mitt nye hår!

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· LIGHTER THICKER BETTER ·

Her er mitt nye hår! I går satt jeg i frisørstolen i et par timer, hvor Ann Beate gjorde en liten forvandling på manken min. Jeg har jo tidligere fortalt at vi skulle sette inn lyse extentions i og med at mitt eget hår har tatt så stor skade av blekeprosessen, så det gjorde vi igår. Extentionset vi satte i var heeelt blondt – vi snakker super lyst. Det ble litt for dramatisk i kontrast med min egen hårfarge, så da endte vi opp med å kjøre på med en mørkere mini color på dem, slik at det skal blende seg bedre. Helheten er veldig fint slik som det er nå, men jeg vil jo selvsagt at det skal være enda lysere. Det har jeg blitt forsikret om at det vil bli etter et par vasker, da fargen vaskes ut, og dermed blir fadet. Altså vil håret bli lysere etter noen hårvasker de neste ukene, og DA kan man se det endelige resultatet. Det har vært en lang prosess, dere. Men slik er det når håret mitt ikke tålte all behandlingen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Extentionet jeg bruker er i tape-form, fra merket Peaks Hair. Nå har jeg jo bare hatt det i en dag, men så langt er jeg overlykkelig med resultatet. Når jeg bleket håret, har jeg endt opp med å miste mye hår som har ført til at håret mitt som i utgangspunktet er veldig tykt, har blitt mye tynnere. Det har revet i hjertet, skal jeg si dere. Haha! Det er et veldig stort pluss med extentions, for det har ført til at fylden jeg hadde, er tilbake. Tapen kjenner jeg absolutt ingenting til – det er helt fantastisk! Det både ser og føles ut som mitt eget hår. Jeg er veldig happy med resultatet! Som vanlig er det Ann Beate på MOODstudio som har fikset meg. 

For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

41 kommentarer

Siste innlegg