magi for håret

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HOW TO GET HEALTHY HAIR

I dag ønsker jeg å tipse dere om et nytt kosttilskudd jeg har begynt å ta! Jeg er så fornøyd med dette produktet at jeg kunne anbefalt det videre frem hundre ganger, om igjen og om igjen. Det er ikke ofte jeg blir avhengig av et produkt (særlig ikke kosttilskudd), så det sier jo sitt! Det er rett og slett magi i tablettform. Magi for håret! Det høres jo nesten for godt ut til å være sant, men tro meg – dette er good shit!

Jeg har jo som dere allerede vet, utsatt håret mitt for en del påkjenninger den siste perioden. Det har ført til at det har knekt utallige steder, blitt tynnere og generelt endt opp med å bli veldig tørt. I den forbindelse har jeg nå startet på Nutri Hair, som er et kosttilskudd for håret. Jeg er desperat etter alt som kan forbedre hårets kvalitet, så da jeg fikk dette anbefalt takket jeg ja på sekundet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· HVORFOR BRUKE NUTRI HAIR ·

Jevnt inntak tilfører håret viktige næringsstoffer som gjør at det vokser seg langt og motstandsdyktig.

Nutri Hair gir de beste forutsetningene for et sunt og vakkert hår.

Håret blir glansfult og vakkert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at jeg begynte på disse tablettene og tatt dem hver eneste dag, merket jeg kjapt stor forskjell. Den største faktoren jeg legger merke til er at jeg mister mye mindre hår. Etter at jeg har farget det, har jeg mistet skremmende mye hår. Børsten har liksom vært helt full etter at jeg har gredd gjennom det etter en dusj, og det er ikke bra. MEN! Etter at Nutri Hair ble en del av min daglige skjønnhetsrutine har hårtapet minsket betraktelig. Det gjør meg så glad! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bestill Nutri Hair til kun 159,- her. ♥
 

25 kommentarer
    1. Virker som du anbefaler dette uten å egentlig å ha brukt det en stund, vet du noe om hvordan dette er i forhold til haircare? 😊

    2. Det var jo ikke så veldig lenge siden du farger håret da. Hvordan kan det bli bedre så fort? Er det mulig isåfall? <33

    3. skal ikke virke frekk men hvor i alledager er armen din ?
      flott innlegg forresten 😀 ha en fin dag <3

    4. Beegynte på dette for 1 år siden, og det har skjedd underverker med håret mitt siden da. Bruker mye rettetang på håret mitt og det ble fort slitt. Men etter at jeg begynte med Nutri Hair holder håret seg sunt, mer motstandsdyktig på en måte! Føler at håret er generelt sunnere 🙂

    5. Hvorfor sier du at du tjener 200k i mnd når skattelisten avslørte at du hadde 41.000 i inntekt ellernoe ?

    6. Ser du tjente 41.000 kr i 2015. Likevel har du en livsstil som tilsier at du tjener flere hundre tusen. Hvor mye av pengene du tjener gjør du svart egentlig? Bare lurer siden er ikke så kult å få skatt øst på nakken som mange andre bloggere!
      Hilsen skatt <3

    7. i det inlegge ” uken som gikk”
      hvor kjøpte du den kåpen med pels på? den svarte.. du var skikkelig fin med den.
      håper du svarer.

    8. Den var ikke så dyr, så går faktisk an å prøve! 🙂 Haha, det siste bildet var litt morsomt fordi det ser ut som du har amputert underarmen. Måtte faktisk stirre litt før jeg så at du holdt armen under håret og det bare var genserens hvitfarge som var årsaken 🙈🙈 Gøy

    9. bloggen din består kun av reklame og sponset produkter/behandlinger… kan du ikke skive om noe litt mer interessant hvor du deler erfaringer/meninger for eksempel?

    10. Prøv heller Hair Jazz shampooen og balsammen om du vil ha 5-7 cm på måneden 😀 Den funke syykt bra !! <3

    11. Dette er ikke noe jalla produkt, det kan jeg skrive under på!! Har bukt det i 7-8 måneder nå og det hjelper meg veldig. Med Nutri Hair holder håret seg glansfult og vakkert. Sunnere rett og slett! Anbefaler det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg