planer de neste månedene

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I T S  O F F I C I A L

Denne måneden begynner å gå mot slutten, og høsten å bli mer og mer.. ekte. Tegnene på at vi beveger oss inn mot høst blir til stadighet forsterket. Jeg vil påstå at høsten offisielt er her. Bladene har falt ned fra trærne, og fargene har endret seg. Jeg klager dog ikke – jeg liker høsten. Eller, nå skal jeg ikke ta for hardt i her. Jeg liker høsten den første måneden, og så går jeg lei. Det å lengte etter sommeren er noe jeg gjør året rundt, haha. Nå som det er ny årstid, har jeg satt opp en liste med mål og ønsker for høstmånedene. Jeg elsker å skrive lister på alt – spesielt det å på en måte planlegge hva de kommende månedene delvis skal bestå av. Lets go!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

L E T S  M A K E  T H I S  A U T U M N  T H E  B E S T  O N E  Y E T

1. Drikke masse te! Vanligvis er jeg ingen te-elsker, men nå som jeg har oppdaget to fantastisk nyttige teer fra Pukka, tenker jeg å bli flink til å faktisk innta en av hver, hver eneste dag. Spesielt detox teen! Den gjør godt for både kropp og sjel. Jeg spiser jo ikke alltid så veldig sunt (…), så det å få en real omgang med detox tror jeg er lurt for mine indre organer. 

2. Jeg vil reise. Nye destinasjoner jeg aldri før har vært. Jeg vil oppleve mer, se mer. Helst ønsker jeg å unngå typisk charterreiser, for det har vi jo gjort mye av den siste tiden. Det gir meg ikke så mye. Visst – det er avslappende med sol og bad, deilige middager og drinker. Men det stopper liksom der. Vi har opplevd det nå – jeg vil ha noe nytt. Det krever at jeg planlegger nøye i forkant, slik at det ikke blir en haste ferie, slik som det har vært i flere av de tidligere tilfellene. Los Angeles, Turks and Caicos, Thailand (igjen), Bahamas, New York… Listen er lang. Where to first?

3. Nå som sommerferien er over for lengs, er det fullt kjør på jobbfronten igjen. Samarbeidspartnere er tilbake fra ferie, møtene planlegges hyppig og det er generelt mye å gjøre. I sommermånedene ble jeg veldig rastløs i og med at det var såpass rolig på dette feltet, at jeg holdt på å gå på veggen en liten periode. Fellesferien var som verst. Det at vi endelig er tilbake 100% gjør meg SÅ lykkelig. Jeg er klar for å kicke ass, og gi jernet. Motivasjonen har aldri vært så bra!

4. Hjemmet vårt er veldig hvitt, lyst og enkelt for øyeblikket. Nå som det er mørkere tider, ønsker jeg å gjøre det mer lunt og mysig. Det innebærer å gå til innkjøp av nye duftlys, kubbelys, telys, stearinlys (jeg elsker å tenne lys). Puter, varme pledd og litt mørkere dekorasjon sånn generelt trengs også.

5. Kvalitetstid med venner og familie skal bli enda mer prioritert. Dra på caféer, kino, gå turer i parken mens løvet faller.. Lage middag her hjemme og invitere de næreste på kosekveld. Å tilbringe tid med de som står meg nært, er noe av det beste jeg vet. Det er så uhørt viktig å vise at man setter pris på hverandre, og aldri ta den andre for gitt. Nettopp det skal jeg bli ekstra flink på.

6. Pleie kjærligheten! I likhet med kvalitetstid med familie og venner, er dette minst like viktig. P og jeg er veldig flinke på å finne på ulike ting sammen, og ja.. Faktisk ta vare på forholdet. Med det sagt – det kan aldri bli FOR bra. Man må hele tiden se til å ta vare på hverandre, og ikke minst sette pris på sin partner. Pierre er veldig flink på å for eksempel overraske meg med roser, mens jeg er en knupp på å vekke han med kaffe på sengen hver morgen. Ikke verst, hæ? Allerede i gang med tradisjonene, gitt.

7. Selge ut garderoben min. Det er ingen hemmelighet at det flyter over med klær her hjemme, som jeg ikke tar i bruk lenger. Det fører til at det blir et kaos i garderoben, for det er jo ikke plass til det nye jeg kjøper med meg hjem. Det er på tide å få renset opp! Dessuten skal alt av sommerklær pakkes bort for i år. Out with the old, in with the new. 

8. Jeg har nevnt at jeg har en planlagt operasjon i vente, og den blir å ta sted i løpet av de kommende månedene. Jeg skal sørge for å ta vare på meg selv frem til da, og forberede meg psykisk. Det er ingen hemmelighet at det å legge seg under kniven ikke er en lek, og det er klart at det tar på. Likevel er dette noe jeg sårt ønsker å utføre, så da gjelder det å faktisk være uthvilt og stressfri når tiden er inne. Gruer meg!

9. Planlegge årets julefeiring. Ja – det er kanskje i det tidligste laget, men dersom det blir slik som vi tenker, behøver vi å få planene spikret i god tid. Pierre, jeg og hans familie har såvidt luftet tanken om å feire jul i eksotiske Thailand i år. Tenk hvor fantastisk det hadde vært, da? Herre, jeg håper inderlig at det blir noe av. Isåfall blir jeg å feire jul to ganger – en på forskudd her hjemme med min egen familie, og en i Thailand. Vi får se hva det blir til! 

10. Skaffe oss en liten firbent gullunge. Jeg kan ikke vente med å bli mamma til en liten pomeranian baby. Ntååå, jeg dåner. De er så latterlig skjønne! Nå som jeg har passet Percy i en uke, har jeg bare fått enda mer lyst til å skaffe meg en selv. Det er lite som slår gleden en hund sprer rundt seg, altså. Det er jo helt fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere ser, er jeg mer enn klar for de neste månedene. Nå har jeg spikret fast noen planer og ønsker også – bedre blir det jo ikke! Nei, vet dere.. Jeg er klar for alt høsten har å by på. Hit me!
 

116 kommentarer
    1. Helt enig med deg ang det å skrive lister! Jeg elsker også lister på alt. Er så deilig å ha noen konkrete mål å jobbe mot. Lykke til med målene dine i høst <3

    2. Jeg feiret jul i Thailand i fjor.. Er jo herlig å ligge på stranden på julaften og alt det der. Men fikk ikke noe koselig julefølelse i det hele tatt.. men var kjekt åprøve det ut 🙂

    3. Herregud skal du operere deg igjen, skal du ikke la noe av deg selv få være igjen, har du så dårlig selvtillit eller bare ingenting å finne på? For meg er det helt idiotisk sorry meg , håper du leser det, skriver ikke dette for å være frekk men fordi du er pen sånn som du er, hvorfor skal DU erstatte alle delene i kroppen din med falskhet? Fordi JEG ikke VIL at du skal forandres/forbedres IGJEN.

    4. Veldig dårlig idé å skaffe seg hun med det livet dere lever. Det å ha en hund på besøk i én uke gjør ikke at dere nå er forberedt. En hun, særlig en valp trenger rutinger og gode omsorgspersoner som er tilstede nesten alltid. Klarer du å velge bort reisingen for hund?

    5. Klikker meg mest inn på bloggen din for å se om du har avslørt hvilket inngrep du skal utføre nå. Det er ganske trist. Mest trist for meg. Må skaffe meg et liv

    6. Isabel isabel jeg er 94 modell som deg , hvorfor skal du operere deg sån?? Se på skrekk eksemplarer på Google plastic sugery Who went wrong.. du har kansje ikke hatt de I tankene ?? De er bedre og heller trene eller gjøre andre ting en og operere seg 🙁 du burde prøve og bli mer fornøyd me deg selv en og operere .. snart syns jeg du ser ut som en kopi av kardashian og det er ikke fint Beklager. . Usunn forbilde fronter du , liker deg som blogger men syns de er trist du har et så dårlig selvbilde

    7. Jeg har lenge lurt på hva du skal operere, jeg har infentinf i mot at du velger å operere deg, det er kun et individuelt valg:) men der er jo ikke flere steder å operere? Ikke fjeset ditt, silikon har du, ikke slankeoperasjon for du er jo supertynn (ikke frekt), føler bare du har endret på alt som går å endre på?

    8. Anbefaler på det sterkeste å feire jul i Thailand!
      Vi leide en villa med eget basseng og feiret både jul og nyttår!
      Det var en fantastisk opplevelse og den beste julen så langt! Stå på videre 🙂

    9. Hva ER det med panna di? Aldri lagt merke til hvor lav den er før nå. Ser jo ut som en neandertaler. LOL. Nen det er jo ikke så langt unna sannheten, når jeg tenker meg om.

    10. Akkurat fått meg en liten pomme selv, og det er ingen dans på roser for å si det slik. Er hjemme hver dag nå de første ukene, blir lite med søvn og alt som følger med en liten valp. Den trenger all din oppmerksomhet og kjærlighet den første tiden, så vær HELT sikker på at du har tid til det, før du anskaffer en valp.

    11. Jeg håper du er klar over at om dere skal ha valp, er det faktisk akkurat det samme som å oppdra en unge om du vil at hunden din skal bli vettug. En valp er som et lite barn. Den trenger strenge og faste rutiner, spesielt når det gjelder å bli husren. De er også oppe om natten fordi de så ofte på tisse eller bæsje. De første mnd kommer dere til å løpe og tørke tiss og bæsj hele tiden, fordi valpen ikke forstår hvor den skal gjøre i fra seg frem til den har lært det. Valpen skal heller ikke være alene I DET HELE TATT før på mange uker. Om du forlater en liten valp før den er trygg blir den som et usikkert lite barn, og den blir senere i livet redd for å være alene. Og hunder som er redde for å være alene har det vondt. Jeg håper du innser at å ha en hund ikke bare er å ligge på sofaen og kose eller gå tur. Det er mye mye mer.
      Og den detox-teen renser forresten ikke organene dine, om du trodde det. Den får deg til å tisse mer bare.

    12. Ida: Som jeg svarte tidligere, jeg vet hva det innebærer 🙂 Både jeg og Pierre har hatt hunder i familien, så dette er ikke noe nytt. Men takk for råd, uansett 🙂 Klem!

    13. Det kan jo godt hende både du og Pierre vet veldig godt hvordan det er å hu hund, men du skriver liksom i samme innlegg at én av de tingene du gleder til fremover er å reise…så da motsier du jo deg selv litt? Du kan ikke drive å reise bort hele tiden når du har hund og i hvertfall ikke første året.

    14. Å passe en hund er noe helt annet enn å eie en hund. Blir nesten stressa av måten du skriver om å skaffe deg hund på! Virker som det du tenker mest på er at det skal være en “søøøøt pomeranian”. Joda, pomeranian er søte hunder de, men de krever MYE. Jeg kjøpte meg pomme i fjor, han fyller 1 år nå i oktober. Jeg tenkte som deg at nååh hund blir såå kjekt, hvertfall en liten pomeranian(hylskrikhurraiheimen) men det er MYE jobb, mye jobb det virkelig ikke virker som du forstår. Du er HELE tiden bundet til hunden din. De første (mange) ukene må du kun være hjemme med den, det vil være tiss og bæsj overalt selv om du er ut med valpen ørten ganger i timen (valpen min brukte tissematta som seng feks, skjønte ikke at man skulle tisse på den..) det vil kunne være flere våkennetter (min har sovet hele natta siden dag 1, men MANGE er uheldige og får valper som er ville på natta å må ut ørten ganger) man må trene og trene og trene med en pomeranian. Reisinga du holder på med er bare å glemme. Det går ikke ann at du kaster vekk pommen din til den første og beste fordi du skal på ferie eller operere enda en del av kroppen din så du må dra vekk/ikke har mulighet til å ta vare på valpen. Du må jobbe iherdig så valpen blir trygg hjemme hos deg,samtidig som du må jobbe iherdig for at hunden skal være trygg når du tar han med på fremmede plasser. Valpen min har jeg jobbet sinnsykt mye med å han er utrolig flink. Han klarer seg fint hjemme alene, men jeg vet om MANGE småraser som er helt crazy, markerer overalt, hyler og bjeffer og blir helt ødelagt av å være bare 10 min alene. Hva gjør du da, du som skal reise rundt å farte rundt hele tiden? Den første tiden kan du ikke/bør du ikke ha mye besøk, da det kan stresse valpen. Det er så utrolig mye å tenke over som jeg er redd du ikke gjør. Du virker så jævla opphengt i at livet med en pomeranian blir fantastisk. Og det du har å sammenligne med er å ha passa “Percy(?)”, en hund som er ferdig oppdratt av noen andre, i én liten uke?! Neioff. Jeg skjønner du er yngre enn meg altså, men forventer at du tenker litt lengre enn nesa di ift hundekjøp. Og IKKE kjøp pomeranian kun fordi den er søt. Det er faktisk en utrolig krevende rase, på lik linje som en leonberger. Stor hund i liten kropp rett og slett. Skal også sies at jeg flere ganger har tenkt “herregud hvooorfor kjøpte jeg meg valp” for det er så sinnsykt mye jobb, selv om det selfølgelig har vært verd det. Men nå reiser ikke jeg/styrer ikke jeg som du gjør. Har du også tenkt på hvordan du skal gjøre det når du og P eventuelt en dag får kids? En pomeranian er en hund som fort kan bli sjalu, dette må jobbes med. Ei venninne av meg måtte nettopp omplassere sin pomeranian da hunden reagerte sånn på sønnen hennes. Husk iallefall på å tren valpen rundt barn fra den er ganske liten av. Dette har jeg gjort og valpen min er heldigvis flink. Håper du også er nøye på valp av oppdretter. Jeg leita i 2 år før jeg fant en seriøs oppdretter. Selv om folk har ett kennelnavn tilsier ikke det automatisk at de er flinke oppdrettere. Sett deg inn i vanlige pomeraniansykdommer (virker ikke som dette er gjort?) og vær NØYE med hvem du kjøper fra og sjekk for guddskyld opp foreldrene/be om å få se helseattest på foreldrene til valpen du vil kjøpe. Værsågod, nå fikk du ei lita bok servert. Hilsen pomeranianeier som oppriktig blir bekymra av at ting virker så lite gjennomtenkt. Isåfall kommer det dårlig fram på denne “bloggen” din at det er gjennomtenkt. Lykke til

    15. å det var godt å høre at det ikke var panna, ble litt satt ut selv :p hehe Kommer ikke typen din hjem idag?

    16. Rart hvordan folk får seg til å kommentere stygge ting om andre bare fordi vedkommende er en offentlig person. Tydelig at det er mange folk hær i landet som har svært lite å gjøre. Leser denne bloggen hver dag og sjekker ofte innom kommentar feltet bare for å se hvor mye hat hun skal få idag. La hun gjøre hva hun vil og se ut som hun vil. Vi er i 2016 vi burde være åpne for det meste uten å dømme. Vi burde heller heie på hverandre, og ikke være sjalu for andres suksess, for ingenting hær i verden er gratis så for de som får til å “bli noe” burde heller få masse credit enn hat for de må virker jobbe for det! Så mitt råd til deg som sprer hat, bare slutt å les bloggen!:)

    17. Ser du svarer andre at du vet hva hund innebærer mtp at både du og P har hatt hund i familien. Akuratt DET beviser sitt for meg. Skrev ett langt innlegg til deg ista forøvrig. Jeg har også vokst opp med hund. Har hatt hund siden jeg var baby. Leonberger, tibbe, kinesisk nakenhund, schæfer… Det betyr ikke at hverken jeg eller du kan å ta vare på en hund alene. Det var ikke DU som hadde ansvaret for hunden? Du hadde sikkert ett ansvar som meg. Gå tur, gi mat, gi nytt vann. Men det er jo kun kosedelen med det å ha hund. Jeg tenkte iallefall som deg, at siden jeg har vokst opp med hund takler jeg dette lett. Det er FEIL. Jeg tror oppriktig du kommer til å bli overraska over hvor mye ansvar det faktisk er. Og jeg sier det ikke for å være ufin, jeg sier det for å hjelpe deg. Jeg kunne ønske noen sa alle slike ting før jeg gikk til anskaffelse av en valp iallefall.

    18. Ekle ekle ekle jævla kjerring! Håper så inderlig du får en eller annen sykdom. De pengang du kaster i hytt og pine fortjener du ikke. Jeg blir direkte kvalm av hele deg, egoistiske pakkis faen! Håper valpen pierre er utro, han fortjener ei med mer i mellom ørene. EKLE JÆVLA KJERRING.

    19. du sier “ingen grunn til bekymring”, men hvordan tenker du at en hund skal passe inn i den livsstilen du lever nå mtp flere reiser i mnd?

    20. Nå syntes jeg du må ta til deg gode råd av folk som tydeligvis vet hva de snakker om. (Madelen) Jo små hunder kan være som rakettforskning og oppdra! Vi hører du sier at du sier du har hatt hund i 6 heleår før, men var dette en liten pomme? Og var dere ikke som du sier selv en familie som oppdro den sammen, regner ikke med at du sto for oppdragelse alene? Tviler..

    21. Og enda værre, du har selv sagt at et av kriteriene er at den er liten og mørk! Liten? Disse hundene er små nok fra før, du sa du skulle gå bort fra “teacup” men står fortsatt på at den skal være så liten som mulig.. Helseskader sier jeg bare😥

    22. Madelen og alle dere andre, følg med på det Isabel sier da! Kan dere ikke bare stole på at hun har nok erfaring med hund og vet hva det innebærer og at det er et stort ansvar? La henne få lov til å ønske seg hund sammen med kjæresten hvis hun vil det, det er Ingenting dere kan gjøre med det uansett 🙂 Masse lykke til med hunden når den tiden kommer Isabel <3 Håper det kommer masse bilder av den på bloggen!

    23. “Tegnene på at vi beveger oss inn mot høst blir til stadighet forsterket”
      “Nye destinasjoner jeg aldri før har vært”
      “behøver vi å få planene spikret i god tid”
      Isabel, sikker på det var så lurt å ikke gå til anskaffelse av en som kan gå gjennom innleggene dine? Det er så mye unødvendig bruk av ord her at jeg blir matt av å lese innleggene du legger ut. Kanskje du bør se gjennom setningsoppbyggingen din fremover? 🙂 bare et lite tips

    24. Lurer på hva du skal operere når du allerede har operert fjeset, puppene og rumpa. Hva er det igjen å gjøre? Forstår ikke hva du skal fikse på nå :s Lykke til i så fall. Høres ut som du har masse spennende planer for høsten 🙂

    25. Du ville vært virkelig vakker om du fikk en mer persisk nese (bøyd utover på nesebenet) isteden for nordisk oppstoppernese.

    26. Lol for noen kommentarer. Internettroll altså.
      Skal du operere deg i Norge? Med tanke på fare for å bli smittet av MRSA på utenlandske sykehus.
      Mvh en sykepleier

    27. Herregud, en hund skal tåle å være aleine, helst i bur.. Mener dere at normale arbeidsfolk skal på “hundepermisjon” fra jobben sin? Tror dette vil gå fint jeg.

    28. Hei Isabel 🙂
      Ser du skal skaffe deg en pomeranian, så koselig! Men husk at det er veldig krevende jobb for å få den til å bli en god hund. Har en pomeranian selv, som er litt over 1 år og merker for en ekstrem personlighet de kan ha. Så det er viktig fra første stund å være mye hjemme med den og trene masse! Er enig at de har sin sjarm og er fantastiske. Men vær forsiktig, for de kan være ekstremt hissige noen av de.. Jeg har vært heldig med masse mengde trening, men har en venninne som ikke har vært like heldig med sin, som gneldrer hele tiden dessverre. Og husk at den rasen er ekstremt kjent for de dårlige tennene og knærne sine. Så viktig med pussing av tenner så og si hver dag og ikke la den hoppe opp ned av sofaen feks, eller gå i trapper de første månedene! Sosialisering med andre hunder er superviktig, slik at den føler seg trygg! Masse lykke til, blir nok bra <3 Hilsen en hundeelsker

    29. Burde ikke du og Pierre vente et par år med å få dere en hund? Jeg mener..,før man skaffer seg hund sammen må man jo være i et STABILT forhold som har vært stabilt over lengre tid uten å gjøre det slutt i hytt og pine.. Pierre og Martine skaffet seg hund sammen og 1 uke senere så var det jammen slutt mellom dem! Når Pierre valgte å ta skrittet med å få en hund med Martine og uka etter dumpe henne så sier jo dette mye.. Sophie Elise og Robin fikk seg en pomme og de gjorde det slutt og nå har ingen av dem lengere den hunden…netopp fordi det ikke var gjennomtenkt nok! Det at Pierre valgte å få seg hund med Martine burde jo ikke skjedd med tanke på hvor useriøs han var med henne..man får seg ikke hun sammen om man ikke har et trygt stabilt forhold! Er dere fremdeles sammen om ert par år uten å gjøre det slutt så få dere gjerne en hund,men vent til det er helt trygt og stabilt ellers ender du nok opp alene som Martine med en hund alene og det er mye ansvar….. beklager om dette sårer,men dere må seriøst nøye vurdere dette! Dessuten er du ung vakker og rik hvorfor ikke nyte det til det fulle så lenge du kan uten forpliktelser?! Det er et liv det er snakk om og IKKE et smykke…..

    30. Jeg for angst av å lese komentarfeltet!!!! Oh herre skjønner ikke hvordan folk tenker….. Tenk dere en gang om før dere poster en kommentar. Assa får dere bedre samvittighet av å skrive hat til et menneske? Omg tullinger hele “hate” gjengen.!!!

    31. *2 mnd etter anskaffelse av hund*
      “Den passet ikke inn i min travle hverdag og fortjener en eiger som kan gi den all kjærligheten den fortjener”
      Jeg er klarsynt og har derfor en evne til å innhente opplysninger om personer og dyr i nåtid, fortid og fremtid og det gjør jeg gjennom ekstrasensorisk persepsjon.

    32. Helt ærlig, hva mer er det å operere på kroppen din? Og HVORFOR provoserer du sånn om innleggene dine over alt…

    33. Det hadde vært UTROLIG kjekt om alle innleggene dine hadde vært like interessante å lese som de spennende titlene dine. Det er sånn du kommer til å miste lesere.

    34. Skjønner virkelig ikke hva enkelte får ut av å skrive negative kommentarer til andre. Det er bare trist. Man får et bedre liv med å være glad og positiv, ikke ved å prøve å trykke andre mennesker ned.

    35. Du er ikke stygg. Og du må bare operere så mye du bare ønsker, men leppene er så fæle.. Du ser mye bedre ut med normale lepper. Det gjør alle. Hvorfor skal de aller fleste “kjente” mennesker ha så svære lepper.. Ikke ta det ille opp, du er som sagt ikke stygg, men mye penere når du har ett mer naturlig tryne.

    36. Vil bare si at du virkelig burde være stolt over deg selv! Du er en av de mest aktive bloggerne, som virkelig vet det å gjøre jobben sin. Du oppdaterer ofte, ikke som de andre bare en gang om dagen eller annenhver dag, kanskje hver andre dag. Man merker at du virkelig liker det du gjør, at dette betyr mye for deg, og at du jobber hardt med det du driver med. Derfor er det så sinnsykt interessant å lese bloggen din å følge deg og livet ditt også! Ikke bry deg om det negative folk sier, du vet selv hvor bra du er! Liker deg virkelig kjempe godt<3

    37. Hva er planen med å reise om dere skal ha en valp?
      Kanskje greit å holde seg hjemme da. Vi har 4 Pommer og har ikke vært på utenlandsreiser på over 2 år. Når man skaffer seg hund må man ta ansvaret som følger med. Man kan ikke bare gjøre det som passer seg og sette den til noen andre. Vi har feriert i Norge og Skandinavia hvor vi kan kjøre til og hundene er med.
      Hunden velger ikke hvilken eier den får, når dere tar valget med å skaffe hund må dere slutte å sette egne ønsker og behov i første rekke!

    38. Når skal du fortelle hvilken kroppsdel du skal operere? Er det i underlivet eller noe sånt siden du drøyer sånn med å fortelle?

    39. Anbefaler dere å feire jul og nyttår i NY – gjorde det selv for fire år siden – helt fantastisk !!!
      Kaldt – men en uforglemmelig opplevelse =)

    40. Med en gang en offentlig person skal ha en hund, så kommer nettrollene med “Tror ikke du kommer til å klare dette, vettu. Det er MYE jobb og nei, du kan ikke noe som helst så dette går rett til helvetet.” Takk og lov for at Isabel ikke er like pessimistisk som dere nettroll. Om det ikke går så bra så lærer hun på veien. Er ikke verre enn det! Håper virkelig folk har bedre ting å gjøre enn å komme med illsinte kommentarer.

    41. Herregud for noen ekle og frekke kommentarer. Blir helt satt ut av hvordan folk oppfører seg.
      Kommer du til å fortelle om operasjonen og hvor du har operert eller kommer du til å holde det hemmelig? 🙂

    42. Jeg tror nok Isabel har tenkt igjennom at det krever ansvar og anskaffe seg en hund 🙂 og selvfølgelig reiser hun ikke rundt på ferier med en gang, men ærlig talt: man blir ikke innelåst i en leilighet pga en hund.. De første ukene ja, men hunder må også lære seg å være alene! Tror ingen av dere over her noen gang har hatt hund selv..
      Ser ut som en spennende høst for deg, Isabel 🙂 Gleder meg til å følge med på hver opplevelse!

    43. Syns det er synn. Den pene jenta du var .. er det ikke rart og se ut som en fullstendig annen person enn det pierre forelsket seg i?
      Om han hadde endret utseende sitt totalt hadde du fortsatt Vært like forelsket i han ?
      Skriver ikke for å Være frekk mot deg. Bare lurer du virket jo veldig fornøyd med det selv på paradise 🙂

    44. Du er så nydelig, Isabel! Måtte bare si det:) for du trenger å høre det også! Og da mener jeg ikke bare når du har sminket og ordnet deg! Du er kjempepen uten sminke også, det var du før du fikset på nesen og det er du nå:) Hehe, dette ble en veldig overfladisk kommentar, men er vell hyggelig det og:p Ha en fiin kveld! 🙂

    45. Anonym 20:45 ; Altså handler kjærlighet bare om utseende? Om din elskede havnet i en ulykke og fikk masse arr og andre varende skader (derav et litt annet utseende enn du forelsket deg i), hadde du fortsatt vært forelsket i h*n? Litt satt på spissen men herregud så overfladisk.. Man forelsker seg i personligheten, hvis ikke syns jeg litt synd på deg.

    46. lurer skikkelig på hva du skal operere! Kan ikke se for meg noe som trengs operasjon på deg nå, men er jo selvfølgelig opp til deg 🙂 veldig nyskjerrig da

    47. LOL
      28.09.2016 kl.14:39
      Hva ER det med panna di? Aldri lagt merke til hvor lav den er før nå. Ser jo ut som en neandertaler. LOL. Nen det er jo ikke så langt unna sannheten, når jeg tenker meg om.

      Næj fy faen altså.. kordan våge du og være så frækk !? – Skjærp dæ… fy faen !!! -.- 😈
      Det e såååå ikje sant… !!!!!

    48. Hei Isabell 🙂
      Jeg liker også å ha planer klare slik at jeg har ting og se frem til 🙂
      Noe annet jeg lurer på er hvorfor du bruker så mye sminke??
      Spesielt på bildet i dag er du mye hvitere i ansiktet en på kroppen..
      Syns du er mye finere uten SÅ mye sminke <3

    49. Silje : faktisk noe HELT annet å operere seg til et annet utseende. En om det kommer av en ulykke ……

    50. Ouff kommentarfeltet ditt er helt sykt….virker som 80% bare er drittslenging😟 Det er helt utrolig at du holder motivasjonen oppe, men regner med at du vet selv at det meste kun er sjalusi siden de i det hele tatt orker å gå inn på bloggen din hver dag og prøve å få deg til å føle deg dårlig haha…blir helt satt ut😓

    51. Håret ditt!!! Så fint det er nå!
      Stå på med mål og drømmer.
      Ingen skal sette sine grenser for deg.

    52. Jeg fikk nylig en pomeranian for litt over 3 uker siden, og hittil har det absolutt ikke vært noe problem. Er 18 år og er kun jeg som har ansvar for den, ser dere meg klage og syte?
      Dere overdriver så sinnsykt mye. Ja det er mye jobb med hund, men dere får det til å virke som det er en helt umulig jobb.

    53. Herlighet! Blir helt satt ut av alle de tragiske kommentarene her! Folk må ha veldig lite og finne på… det må du absolutt ikke bry deg om!
      Du har jo såå mye fint og se frem til! Gleder meg til å følge med videre, du er en stor inspirasjon! God natt<3

    54. Herregud…. jeg får faktisk helt vondt av noen av kommentarene her. Vet du hva Isabel, jeg er ofte svært uenig i mye av det du skriver og har helt andre verdier enn deg. Til tross for det er du ei jente jeg ser opp til og jeg syntes virkelig du bør være stolt over deg selv. Det merkes at du jobber hardt med bloggen, da du oppdaterer jevnlig med fine innlegg som inneholder både tekst og bilder. Du har oppnådd mye på kort tid, og du har en av landets mest leste blogger.
      Hadde jeg fått så mye kritikk som jeg finner i kommentarfeltene dine hadde jeg bukka under for lengst, men du lar deg ikke pelle på nesa og fortsetter med å være DEG SELV. Og det står det respekt av! Jeg håper virkelig du aldri lar deg knekke av drittslengingen, og at du fortsetter med bloggingen i lang tid fremover – om det er det du ønsker.
      Og PS, du er virkelig vakker og jeg finner i n g e n t i n g jeg selv hadde ville rettet på om jeg hadde hatt ditt utseende. Du trenger absolutt ikke enda en operasjon, men det er selvfølgelig opp til deg.
      Mvh, Mari.

    55. Hvorfor tror du på detox? Det burde ikke være så veldig vanskelig å få med seg ting som er en så åpenbar hoax, liksom.

    56. Folk bare: “Du trenger ikke operere deg, du var så mye finere før uansett”
      Også folk: “Jeg tipper det er ørene eller panna du skal operere!”
      ..altså, går det ann. Kan noen peke ut nøyaktig når Isabel startet denne “Gjett hva jeg skal operere”-konkurransen, og siden alle er så ivrig på å gjette.. hva er premien hvis man gjetter riktig? Ingenting? Nei, da forstår jeg virkelig ikke hvorfor alle driver å gjetter så fælt.

    57. Utrolig fascinerende hvordan folk bruker så mye tid og energi på å kommentere stygge ting til ei dama de ikke kjenner engang.. må da være bedre å bruke tia si på noe givende og positivt 😂 dere er klare over at hun tjener penger på leserne sine, så dere som HATER henne så sterkt, YOU PAY HER BILLS PEOPLE!
      Greit nok å ha forskjellige meninger, men la nå andre få gjøre som de vil og være som de vil! Det er ikke sånn at hennes valg påvirker deg og ditt liv?! Eller det bør ikke gjøre det iallefall 😂
      Stå på og fortsett sånn som DU vil beauty-bella 😚😚

    58. Herregud så mye bekymringsmeldinger om det å få seg hund!!! La henne gjøre det på sin måte, som Sophie Elise gjorde!! Ingen som kan stoppe dem!! Hunden får det helt sikkert ikke vondt!! Takler ikke sånne folk som skal legge seg bort i alt!! Vi er bare mennesker, alle kan gjøre feil!! Jeg er sikker på Isabel vil gjøre det beste hun klarer for hun virker kjempe kjærlig og omsorgsfull! Alle har vi forskjellige meninger om hva som er best, det finnes ingen fasitsvar!

    59. Blir skremt av å lese kommentarene dine her. Du må bare stå på alt du kan, og gjøre som du selv vil! Alltid husk at det er dine tanker som teller, og at du må følge det du mener er rett. Men jeg synes at du alltid bør huske at du er fin som du er, og du trenger egentlig ikke fikse på noe som allerede er fint. You go girl ikke hør på alle andre!

    60. Ingen grunn til å gruer seg for noe man har valgt selv. Det er ikke slik at du må gå gjennom denne operasjonen for å redde livet ditt, dermed kan du like godt la vær å operere det du har tenkt å operere isteden for å lage en så stor sak ut av det Kjære Isabel!

    61. Synd du har så mange negative kommentarer. Men to poeng er verdt å ta innover seg når det gjelder deg, på alvor. mener ikke noe mamma-prat her, men helt oppriktig:
      1: ikke operer deg mer nå, du har sluttet å ligne på deg selv og lillesøstra de minner oss stadig på hvordan du ville sett ut uten al oprasjon, la hun få ha den egentlige storesøstra si som et forbilde og ikke et.. ja?
      2: Dere er overhodet ikke ansvarlige nok til å få hund

    62. Bare svarer til kommentaren “M” skrev ang det å være hjemme med valpen. forrige gang vi kjøpte valp måtte moren min ta seg fri fra jobben for å være hjemme med den så den skulle føle seg trygg. Første prioritet med en valp er at den ikke skal være redd for å være alene ettersom den akkurat har kommet til et nytt sted og blitt tatt fra moren sin og det “trygge”. Hunden kan få varige men av å være hjemme alene med en gang. Et familiemedlem av meg fikk seg valp og satte den i bur 2 dager etterpå og dro på jobb hele dagen, den ble aggressiv, redd og utrygg. Mener ikke noe “hets” til deg Isabel, ettersom du jobber hjemmefra, tenkte bare å svare personen over her 🙂

    63. Jeg er i sjokk over hvor spydige og ekle mennesker kan være. Dette er noe av det værste jeg har lest. Hvorfor bruke så mye energi på å skrive så mye dritt. Hvor er sammvitgheten deres? Ja hun vil operere seg og ja hun vil skaffe seg hund. På hvilken måte plager det dere? For dere vondt av at hun tar de valgene henne tar? Påvirker det dere på noen som helst måte? NEI. Jeg vedder på at alle som skriver dritt her er sjalue og kunne ønske de hadde mulighet og penger til å gjøre det samme. Slutt den mobbingen deres, det er helt grusomt å lese. Stå på Isabel, du er pen som du er og ikke hør på de andre:) they just jealous!

    64. Til alle dere som skriver stygge ting; visst Isabel føler seg lei en gang, kan hun si fra til politiet også finner de ut hvem dere er med en gang! Tenk før dere skriver! Alt dere publiserer blir ALDRI ALDRI slettet! Helt ufattelig hvordan folk kan skrive:/

    65. Dette er jo så komisk. Folk snakker jo som om det å ha hund er som verdens vanskeligste jobb, men vet du hva Isabell? Alt en hund trenger er tur, mat, vann, kjærlighet og tid (eller en liten nabo jente som gladelig lar hunden bo hos seg ei uke mens du er på ferie ei uke eller to) har hatt alt fra fulehund til stuehunder.. Sitter nå igjen med en kongepuddel og en chihuahua, å jeg er ikke rakettforsker men det går så det suser uansett. Også de som sier at hunder er like stort ansvar som barn?? HAH! Jeg har 1 sønn og 2 døtre å to meg! Den dagen du får barn vil du faktisk nesten savne de dagene hundene var alt du trengte å styre med. Det kom kanskje ut litt feil, men du skjønner greia.. Også må jeg le enda mer av dobbelt moralen i kommentarfeltet her.. “Åh du er så stygg.. Osvosv.. Herregud skal du opperere utseendet igjen??” Asså?? De går ikke helt ihop etter min mening men jaja.. Uansett! Små ord bare for å avslutte min frustrasjon! Du er ei nydelig jente, med verdens fineste øyne, kinnbein til å dø for, å en skjønn liten kropp som de fleste tjokkasene som kommenterer her inne egentlig er drit sjalu på. Gjør hva du vil med deg selv men bare vit at for de fleste som kommenterer her inne positive eller negative så er du over gjennomsnittet perfekt allerede, å alle vet det. BOM!

    66. Å de som har sånn trang til å snakke om den lave panna? Dere har sikkert et drit høyt hårfeste.. Heldige Isabell som aldri trenger å klippe lugg vertfall. Så mye rart folk får en til å tenke over hos andre mennesker. Hvem faen bryr seg om panner?? Jeg dør her sånn heeelt seriøst.. Hadde vert morro om alle som kommenterte slikt hadde lagt til et bilde av sitt eget tryne..

    67. Synes det er helt forferdelig alt det negative og slemme folk får seg selv til å skrive.. di fleste av dem hadde nok aldri turt å si noe slik til en person om di traff deg på gata. Når jeg leser slike hatefulle meldinger lurer jeg virkelig på hvordan det skal gå med verden og dens ledere i fremtiden. Skal verden bli styrt av slike hatefulle mennesker? Nei altså det kan umulig være bra for noen å ha så mye hat og misunnelse inne i seg.
      Jeg skal være erlig å innrømme at hadde jeg hat muligheten og pengene til å leve den livsstilen du har så hadde jeg faen meg gjort det uten å blinke! Operasjoner? Jatakk! Er sikker på mange av dere hadde tatt en hel del fiksing på dere selv hadde dere hatt muligheten. Hva er problemet? Har du pengene til det så kjør på om d hjelper deg å oppnå det resultatet du vil:) herregud, hvem vil vel ikke ha perfekte pupper, rompe, mage, lår, nese, lepper, ja til og med armer!
      Når du jobber hardt for di pengene du tjener så nyt det, bruk dem! Lev det livet du virkelig fortjener og har ønsket deg i all den tid:D

    68. Hei! En ting jeg lurer på. Hadde du gjort alle disse operasjonene om du ikke hadde vært kjent? Du har tidligere skrevet at det er komplekser du har slitt med i hele ditt liv. Hadde den gamle Isabell fra Bryne operert alt dette du må har gjort, samt. fylt både det ene og det andre med botox? Hadde du hatt råd til det?
      Mvh Alice

    69. Hei! Liker deg godt og synes du er et fantastisk menneske 🙂
      Jeg har kjøpte en Pomeranian for 6 måneder siden og angrer ikke et sekund på det 🙂 men nå har ikke jeg så mye penger til å reise og diverse.. Og disse småtassene blir utrolig knyttet til sin eier, som betyr man kanskje ikke kan reise like mye..
      Husker du skrev for en stund tilbake at du hadde lyst på en teacup Pomeranian husk at disse “teacup” ikke er bra for hundene og det er egentlig ulovlig
      Alle hundeeiere vil jo ha en hund med bra helse osv
      Lykke til om du skaffer deg hund husk at det er masse masse jobb 😊

    70. Isabell, du må huske på at 90% av menneskene som skriver disse kommentarene er personer med dårlig selvtillit, fulle av sjalusi og helt sikkert 14-18 år.
      De vil såre deg.
      Kjøp deg hund, fisk eller få en baby.. Jeg er helt sikker på at du klarer å håndtere det utmerket!

    71. Du vil bare ha deg ei bikkja for du begynne gå tom for bilder å ta, så nå trenge du deg ein rekvisitt! Det e ein grunn for at halvparten av folkå så kommentere her prøve forklara deg ansvaret det innebære å ha ein hund, du klare jo faenkje laga mat til deg og mannen din eingang? Skjerp deg, jentunge.

    72. Stå på isabell! Dritt kjerringer i feltet her. Folk me alvorlige problemer som har et behov for å tråkka dg ner for å føla sg sjøl bedre. Gjør ditt du og rock on!!!

    73. Herregud, jeg får hakeslep av å se på alle de ekle kommentarene her. Tenk å være så spydig og frekk mot en man ikke kjenner. Tenker dere virkelig ikke på om det var dere selv som fikk disse kommentarene?? Hvordan hadde dere følt dere?
      Og dette med å skaffe seg hund, slapp helt av. Å oppdra og ta vare på en hund er en krevende jobb ja, men det vil ikke si at man ikke kan ha noe liv utenom den hunden. En hund skal klare å være alene hjemme. Dessuten er jeg helt sikker på at Isabell ikke skaffer seg en hund også stikker på ferie første sjansen hun får. Hun vet at det er et stort ansvar.
      La Isabell gjøre det hun vil med kroppen sin. Det er hennes kropp, og om det er noe hun ikke er fornøyd med så la henne fikse det. Hun tenker nok nøye gjennom det hun velger å eventuelt gjøre.
      Ikke vær så rask med å dømme, bare fordi hun skriver om livet sitt, vil det ikke dermed si at vi vet alt om henne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg