jeg takker for meg

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BYE BYE HAMMERFEST

God morgen! Ja, jeg stod opp litt sent i dag, men shit så etterlengtet disse ekstra timene med søvn var. Som dere allerede vet bestod helgen av fest og fyll (sykt at vi kan kalle det for jobb haha), noe som selvsagt resulterte i lite søvn. Da var det greit å sette alarmen på 12 i dag, ass! Det er så ubeskrivelig deilig å være hjemme igjen i vår egen leilighet. Michelle og Elias lånte cribben i helgen, og gjett hva vi møtte da vi kom innenfor dørene i går kveld? En plettfri leilighet! Altså, jeg ble helt målløs. Gjesterommet fløt over med klær, og det samme gjorde garderoben min. Alt var et eneste stor rot, som jeg bare har utsatt og utsatt å rydde, nettopp fordi at det var så latterlig mye. Tror dere ikke Michelle har ordnet og ryddet absolutt alt?! Jeg har ikke ord for den jenta, en mer godhjerta og fantastisk snill person skal man lete lenge etter. Og nettopp derfor er hun min bestevenninne! Tusen takk igjen, Michelle. Elsker deg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hammerfest var en veldig liten, men koselig by. Jeg har aldri vært så langt nord før, så det var gøy å kunne checke det av listen! Vi hadde håpet på å få se et glimt av nordlyset, men den gang ei. Pierre ble SÅ skuffa, haha. Vi får se om vi har lykken med oss en eventuelt neste gang. Jeg vil i grunn bare takke for meg for denne gang, Hammerfest! Det var god kok på eventet vi hadde på lørdag, hvor vi storkoste oss med dere. Vi la godt merke til hvor utrolig hyggelige alle virket. Faktisk ble vi kjent med et par stykk som vi synes veldig godt om. Det viste seg å være gode mennesker i den byen, altså! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole utsolgt – lignende her

.    .    .

Nå skal jeg se til å få fart på saker her. Pierre og jeg skal spille inn to challenger til Youtube kanalen vår senere, så dersom dere har noen spesifikke ønsker er det bare til å skrike ut i kommentarfeltet.

 GOD MANDAG! 

65 kommentarer

Siste innlegg