video – dette var langt over grensen

Denne morgenen startet ikke noe særlig hyggelig for denne frøkna. Jeg ante fred og ingen fare, før jeg plutselig skulle få hjertet opp i halsen. Jeg tror ikke jeg behøver si mer – play video, og le dere ihjel. PS! Til dere som er litt yngre: dette er kun engangs tilfelle, her hjemme. Aldri gå kledd slik i offentligheten, vi alle vet hva som kan skje da. Lov meg å husk på det. ♥ Pierre kastet drakten så fort han var ferdig med å skremme meg. 

 
Husk å subscribe til YouTube kanalen vår her for fler pranks og vlogger!
 
16 kommentarer
    1. Nei så jævlig…. Nå tør jeg ikke inn på bloggen din før dette innlegget er laaaangt nede… 😭😭

    2. Usj, jeg hadde blitt livredd!!! Er jo et hysteri uten like i usa med disse creepy farlige klovnene som springer rundt!! Nesten så jeg gruer meg til halloween!

    3. Var det alt :p ? Neste gang kanskje gjennomfør det litt bedre:) føle det va mer en video av dere snakke enn en prank video 🙂 ikke frekt ment altså. Du ble btw veldig fin på håret med svart. Veldig fint faktisk!

    4. Dette var over grensen, Pierre. Respektér at hun ikke likte den pranken. Jeg hadde blitt like forbanna og lei meg, sikkert mer. Alt for intens prank.

    5. Litt kjedelig? Sikkert jævlig for deg Isabel haha, men en kjedelig prank å se på. Spennende hva dere finner på fremover da 😀

    6. For en kvælende stygg stemme du har Isabell!! Fysj- må være tungt å være deg! Blærete kjærring som ikke tålte en dårlig prank engang!

    7. Glede mæ te og se 😀 Alle si den e så dårlig… det trur æ ingenting på.. men missunnelse e det mye av, haha <3

    8. Haha stakkars, Isabel.. e fælt og bli vækt på den måten før man sitt me hjærte i halsen ætter no sånn.. haha 🙂 men artig va det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg