mitt nye hår!

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har jo helt glemt av å prate om håret mitt! Dere har nok allerede lagt merke til det uansett, men som dere ser – jeg er tilbake i helsort hår! JIPPI – jeg trives så utrolig godt! Altså, om jeg noensinne nevner at jeg skal farge håret mitt igjen, please gi meg en skjennepreken. Nå er jeg innforstått med at det er denne hårfargen jeg føler meg mest komfortabel i, og som er “meg”. Det er deilig å være tilbake! 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som sagt – jeg går alltid til min faste, dyktige frisør, Ann Beate, på MOODstudio (som tidligere het Hendrix Hair Torggata). For å booke time: ring 22 69 61 53, eller send sms til 922 59 736. Du kan også booke tid via nettsiden her.

21 kommentarer
    1. Hei. Lurte bare på om du er helt sikker på at du skal operere deg? Sikker på at du ikke skal se det an noen år? Du er så ung, og bare husk at livet ikke er over når en fyller 30. Jeg setter så utrolig pris på de “feilene” jeg har nå. Livet er hva en gjør det til. Det er vanskelig å forklare. Prøver ikke å innvadere deg med meningene mine, bare nevner det sånn menneske til menneske.

    2. Det så ikke så annerledes ut! Trodde det skulle være en helt syk forandring! Hehe, Men det var fint, svart er mere deg føler jeg 🙂 fin!

    3. Altså du har fint hår Isabel, men ikke noe å skryte opp i skyene om akkurat, det som gjør er at du har farget så mange ganger at det ser slitt ut. Hele manken! Klipp tuppene dine, håper du ser det selv:) leser bloggen din hver dag<3

    4. La først ikke merke til at du fekk svart hår nå,men her ser jeg dte at dte ser veldig bra ut ,men er likevel ikke fan av eldre dame sminken din

    5. kjedlig isabell, kan du ikke skrive litt om valget , eller flyktingene eller noe du brenner for på bloggen ? i stede for bare sminke, manikyr,pedikyr, hår . hva tenker du om fremtiden? hva kan du gjøre bedre for fremtiden for deg selv og alle andre? hva me og selge klær som du gjør eller gi til frelsesarmeen?

    6. Hei. Kan du plz fortelle hvordan du sparte øyenbryn? Du hadde så tynne før og nå er de suuuper fine! 🙂

    7. oi, håret ditt ser slitt ut, og mye tynnere og pistrete enn det gjorde før.. :/ dumt at du har ødelagt det fine håret ditt

    8. Wow, love your hair so much. I use to have black n long hair too, but i cut it when i graugrate from high school, i really really miss my long hair, but it is hard for me to take care of it cause i am so lazy:(, Can you recommend some good products for hair?

    9. Nydelig! Helt enig med deg altså, du kler svart hår utrolig godt! Dine mørke trekk blir mye mer fremtredende, og du ser mer eksotisk ut! Du et nydelig, husk det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg