ny uke = mer tv-innspilling

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

WHEN THE WEEK HAS REACHED ITS END

Søndagskveld. Jeg får alltid en god følelse innenbords når slutten på uken melder sin ankomst, og jeg vet at mandagen er rett rundt hjørnet. Jeg vet ikke, men shit så «fit for fight» og motivert jeg er på mandager. Vanligvis har jeg det alltid som travlest i starten av uken, som gjør at jeg er avhengig av å være produktiv og ha tungen rett i munnen. I morgen er intet unntak. På formiddagen får vi besøk av enda et TV-team fra TV2. Denne gangen skal vi spille inn til et annet program. Jeg er spent på spørsmålene vi får stilt, haha. Det eneste jeg vet så langt er temaet for innspillingen, og det lover i grunn bra. Spørs bare hva de ønsker å vite angående det. 😉 Det gjenstår å se!

· 4 THINGS THAT MADE ME SMILE TODAY ·

1. Pierre har stått på og jobbet med videoen helt siden i morges, og frem til 19:00 i kveld. Jeg blir tent av å se han så konsentrert og i ordentlig jobbmodus. Finnes det noe mer sexy?

2. Vi har akkurat kommet hjem fra en super koselig date på Lille Asia. Vi nøt sushi (.. igjen), vin og hverandres selskap. Perfekt ending på helgen!

3. Lillesøsteren min Sidra face-timet meg i dag, og det gjør meg alltid like varm om hjertet. God jenta mi! Jeg må komme meg på besøk senest i morgen.

4. Venninnen min Raija satte på et nytt sett med vipper på meg i går, og for første gang tror jeg at jeg blir å beholde de! SÅ fint! Vi har kommet frem til at singlevipper er det rette for meg. Naturlig og fint, ikke too much. Kontakt henne på facebook her for booking av time. She´s the best!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

_____

Nå skal jeg hoppe i dusjen og ha et minispa her hjemme. Hårkur, ansiktsmaske og tannbleking står på planen. Håper dere har hatt en super helg, fininger! Klem fra meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg