jeg er ikke klar

 affiliateslink

“Hva gjør du i Istanbul?”

“Når skal du fortelle hva du skal operere?”

“Hvorfor svarer du ikke når vi stiller spørsmål angående denne reisen?”

_________

Jeg synes det er vanskelig. Vanskelig å vite hva og hvor mye jeg skal, og ikke minst ønsker, å dele med dere. Jeg er obviously i Istanbul, og de fleste forbinder det med inngrep, noe som for så vidt er forståelig. Jeg er her sammen med bestevenninnen min hvor vi både skal kose oss slik som de aller fleste gjør på en vanlig tur, men i tillegg skal det skje litt andre saker også. Jeg ønsker ikke å hverken svare eller prate om så mye rundt denne reisen helt enda, da jeg selv ikke kjenner meg klar for det. Jeg startet med å fortelle dere at vi skulle til Tyrkia, ikke en gang hvor  i Tyrkia. Det gjorde jeg rett og slett fordi at jeg ikke ønsker å bli stilt mot veggen og få kastet tusenvis med spekulasjoner mot meg. Jeg er ikke helt der enda, jeg tar dette i mitt eget tempo denne gang. Nå vet jeg at jeg prater veldig i koder, men ah.. Det er slike situasjoner som denne hvor jeg skulle ønske at jeg ikke hadde en blogg hvor andre mennesker forventer at jeg skal dele privat og sensitiv informasjon med. Det er ikke barebare, dere.. Samtidig er jeg jo så utrolig takknemlig over å ha så mange fantastisk fine lesere, og jeg lover at jeg skal fortsette å være like åpen og ærlig som det jeg har vært tidligere. Bare gi meg litt tid.. ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende kjole her / lignende caps her

Jeg vil avslutte med å takke dere alle sammen for å alltid vise meg en slik støtte og kjærlighet. Jeg har ikke ord, dere.. Helt fantastisk! Fy søren for en heldig frøken jeg er, med en så snill og god gjeng som heier på meg. Jeg elsker dere, og husk at jeg setter uendelig stor pris på hver eneste positiv respons som kommer min vei. Dere er gull! <3

64 kommentarer
    1. Skjønner at det er vanskelig å vite hva og når du skal dele med leserne. Men hvorfor i all verden har du da tidligere sagt at du skal legge deg under kniven igjen? Hvis du ikke hadde sagt det, hadde ikke spekulasjonene kommet. Så du må vel ha ønsket dem, da? Eller?

    2. Elsker bloggen din, du deler altså så mye! Ta deg sll den tid du trenger, stå på! Be strong, hilsen trofast leser som først nå viser tegn i kommentarfeltet❤️

    3. Håper du deler hva du gjør i Istanbul, er veldig nysgjerrig! Du ser jo helt fantastisk ut, i mine øyne trenger du ikke å gjøre noe mer med utseende, du er jo on point! Håper du koser deg med venninnen din og at hu tar godt vare på deg, det fortjener du milevis. <3 jeg gjentar meg selv; du er perfekt og et stort forbilde!

    4. Heihei, skjlnner du ikke vil fortelle så mye om opprasjonen du skal gjøre. MRN jeg håper at du sier hva du har gjort slags inngrep ihvertfall❤️ Elsker deg

    5. Full respekt for at du ikke ønsker å dele, men synes det blir for dumt når du allerede har sagt at du skal operere deg tidligere i høst.. Føler meg så ofte lurt av deg, med overskrifter og pekere hele tiden. Det er så synd at du gjør det på en slik måte at leserene dine blir skuffet…

    6. Det jo forsåvidt forståelig at leserne dine er nysjerrige med tanke på at du deler litt og litt, men med det sagt så føler jeg det blir feil at du skal gi og gi bare fordi vi maser. Jeg synes du skal gjøre det i ditt tempo og det bør respekteres, det er jo tross alt dine valg! Uten om det vil jeg bare ønske deg en fortsatt fin ferie med venninnen din<3 det fortjener du!

    7. Kjære vene.
      Det var jo du som skrev i et tidligere innlegg at du skulle legge deg under kniven igjen. Vi lesere hadde ingen anelse om at du skulle ta flere operasjoner! Du kom jo selv med det du kaller “den sensitive informasjonen”,og etter det innlegget så har du så klart fått spørsmål ifra leserene om hva du skulle operere. Og du fortalte at du skulle fortelle oss om alt. Du vet vel dette selv? Bare klikk tilbake på ditt eget innlegg. 🙂 Hvis du ikke hadde fortalt om den forestående operasjonen, så hadde jo vi trodd dette var en vanlig ferietur. 🙂

    8. Først så driver du og dropper hints og sier du snart skal legge deg under kniven igjen, også poengterer du at dere skal til Istanbul, mimrer tilbake til forrige gang du var der og tok operasjon, også skal vi liksom tro på at du ikke ønsker spekulasjoner rundt det?
      Det er vel ganske tydelig at det er nettopp spekulasjoner og spørsmål du vil ha? Det er jo det bloggen din er bygget på? At du oppfordrer leserne til å gå inn å lese et grundig og forklarende innlegg, også når de klikker seg inn så er det kun små hint og «jeg forteller senere» eller «jeg kan ikke si det nå».
      Du nå gjerne la være å si noe mer om hva du skal gjøre denne gangen, men vær så snill: ha såpas respekt for leserne dine og deg selv at du slutter å late som at du ikke ønsker oppmerksomhet rundt det her…

    9. Du mater på med info som vi lesere blir nyskjerrige av. “Mitt dyreste kjøp så langt” “Jeg skal opereres igjen” osv, men så kan du ikke svare eller vise bilder av hva du har kjøpt.
      Du vil vi skal bli nyskjerrige, men vi får ikke vite hva du har kjøpt/skal operere.
      Og vi får heller ikke mase, men respektere ditt privatliv.
      Skjønner ikke helt hva du vil, jeg.
      Men kos deg i Tyrkia, både du å din veninne 🙂

    10. Så enig med anonym 20:59! Det var jo DU som ved flere anledninger har avslørt at du skal ta en ny operasjon, så da må du nesten forvente at folk spør! Skjønner veldig godt at du ikke vil gå ut med alt men du kunne jo bare latt være å si noe om en operasjon i det hele tatt, før du var klar for det. Når du sier det må du tåle at folk spør og graver. Når det er sagt håper jeg operasjonen gikk/går bra, og at du oppnår det resultatet du ønsker. Og jeg håper du en dag kan føle deg fornøyd med eget utseende…

    11. Skjønne godt at det e vanskelig og syns det e bare bra at du vente me det tel du e klar, det e viktig 🙂 <3 Sætt stor pris på dæ som pærson <3 <3 <3

    12. Dette er så sinnsykt diva fakter!!
      Jeg har vunnet misse konkurranse og har vært modell i mange år. Noe jeg syntes er gøy men er ikke så spesielt er bare en jobb som alt annet Men oppfører meg ikke sånn som du. Serriøst kom ned til moder jord er du snill 😉 det er der vi alle hører hjemme . Kjent eller ikke kjent! Ha en fin helg 🙂 og tenk litt på å bli litt jordnær

    13. Jeg forstår deg, på samme tid som det umulig kan være en større operasjon enn de du har gjort før! Synes du trekker det veldig ut. Da burde du kanskje ikke nevnt noe helt fra starten.. Det er jo helt logisk at du vil få mye frustrasjon fra leserne dine, et sted stopper tålmodigheten.
      Du viste heller ikke det store kjøpet ditt som jeg så du sa du skulle vise idag, var mange som venta på det!
      Ellers håper jeg du har det veldig fint med venninnen din! <3

    14. Jeg har vært fast leser fra dag 1:) det som fikk meg til å bli det var din ærlighet, g åpenhetdu var så ekte. Jeg respekterer at du ikke vil dele alt, men når du sier du sklaopperr deg, å at du skal fortelle alt bla. Også snakker du koder ålager provoserende overskrifter so. Lurer oss som faktisk elsker deg og bloggen din, det skuffer litt..

    15. Du er altså bare helt nydelig! Bloggen din ligger på hurtigtast på min telefon og hver gang jeg går inn og leser så skjønner jeg hvorfor. Kos dere videre på tur, klem❤️

    16. Når kommer videoen som dokker planla om å slippe ut i dag?😭😭 gledet meg utroligt mye:(( – 28.10.16

    17. Kjære deg💃
      Du er jo så nydelig slik du er😘Ikke gjør noe mer med deg selv,tenk å vært så flott som deg

    18. Jeg har full forståelse for det! Og det syns jeg alle burde ha 🙂 det er jo veldig privat!
      Du var forresten helt nydelig på det bildet <3 Gaaad!

    19. Dagens gåte: hva mer er det å endre på ved Isabel?
      Du er jo allerede perfekt fra topp til tå kjære

    20. Jeg har tenkt Hm ja greit til dine tidligere inngrep, men nå får det faen meg være nok. Jeg pleier ikke være den personen til å si tenk på de yngre leserne dine som ikke kan se alt i perspektiv som oss med litt erfaring, men det gjør jeg nå. Man skal få gjøre hva man vil, men nå begynner disse inngrepene å få en lenger og lenger liste.

    21. Greit nok at du av og til ønske at du ikkje har en blogg som du må dele ting på, men kjære dæ, hadde det ikkje vært for bloggen så hadde du ikke hadd råd til de her allverdens operasjonan;)

    22. For et tragisk liv du har. Alt skal dreie seg om det falske hele tiden. Operasjoner og materialistisk lykke…

    23. Ta akkurat den tiden DU trenger <3 Det er ditt valg hva du delr eller ikke, og om ikke lesere kan respektere det.... Det sier mer om dem enn om deg 😉 Kos deg på ferie! <3 Klem fra meg til deg! <3

    24. ELSKER AT DU ER SÅ ÆRLIG!! Alle andre bloggere som sier at de ikke har utført noen form for restylane, botox, operasjoner osv LYVER!!

    25. Intimkirurgi? Hvorfor skulle noen ville utføre et sånt inngrep? Underliv er jo generelt lite fine på noen mennesker, skal man farge de rosa og sette inn lys og vibrerende greier da så det ser litt kulere ut da? XD hahaa

    26. Jeg har stilt meg selv spørsmålet om hva mer det er å fikse, og har kommet frem til at det må være ørene (lol), underlivet eller i verste fall fjerne ribbein. Gud. Du kjører hardt for å bli noe tilnærmet perfekt du. Eneste som er synd er at det er fake, og det vil det alltid være. Er det verdt det??

    27. Mons, skjerp deg! Er det noe rart jenta får dårlig selvtillitt når folk skal påpeke alle “feil” (som forsåvidt ikke er feil engang) ved henne? Hold meningen din for deg selv! Tviler også sterkt på at du er perfekt der du sitter anonym bak keyboardet ditt. Så du burde ikke snakke.

    28. Hei, jeg elsker bloggen din, men i det siste har du lagt ut veldig få innlegg, hver gang jeg går inn er det ikke noe nytt, kan du begynne å blogge like mye som du gjorde før igjen?❤️❤️

    29. Det er vel intimkirurgi siden du synes det er så vanskelig å snakke om og allerede har operert pupper, rumpe og nese. What’s left..?

    30. Elsker måten du skriver på og hva du deler! Det som fascinerer meg mest er at du skriver ting jeg selv liker, vil og kjenner meg mye igjen i deg 🙂

    31. Omg.. skal du serr operere musa???? Shit jente… du bruker for mye tid til å se på deg selv visst det er neste opprasjon

    32. Det er ikke rart at mennesker stadig finner feil ved seg selv og har et indre ønske om endre utseende å reparere på disse “feilene” de finner når folk som dette ikke gjør annet enn å operere. For guds skyld Isabel, du er jo pen nok som du er. Jeg synes det blir for dumt, nå har du operert alle de “vanlige” tingene som pupper, nese og rumpe (noe som dog er litt unormalt). Men hva mer kan du da finne på deg selv som ikke er “bra nok” ? Jeg forstår det ikke, men en ting det er jeg forstår er at du har dypere problemer. Jeg tror nok innerst inne at det er noe du sliter med- prøv heller og ta tak i disse problemene. Enn å endre på utseende ditt hele tiden. For Isabel du er helt seriøst bra nok i massevis som den du er, du burde ikke endre på det. Det som er ditt eget særpreg, alle er forskjellige- men vi må ta til takke med det særpreget vi har og ikke operere og endre på det.
      DU er flott, Isabel. Tenk mer på det.
      Klem 🙂

    33. Er du flink til å teste deg for MRSA/ESBL eller andre smitter når du kommer hjem, ettersom du er så mye på sykehus i andre land? 🙂

    34. Det er ikke synd på deg! Tenn på de som må operere fordi de er syke! Du gjør det for å pleie egoet ditt!

    35. Du burde ikke si på bloggen at du skal operere deg når du ikke vil fortelle mer om hva du skal operere
      Høres nesten ut som klikkhore

    36. Du stenger ute kommentarer helt uten grunn. Det er feigt. Det var ikke noe ille det jeg skrev. Men at når du sier A så kan du si B. Du liker å være hemmelighetsfull på det vi leserne lurer på. Mens du snakker veldig høyt om og penger og ditt og pierres sexliv…skjønn det den som kan. Dette er heller noe man bør holde for seg selv!

    37. Hei kjære deg! Dette er første gangen jeg kommenterer. Jeg syntes du er helt utrolig vakker som du var/er. Du trenger virkelig ingen operasjoner for å se “bedre” ut.. Synd at du ikke har evnen til å se deg selv gjennom andres øyne! Anyways, stå på videre, syntes du er flink, aldri ta deg nær av alle disse drittkommentarene folk slenger rundt seg! Keep up the good work <3

    38. Tror du har fikset på hoftene, at du vil ha mere “curves” blir spennende å se! Lykke til Isabell <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg