TOUCHDOWN

Ah, nå er vi uthvilte og fornøyde! Det var en lang dag i går med mange timer i kø, reising og gudene vet hva. Alt tok sinnsykt lang tid i går av en eller annen grunn. En skikkelig slow motion dag. Nå er vi hvert fall på plass i Tyrkia, og klare for å ta fatt på dagen. Vi skal først og fremst shoppe i dag (altså, dere aaaaner ikke hva jeg skal unne meg selv i dag, HYYYYL!). Jeg er SÅ giret, jeg! Haha, føler meg som et barn på julaften. Dette blir trolig mitt dyreste materialistiske kjøp ever. Er dere spente på å se hva det er? 🙂 Hihi!

I mellomtiden kan jeg vise dere hva jeg kjøpte på taxfree’n!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sublimage ansiktsrens fra Chanel + mine to favoritt parfymer. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og selvsagt masse godteri! YUMMI.

Nå må jeg sminke meg ferdig, sjåføren vår er her om drøye 40 minutt. Ha en super dag, fininger!
 

32 kommentarer

Siste innlegg