istanbul

affiliateslink

Nå som jeg er tilbake i Istanbul, bladde jeg tilbake i minnekortet og fant frem gamle bilder fra da Pierre og jeg var her sist. Da utførte jeg rumpeforstørring, som de fleste av dere nok allerede vet. Det var noen beintøffe dager med enorm smerte og ubehag, mens min elsk var ekstremt rastløs. Haha, hvem blir ikke det da, av å holde kjæresten sin med selskap i 8 dager i en seng? 

Her er et lite tilbakeblikk til april!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / Min nye rumpe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Konsultasjonen hvor størrelsen ble bestemt og diskutert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kosetid og shopping før den store dagen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

<3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

34 kommentarer
    1. Er det ikke litt skummelt? Sånn at man frivillig velger å gå gjennom en så stor og smertefull operasjon (jeg er ikke en av de som har noe imot operasjoner, just saying). Tenker du noe på komplikasjoner som kan komme osv? Jeg tør jo så vidt å ta en vaksine for å forebygge kreft i livmoren liksom! haha. Uff, kanskje jeg bare er en pingle og overtenker/overdriver alt.
      Uansett, morsomt å se tilbake! Husker jeg var helt sinnssykt nysgjerrig på resultatet, og gud så fint det ble! 🙂

    2. Føler meg litt dum som spør, men hva gjorde du med rumpen sånn egentlig? 🙂 Var det fett eller var det innlegg inne i rumpeballene? Kan for lite om dette, haha

    3. sånn nå i ettertid om du skulle gjøre rumpe operasjonen på nytt for første gang ville du ha valgt å gjøre den litt større eller litt mindre enn det du gjorde? bare nyskjerrig =)

    4. Veldig fine bilder av deg fra Tyrkia, du er så pen❤️ Jeg har lyst til å fikse rumpen min jeg også. Kan du evt si litt om hvor mye du betalte, hvilken klinikk du valgte og hvilken lege? Kan du lage ett inlegg om det? Hadde satt UTROLIG pris på det❤️

    5. Jeg skjønner at du vil “skjerme” dine lesere med å unngå å fortelle hvilken klinikk du brukte, men jeg tror det virker mot sin hensikt. Det ender bare med at de havner på tilfeldige klinikker som kanskje ikke gir et godt resultat. Jeg mener, hvis du sverger til klinikken i Tyrkia (noe jeg antar du har gode grunner til) og er veldig fornøyd med dem siden du reiser tilbake for å gjøre mer, så syns jeg du skal dele den klinikken videre. Når man har kommer dit hen i tankegangen at man virkelig ønsker en operasjon så er det vanskelig nok fra før å finne og velge “riktig” klinikk, så du sparer bare flere for bekymringer ved å dele.
      Hilsen en som selv vurderer operasjon.

    6. Hei hei. Lurte på om du kunne svare meg ang hvor lenge blåmerkene rundt øynene varte etter neseoperasjonen? Har tatt neseoperasjon selv og ser faktisk ikke ut. Øynene mine er så og si innskrenket og jeg ser ganske lite på ene øyet. Dette er døgn nr 2 siden operasjonen og begynner å bli rastløs..

    7. Hei
      Jeg har spurt deg før om dette, men fikk aldri svar. Tenker du noe på risikoen med å operere deg på utenlandske sykehus? Med tanke på MRSA og en helt annen bakteriekultur, for å ikke snakke om hygiene og forebygging av postoperative komplikasjoner. Bare det å gå til tannlegen i utlandet er nå blitt en risiko. Dette er ikke for å være negativ, men jeg bare lurer på om du er informert om dette. Kos deg videre i ferien! 🙂

    8. Til deg over som lurer på når hevelsen tar av etter neseoperasjon.
      Dag 2 og 3 er som regel mest rundt øynene. Dag for dag vil hevelsen flytte seg nedover i ansiktet. Hvor mye blåmerker man får kommer jo ann på hva som blir gjort.

    9. Hei! Hvor kjøpte du den toppen du har på deg på resturangen? 🙂 Den var sinnsykt fin! har lett etter den leenge <3 <3 koz og klemz

    10. Er du fornøyd med resultatet? og gjorde legen en god jobb? Ser flere og flere tar operasjon i Istanbul med kjente leger. Her må det gjøres noe etter fødsel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg