter? Når du skriver “Jeg møtte Justin Bieber!!” også handler innlegget om at du var på konsert? Hva tenker du om det?

    2. Samme som Heidi skriver 🙂 det må føles bedre at folk klikker seg inn av interesse fordi at du skriver ærlig i forhold til hva overskriften tilsier. 🙂

    3. Hvis du fortsatt er syk så anbefaler jeg virkelig smoothiene fra smoothiexchange! Enten acai-smoothiene (purple mango er suupergod), eller en detox (ikke like god, men kan redusere sykdommen)! Redder meg hver Vang 😉

    4. Den poseringen din…jeg vet du prøver å se lenger ut men det fungerer dårlig altså. Du er en så stor blogger nå, kan du ikke få litt opplæring i pose? Det ser ut som om benet ditt er ute av ledd eller noe. Ikke stygt ment, men det irriterer meg. Det er jo så fint å være petite som deg!

    5. Isteden for å ha klærne til salgs på en tungvint nettside burde du heller bruke “tise”. Det er appen til Jenny Skavlan og den funker mye bedre enn en egen side ogsånn, man lager bruker akk som på Instagram også selger du klær, (som Finn.no) bare med klær😉

    6. Hvordan klarte du å stole på Pierre? Har du noen tips? Jeg holdt på med en gutt, men han sliter veldig med å stole på jenter etter at eksen hans var utro, selv om vi vil være sammen. Hvordan kan få han til å stole på meg?

    7. Hei!
      Bare lurer på en ting, du sier du har kommentarfeltet åpent fordi du liker å kommunisere med leserne dine, men hvorfor svarer du bare på de fineste kommentarene? Skjønner du ikke svarer på dritt, men lenger opp her er det flere som lurer angående clickbite overskriftene dine feks… har sett det samme i samtlige innlegg

    8. Ikke rart du ikke “frykter” mandagen når det som står på plakaten er et møte, en kjøretime og en frisørtime. Det er slikt andre folk må gjøre på fritiden/fridagene deres.
      (Ja, jeg er misunnelig)

    9. Må nok være sjukt deilig å være på ferie et sted uten å være overvåket og kunne gjøre hva man vil uten at noen tar bilde som eks i Oslo. Da burde han værtfall kunne kose seg i ferien uten noe mas fra deg ! Alle er mennesker og rett til privatliv selv om de tjener pågrunn av deg

    10. Hei
      Jeg lurte på om du kunne legge ut et nytt innlegg/video hvor du viser hva slags
      sminke du bruker og hvordan du tar på liksom<33

    11. “Har du endret deg”, jeg vil deg ikke vondt, syntes synd på deg. Du er altfor opptatt av ting jeg ikke verdsetter. Er skuffet over at du ikke velger andre saker enn utseende og konkurranse. Jeg har vært sånn før. Men jeg slet. Lykke til.

    12. Hmm. Brunt hår kler du jo kanskje best, for det er naturlig. Men du vil jo bli blond, men da blir nok håret veldig slitt.

    13. Pga dette hårgreiene dine har håret ditt blitt ginger som du selv sier. Men du snakker om det som det er en negativ greie. Er det noe feil ved å ha rødlig hår? Er det stygt? For det virker nesten sånn slik som du uttaler deg på din snapchat. Jeg er selv “ginger” som du så fint kaller det og har fått høre det en god del ganger opp gjennom åra. Synes at måten du uttaler deg på er ufattelig useriøs og barnslig. Og det er overhodet ikke rart at folk med rødt hår ikke er komfortable med det. Vil bare høre din side av saken, hva har du å si?

    14. Lurer på om du angrer på at du har farget håret så mye? Man kan se at det har blitt tynnere dette året etter all farginga.

    15. Du ser så flott ut nå Isabelle! Hvis man ser fra headeren din til bildene her så ser man at ansiktet ditt liksom har fått ditt søte personlige preg igjen, og det er godt å se at man kan på en måte motbevise de som mener plastikk kirurgi ser så falskt ut. Du stråler 🙂

    16. Jeg trodde seriøst du hadde klippet til buksene selv, da jeg synes det så ganske uproft ut. Skjønner ikke at det faktisk er mulig å kjøpe slike bukser! Ja. Det er tøft og sånt, men du er kanskje noen år for gammel for den trenden. Blir jo ikke tatt seriøst noen steder om man går sånn…

    17. Herregud for gammel, dummeste jeg har hørt er opptil 50 åringer som går med det jo!!! Er jo det som er in nå!! Slutt å spre hat ellers følger du tydeligvis ikke med!!

    18. Tror du hadde blitt utrolig pen med litt kortere hår, ser det er ganske slitt i lengden.. Ikke at det er noe gale med håret du har nå, men tror du ville sett mer voksen ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg