jeg er klar

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / boots her / vest utsolgt – lignende her

______

Se på hun, da! Kledd for høsten og greier! Endelig en dag hvor jeg lykkes i å kle meg etter været. Tror det er ei frøken som har lært etter å ha blitt syk. Er jeg den eneste som alltid lærer på den hardeste måten? Jeg er sånn med alt. A-L-T! Helt udugelig, vet du. Haha! Uanset.. Jeg vil tørre å påstå at jeg er klar for høsten. Jeg mener, jeg elsker elsker elsker dette antrekket. I høst har jeg planer om å innføre mye plagg på plagg-styling i klesveien. Spesielt elsker jeg kombinasjonen av strikk og skinn sammen. Det er virkelig ingenting finere. Forresten – hvor fin er frisyren min, da? Flinkeste Ann Beate på MOODstudio stylet det. Hun er en hår-gud!

Yes, dear autumn – I´m ready for you!

 

64 kommentarer
    1. Så vanvittig hjulbeint du er. Du vet det finnes måter å fikse det på? Regner med du misliker det siden du alltid poserer med en fot fremfor den andre, for å prøve å skjule der. Bare vit at det kan endres på.

    2. Åå BAYB! Du ha jo smilehull:o du e jo dødspen fra før av, mens det smilehullet er liksom den touchen på perfekt. du e perfekt<33 Loveu Honey bayb

    3. Ja operer bort hjulbeina dine så slipper vi bilder med ene foten foran den andre. Ser litt anstrengt ut.
      Fint antrekk, men du kunne droppa halve sminken. Det blir altfor mye og du ser tjukk ut i trynet :/

    4. Omg for en fin frisyre! Har du gjort det selv? Hvordan? Jeg er helt elendig til å flette, men dette var virkelig pent 🙂 Faen, nå angrer jeg på at jeg har klippet meg…

    5. Hun operer og blir bokstavlig talt mobbet for sine valg og handlinger, også kommenterer dere at hun skal operere bena fordi hun er litt hjulebent? Stakkars deg Isabel.. Uansett hva du gjør, så er det feil, jeg får oppriktig vondt av deg! Hvis hun ikke hadde operert noe ved seg selv hadde dere aldri kommentert utseende hennes så kraftig. Etter at du først skrev at du skulle operere brystene, har kommentarfeltet ditt bare utviklet seg i en negativ retning, det er helt forferdelig å se hva folk får seg til å skrive. Og alle dere som sier at dere kommer med konstruktiv kritikk, ja noen ganger så er det konstruktiv kritikk, men med en gang dere går på person angrep blir ikke kommentaren konstruktiv mer. Jeg viste venninnen min kommentarene til innlegget du la ut om pengebruk. Hun klarte ikke se på det, for hun fikk så vondt av deg, for 70% av kommentarene var direkte grusomme. Ville bare si det, så du Isabel aldri begynner å tro at du fortjener så mye slengt mot deg. Jeg kan være uenig i noen av dine valg, men det virker jo som alt du gjør er feil i noen sine øyne. Og når vokse mobber deg, kan jeg forstå at barn også gjør det. Det har liksom blitt greit å være slem mot deg. Sykt!
      Men over til innlegget. Du ser fantastisk ut i det anntrekket! Ha en strålende dag fine deg 🙂

    6. Har du tenkt på å klage på den puppejobben du har fått utført? De ser ikke bra ut! Det er jo et enormt mellomrom mellom dem. Silikonbryster skal være tettere og ikke så hengete. Føler med deg.. Rumpejobben er bra da 🙂

    7. Du tar ALT som frekt da!
      Det ser seriøst dumt ut når du står med bena sånn, det kalles konstruktiv kritikk. Forslag til å operere er også konstruktivt, jeg snakker tross alt til en blogger som opererer alt hun ikke liker ved seg selv.
      Ikke er det pent med så mye sminke heller. Du er penere uten sminke så da sier jeg ifra når det blir for mye 😉
      Antrekket ditt er fint da 🙂 det passer godt med hudfarge og hårfarge og ga meg skikkelig høstfølelse 🙂

    8. Hallo hallo hallo !!!! 😡😡😡 nå begynner de operasjonsgreiene å gå ut på dato ! Hvor lenge skal dere slenge inn operasjon i kommentarene ? Dere sitter sikkert om 50 jævla år å nevner disse operasjonene enda . Nå begynner det å bli klæint å lese de kommentarene . Operasjonene er gjort så lev med det eller drit i les bloggen . Flaut

    9. Maren: Kutt ut a! Brystene hennes ser bra ut! Hun hadde store bryster fra før så litt heng er bare normalt! De er fine og absolutt ikke noe galt med de!
      Jeg har silikon og var pannekake fra før, mine er ulike og harde. Så heldige deg som hadde fra før Isabel! De ble fine! 🙂

    10. Så fin du va idag 😀
      ♡♡♡
      Ha en fin, Tirsdag 🙂
      Vet du om gutta har det fint i barcha ? 🙂
      No e det ikje længe tel dæm kjæm hjæm 😀
      ♡♡♡

    11. Herregud så frekke noen mennesker er. Assa helt unormale folk!!! Om en ikke er fornøyd med seg selv kan man gjøre akkurat som man vil med kroppen sin. Må man ha tillatelse fra andre? Lol.
      Isabel, du er fiiiiiin. Alle burde være like sterke som deg jeg lover!!!
      Much love

    12. Am – så jævlig enig 🙂
      Næste år må man ha tillatelse fra andre før og kunne gå ut og gjøre det man vil, haha 🙂 😂 Det blir en gøy værden 🙂 ikje sant !? 😂

    13. Du må lære deg å legge eyeliner! Den øyesminken din ser ikke ut. Du må lære deg hvordan man gjør det i globalen. Det er tydelig at du bare klesjer på noen farger.

    14. Bare si ifra dere så ska dere få bilder av min boobjob, da skal dere virkelig få noe å kritisere! Å rakke ned på kvinnebryster er så lavmål! Er dere så fantantastisk struttete og symmetriske selv? I think not, so shut it 😉

    15. Neimen seriøst folkens?? Hvorfor plager det dere at hun er hjulbeint? Går dere til folk på gata og bare “Hei, du er litt hjulbeint, hvis du har penger nok ville jeg rådet deg til å operere!”??? Det er helt fryktelig å lese at det finnes så mye vondt i folk, at dere må hakke på hver eneste minste ting til en person dere overhodet ikke kjenner utenom gjennom en pc-skjerm. Fysøren jeg blir flau over menneskeheten.
      HELT RÅTT outfit Isabel, det var helt spot on på deg <3 Ha en nydelig dag videre!

    16. Så UTROLIG fint antrekk!! Gleder meg masse til å se antrekkene dine fremover og hente masse inspirasjon:-D
      Ha en superfin dag, vakre <3

    17. Synes du ikke du har litt for langt hår? Du er jo ganske lav og lave mennesker bør ikke h SÅ langt hår, tror du hadde vært myyyyyye penere med hår til puppene.. kan du ikke plis klippe det

    18. Fy så frekke folk er. Hadde ikke latt kommentarene deres gå igjennom. Dette er jo mobbing…
      Du er kjempeflott som du er, håper ikke du tar til deg noen av disse kommentarene <3

    19. Du som elsker shopping og mote,har du sjekket ut nettsiden til Bubbleroom? 😉💎 De har så mye stilig. Den siden burde du sjekke ut. Ha en fortsatt fin dag😊

    20. Herreguuuud! For et kommentarfelt! Igjen! Som dreier seg om at det er noe galt med puppene, eyelineren, håret, bena, ansiktet, navlen og alt annet ved Isabell. Kutt ut dette dritet’a!

    21. M.: Det er helt absurd.. Godtar kommentarene slik at alle kan se hvilke tragiske mennesker det finnes. Kanskje man får en liten wake up call selv.. Tusen takk for det! Klem <3

    22. Anonym: Hva jeg synes om det? Vel, det synes jeg er helt riktig. Jeg har blogget i 1,5 år. Synes ikke jeg fortjener å bli nominert til årets blogger da. Haha 🙂 Mange andre som har vært i gamet lenge, som fortjener det mye mer!

    23. Anonym: “Ja operer bort hjulbeina dine så slipper vi bilder med ene foten foran den andre. Ser litt anstrengt ut. Fint antrekk, men du kunne droppa halve sminken. Det blir altfor mye og du ser tjukk ut i trynet :/” – HVORDAN i alle dager får du dette her til å være konstruktivt? Please, forklar meg det.

    24. Hvordan i alle dager kan enkelte kalle disse kommentarene konstruktiv kritikk? Da burde dere virkelig lese dere opp hva betydningen av det ordet er. Det dere driver med er rett og slett MOBBING. Stakkars Isabel! Det er mye jeg reagerer på her i verden, mange mennesker som irriterer meg eller gjør ting jeg synes er latterlig, men jeg føler ikke behov for å påpeke det anonymt i et kommentarfelt. Om så Isabel er hjulbeint, hvilken rolle spiller det? Jeg synes Isabel er fin akkurat sånn hun er, hjulbeint eller ei. Synes dog ikke hun er spesielt hjulbeint. Alle har forskjellig kroppsbygning, utgangspunkt og fasong – det gir ikke dere retten til å mobbe en annen person. Og enkelte klager på hvorfor Isabel opererer seg, er det virkelig så rart når dere ser flertallet av kommentarene her? Hvis jeg fikk inn såpass mange stygge kommentarer daglig ville jeg også begynt å se etter feil på meg selv, eller tvile på mitt eget selvbilde. Spesielt hvis jeg hadde ting jeg allerede var misfornøyd med. At Isabel har valgt å operere puppene, rumpa og nesen fordi det har plaget henne i årevis, la henne!
      Stå på Isabel! Jeg heier på deg, og det faktum at du sier “fuck you” til janteloven. Nyt all suksess med bloggen, kjærligheten og alt det gode du har i livet ditt, så kan alle haterne stå på sidelinjen og sutre. GOD KLEM!

    25. Fy fader at noen mennesker kan slenge så mye dritt til et annet menneske de mest sannsynligvis ikke engang kjenner. Blir helt målløs her jeg sitter. Når det er sagt så syns jeg ikke synd på deg Isabel, jeg syns derimot veldig synd på de som føler trang til å hakke så mye ned på et annet menneske. De har det tydeligvis ikke så greit med seg selv. Du er vakker som du er frøken og håper du lar alt drittet fly forbi ❤️ Klem

    26. Jeg kommenterer aldri her, men FYSØREN å frekke folk er, herregud.
      Håper ikke du tar til deg noe av dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg