La oss prate om ryktene

Det å være meg er ikke alltid bare-bare. Det følger med mye – både negativt og positivt. Søsteren min overrasket meg med besøk fra Tromsø i går, og siden hun kom hit har jeg fått høre mye om meg selv, som jeg ikke engang visste. Haha! Historiene er mange – den ene morsommere enn den andre. 

Blant annet har jeg visstnok jobbet med en fyr som jeg aldri har sett trynet på før, og tydeligvis skal jeg ha ligget med en kompis av henne for noen år siden, også. Dessuten skal jeg visst være den største bitchen på denne planeten. Alt er selvsagt så usant som det går an å få det, og det vet jo søsteren min også. Det er så innmari tragikomisk hvordan folk dikter opp historier. Hva oppnår man med det? Hva er greia? Det må jo være ekstremt pinlig når sannheten kommer frem, og det viser seg at du lyver? Folk ass. Vi lo godt i går – det er hvert fall sikkert og visst. Hehe!

Nå er jeg endelig hjemme etter en laaang dag. Først hadde jeg tre avtaler, og så var jeg i byen med søsknene mine. Vi nøt litt fingermat og god drikke på Aker Brygge i hverandres selskap. Familie ass! <3 Heldigvis er jeg i mye bedre form nå. Takk gud for det! Percy fikk seg akkurat en kveldstur, og nå skal vi se på TV og ta hvert vårt glass vin. Det har vært en vellykket mandag!

47 kommentarer
    1. Haha kanskje disse sjalu menneskene skulle brukt litt mer tid på å skape et liv for seg selv en å være så sjalu på ditt at de må gå rundt og dikte opp historier haha 😛

    2. Klarer ikke bli sjalu på de andeleppene eller det sparkla trynet ditt😂Du ser helt jævlig ut!
      Når det er sagt. Rykter går om oss ALLE, til og med meg som ikke er kjendis. Så; Rull inn puppen, you’re not on everybodys lips 😉 Kos at du er så innbilsk da

    3. Uhm.. Til kommentaren ovenfor..🙄 Sjalu eller?😂😂😂 Hating a*s bi*c*es everywhere, hiding themselves🤔✌🏽️😂 STÅ PÅ Isabel!!😘

    4. Du må lær dæ og drit i alt som bli skreve om dæ 😀
      Har mye hat på mæ, men æ gir faen 🙂
      Gjør du det, så slutte de ætterkvært 🙂
      Snakke du om det så førtæll du de bare at du elske det og da kan de fortsætte og plage dæ.. og det e ikje bra.. :-/
      Stå på, du kjæm dæ over detta en elleranna gang..
      Har opplevd mer enn dæ i negativitet 🙂
      Klæm ♡

    5. Hei! Nå er det lenge siden du har postet bilder av moren din, og lenge siden du har skrevet at du har vært hos henne! Hva har skjedd? Mistet kontakten? Lever hun?

    6. Ehm… visst noen sier det samme om deg i flere år.. og fler og fler sier du har en dårlig personlighet etterhvert som de blir kjent med deg da har du mest sansynlig en dårlig personlighet frøken. Ikke det letteste og innrømme for seg selv eller verden. Men jeg tror du vet det selv innerst inne. Kanskje påtide og bli voksen å legge highschool dramaet bak seg?🤗

    7. Anonym: Du kjenner meg tydeligvis ikke, og du fikk ikke med deg det viktigste med hele dette innlegget. Disse ryktene, deriblant at jeg er en bitch, kommer fra helt ukjente mennesker som jeg aldri i mitt liv har utvekslet et eneste ord med. De som faktisk blir kjent med meg, blir alltid positivt overrasket, for jo – jeg er faktisk en ekstremt kul og grei jente! 😉

    8. Haha for noen teite mennesker! Virkelig aldri forstått meg på folk som sprer usanne rykter jeg, heller ikke rykter what so ever.. Folk har fryktelig lite å finne på! Jeg syns du virker som en fantastisk person som enhver ville vært glad for å ha i livet sitt 🙂

    9. Enig med anonym. Du er totalt blotta for selvinnsikt. Det er folk rundt deg som ser den du er og da kan det være greit med tilbakemeldinger for å utvikle sæ 😉 Men du går jo rundt som en blåøyd bimbo og tror det hjelper å stappe kroppen full av penger og operasjoner… nei snuppa 😉 Jeg er ikke sjalu, jeg bare ler HØYT av deg😂koselig at du tror alle misunner deg når fakta er en helt annen 😉
      Den type arroganse er også dårlig personlighetstrekk🙄

    10. Tenker man kan bare la folk styre på slik de vil, er jo ingen grunn for at vi skal henge seg opp i det + jeg tenker at man kan holde oss for gode til å snakke om andre mennesker på en negativ måte spesielt når alle kan se og lese om det. La folk ha sine meninger men man trenger ikke å uttrykke de så lenge de ikke er positive.
      Synes mange ganger at dere bloggere trakker hverandre ned og ved at dere gjør det, synes ikke jeg at dere er gode rollemodeller for de som leser bloggene deres. Når dere kan kritisere og snakke negativt om hverandre, hvorfor skal andre la være å gjøre det mot andre og mot dere? Det blir bare en ond sirkel. La folk være seg selv og aksepter dem for den de er. Betyr ikke at man trenger å like dem eller like det de gjør.
      Utdanner meg som barnehagelærer og kjenner på at hvordan samfunnet er nå er trasig og motbydelig. Er det slik oppførsel vi skal lære videre til de minste og si at det er greit? Da blir aldri samfunnet vårt bedre.

    11. ?
      26.09.2016 kl.21:41
      Hei! Nå er det lenge siden du har postet bilder av moren din, og lenge siden du har skrevet at du har vært hos henne! Hva har skjedd? Mistet kontakten? Lever hun?

    12. Du er sikkert ei grei og kul jente når man blir kjent med deg, men det blir litt vanskelig å se det gjennom utallige operasjoner, sinnsyk pengebruk, konstant kritikk av andre bloggere og ikke mye selvinnsikt. Samtidig avslører du ofte usikkerhet. Du må jobbe med deg selv fra innsiden! Få fram den kule greie jenta, og få oss til å heie på henne! Det gjør du ikke ved å provosere, bruke clickbaitoverskrifter og ødsle penger som om det var gråstein. Bare vis deg fra en annen, kanskje mer ydmyk side, så vil du sannsynligvis merke forandring 🙂

    13. Jeg koser meg over at de som leser bloggen og skriver dritt om Isabel i kommentarfeltet faktisk betaler henne når de gjør det! Tenk det Isabel, du tjener penger på dritten fra dem, lurer virkelig på om dem er klar over det😉 Du trekker det lengste strået Isabel👍

    14. UFF blir så sliten av negativiteten i kommentar feltet ditt. Leser flere forskjellige bloggere daglig, og nei jeg er ikke alltid enig i hva de skriver men jeg er allikevel ikke ufine mot dem… Dette var etter mine øyne ikke et provoserende innlegg, og skulle ønske folk som ikke liker bloggen din enten slutter å lese den… Eller i det minste ikke var så negative. Det er så mye fælt som skjer i verden at man burde prøve å spre litt glede i stedet!
      Ønsker deg og dine en god uke videre Isabel

    15. ”Blant annet har jeg visstnok jobbet med en FYR som jeg aldri har sett trynet på før, og tydeligvis skal jeg ha ligget med en kompis av HENNE for noen år siden, også.”
      Haha, utdyp? 🙂 skjønte ikke den setningen helt, når den ble på et eget avsnitt. Mista oversikten over poenget bare hehe

    16. Tenk om folk kunne holdt seg til en regel:har du ikke noe godt å si,så hold munn.isabella vet veldig godt om sine gode og dårlige sider,trenger ikke å gni det inn.jeg ligger syk hjemme på litt over 3 året,mitt utfordring er finne krefter til å komme gjennom dagen,dere som kritiserer isabella for småting,gå heller ut å gjør noe godt istedenfor å kritisere folk.

    17. Virker som du dikter opp rykter spør du meg.
      Hvem gidder å bry sæ om å lage rykter rundt livet ditt liksom. Så sinnsykt uinteressant! Sorry meg, du er blogger og alt det der, men du er ikke profilert nok til at folk bryr sæ… Ikke vondt ment 🙂 Jeg synes bare ikke bloggere og dramaet rundt dem er så spennende. Hvis en blogger kan bruke stemmen sin riktig og sette verden i et perspektiv så ere fint, men utenom det er mange blogger kliss like… Who cares… 🙄
      Dette var jo bare kjedelig å lese…

    18. sue: synes du ikke at det da hadde vært ekstremt merkelig at Daniel er hos oss hele tiden, og jeg passer hans hund mens han er bortreist? Det er jo veldig naivt å påstå at hverken jeg eller Pierre er grunnen til at det ble slutt mellom dem. Da hadde nok ikke Daniel hatt et så godt forhold til hverken meg eller Pierre, vet du. 🙂

    19. fo realz?
      Syntes det er på tide at folk slutter å skrive tull og tøys til en jente dere ikke kjenner en gang. Altså, helt seriøst. Dere kjenner ikke Isabel, og det gjør ikke jeg heller. Men det betyr virkelig ikke at man trenger å drøsse kommentarfeltet hennes med stygge kommentarer. Ja hun er blogger, og ja hun skal få kritikk for å bli bedre ,men for god sake. det dere skriver er ikke “kritikk”, det dere skriver er stygt og motbydelig.
      la oss starte. “clickbait debatten”. so what om isabel bruker clickbait, ja det er irriterende, men hun skriver faktisk en god del innlegg hver dag og vi vet alle at hun legger mye tid og energi i dette. Selvfølgelig vil det blir noen clickbait og meningsløse innlegg her og der da? tenk dere selv, om dere hadde hatt en blogg og det presset på å føle at dere må levere hver dag, at kanskje ikke ett innlegg om dagen føles godt nok en gang. Isabel skriver veldig mye bra, veldig mye clickbait også, men det må man faktisk gjøre for å opprettholde lesertallet sånn at dere vet det ;)).
      At isabel har for stort mellomrom mellom puppene ja, er ikke det normalt da? Mine pupper er ikke klistret sammen, de jeg kjenner med silikon har heller ikke pupper klistret sammen? isabel ville nok ha ett naturlig/ikke naturlig resultat. skulle hun hatt helt unaturlig ville det sett.. ja.. unaturlig ut?? og hun ville fått enda mer hets for det. Så pleaaase stop hatin, det er ikke fint jenter. det er søren meg ikke fint å være sjalu, det er stygt 😉
      ha en fin dag isabel, og kiss my ass dere som skriver nedlatende kommentarer. eneste som er teit her er dere. Bye felicia.

    20. Skal prøve å være konstruktiv her da jeg er imot mobbing på nett, men; hvis du skal leve av bloggen din for alltid ville jeg vurdert et skrivekurs. Ryddige innlegg som ikke bærer preg av “fjortis-korrektur” vil kanskje trekke flere lesere enn ungdommer. Jeg ville bygget meg opp et image som handler om mer enn bare dine frisør- og cafébesøk. Kanskje du kan få en spalte, ha ukentlige spørsmålsrunder. Kanskje du kan teste hudpleie, komme med oppskrifter som du liker selv om du ikke lager så mye mat. Kanskje du kan skrive mer om ting som opptar samfunnet, nettvett osv. Jeg syntes Ida Wulff og Fotballfrue har gode blogger. Ida kanskje mer privat, og fotballfrue en litt mer glorifisert verden, men det er ryddig og av kvalitet. Bare noen tips fra meg.
      Lykke til videre!

    21. Rykter kommer og går hos oss alle. At du har en kjent blogg gjør nok bare at flere sprer ryktene. Skjønner at det er ubehagelig. Selv skal jeg visstnokk ha ligget med en fyr som jeg var i slekt med. Mye rare folk der ute. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg