mitt dyreste kjøp

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· because I deserve it ·

Hyl! Endelig unnet jeg meg vesken jeg har siklet etter i en god stund nå. Dette er definitivt mitt dyreste materialistiske kjøp noensinne. Jeg har vært veldig frem og tilbake på om det virkelig var verdt å svi at 50.000 kroner på en veske, men det konkluderte jeg med at det definitivt var. Jeg vokter om den som om den skulle vært min lille baby, hihi. Jeg er så forelsket! Nå er det stor fare for at Pierre må leve med at denne vakre skapelsen må få dele seng med oss i god tid fremover. Haha! I am in love.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ ♥ ♥

227 kommentarer
    1. Og “hele Norge” reagerer på at Marius Høiby har en trillekoffert til 18.500.. Jeg setter meg som regel med en bøtte popcorn for å lese bloggen din, you are my Paradise Hotell hver dag, men dette tok taka. “Fordi jeg fortjener det”. Jeg måtte faktisk spy litt popkorn i dag.

    2. Må bare få si at,eg unner deg virkeli den veska:) Du får folk til å lese bloggen din,å holler deg på topplista kver uke:)
      Ja,eg synes du he fortjent de du får.
      Ikkje alle som er like interessange . hehe:)
      Leser bloggen din hver dag,å er 25 xD
      Så noe rett må du jørr når du har fått oss som leser hver dag såpass hekta:)
      Håpe du har ein fortsatt fin dag:)

    3. Chanel boy bag i medium har en prisklasse på 38.000 til 40.000, hvordan i huleste betalte du 50.000??? Enten så lyver du eller så er det gulltråder i veska

    4. Hehe ojsann, folk lever i fattigdom og dør av sult hver eneste dag, og du synes det definitivt var verdt å bruke 50.000 kr på en VESKE

    5. Du har kjøpt denne for egne penger. Kjør på! Fin veske!
      Håper folk kan tenke litt med hjernen sin før de spyr ut all negativ dritt på deg.
      Det er såååå mange jenter som går rundt med ysl og Chanel i Oslo. Ikke en dritt er opptjente egne penger. Skulle normale mennesker med normal lønn på knappe tyve utbetalt spare til en slik veske, så tar det lang tid sammen med alle andre kjipe utgifter hver mnd.
      Og der har du de jentene som har flere Chanel.. garantert kjøpt og betalt av rike menn som liker å få seg pult mot litt gaver.
      En liten runde på Oslo byen en lørdag og man kan nærmest peke ut hvem som er golddiggers.

    6. Hun lyver om pris. Sjekk salgskontoen til Louise Angelica, hun selger boy bag i medium der – flere og Nypris på de er 35-42.000

    7. Anonym: Visste at kommetarer som denne skulle komme, og derfor ligger kontoutskriften på snapen min hvor prisen står. Det er ikke en vanlig boy bag som sagt, men en limited edition og de går for mer enn de vanlige.

    8. Gjør det som du føler gjør deg glad ! Om det er en operasjon eller om det er en veske 🙂 ingen har noe med hva du gjør med dine penger 🙂 om folk ikke liker det får det være dems problem ✌️️

    9. Kan du svare på spm i det andre innlegget? Har gått inn der typ 50.ganger, uten å ha sett svar på det jeg kommmenterte😔😔

    10. Fy søren!! Du betaler virkelig 50.000 for denne veska!? Er det så viktig for deg å få kjøpt en veske som er så dyr ? Og er det så viktig for å vist fram at den virkelig kosta 50.000? Sant er det sikkert. Men du skryter. Helt ærlig å klikke inn på en blogg og lese dette hvor du viser en liten veske for 50.000 kr er bare helt sykt.

    11. Nå vet tollvesenet at du har varer for mer enn 6000 kr med hjem. Så det er bare å gå på rødt. Dette skal fortolles.

    12. fyfaen. folk å barn sulter ihel, å du mener du fortjener en veske til 50 fuckings tusen kroner. DU ER SPY MATERIALE..

    13. 50000 jævla spenn på ei veske. Lurer på om du tenker det samme når bloggkarrieren din er over, og du må ned på jorda igjen. For en rollemodell, for et forbilde du er. Hjelp!!

    14. Gratulerer med ny veske!!! 🙂
      Håper du husker å gå på rødt og fortolle inn vesken, ellers kan den bli tatt fra deg og det ville vært kjipt!

    15. Jeg skjønner ikke hvordan andre mennesker kan legge seg opp i hva Isabel bruker pengene SINE på. Vesken er sinnsykt dyr, men hva så? Hvis det er noe hun ønsker seg, har råd til og vil bruke pengene sine på må da det være greit. Noen interesserer seg for mote og klær og bruker pengene sine på det, andre har helt andre interesser og bruker penger på det. Uansett finnes det tusenvis av bloggere i verden med Chanel og andre designer vesker, så det er ingen vits å ta hun på noe hun faktisk har jobbet for. Verden er urettferdig, det vil den alltid være og det er aldri en person sin feil.
      Btw: vesken er sinnsykt fin. En drøm i mine øyne og hadde ikke nølt med å kjøpe en om lommeboken tillate det 🙂 gleder meg til å se mer av den!

    16. Altså hva faen!? Du bruker 50k på en jævla veske når folk sulter i verden??? Dessuten var den stygg… Herregud for et ballonghue du er

    17. Ja ja, dine penger, som du har tjent. Da har du jo denne muligheten. Ikke alle har det. Spekulasjoner og misunnelige kommentarer er det bare å la være å bry seg om. Selv hadde jeg ikke brukt så mye på en veske uansett inntekt. Ikke min smak. Er fornøyd med min Michael Kors jeg kjøpte litt brukt for 1000 kr. Med bolig og bil og helt grei inntekt, kan man ikke unne seg noe så dyrt. Kos deg med veska Di.

    18. Helt greit å bruke mye penger på godt arbeid. Mye bedre å bruke 50 lapper på noe som er laget av Chanel, og som varer lenge, enn å kjøpe billige ting som er laget av små barnehender og slaveri. Mote er mote folkens, Chanel varer for evig og det er et dyrt design med mye historie. man trenger jo ikke å bry seg om fine ting, men man KAN jo om man vil.
      Derimot tenker jeg at det kanskej hadde vært bedre å kjøpe en noe biligere veske, for det er så kjipt om en veske til 50 lapper blir stjålet…

    19. Tenk så utrolig mange mennesker de pengene kunne hjulpet. Det er helt din privatsak på hva, hvem og hvor du bruker pengene dine, men det at du deler det på nett syns jeg er veldig provoserende, respektløst og trangsynt. Jeg vet heller ikke noe om hvor mye penger du evt bruker på veldedighet, så for meg handler det rett og slett om at jeg syns DETTE innlegget var litt kvalmt.
      Ellers liker jeg å lese bloggen din og syns du gjør en god jobb 🙂

    20. Ine: Hvorfor? Dette er stort for meg, og jeg skriver om mitt liv. Dette er en stor hendelse for meg, som jeg er vanvttig stolt over at jeg har muligheten til etter å ha jobbet og stått på i lang tid. Synes ikke at det er en dum ting å kunne gi seg selv en klapp på skuldra.

    21. Seriøst er du ikke lei av å alltid måtte bevise for folk hva du driver med?? Hvorfor må du leve for andre, kan du ikke bare begynne å leve for deg selv! Hva så om du brukte 50 000 jævla kroner på en veske, men ikke sitt her og si du synes synd på fattige du møter som sitter langs gatene senere. Du er ikke den eneste her som har penger! Slutt å tøff deg foran 14-15 åringer, du har ikke en eneste utdanning eller noe talent. Eneste du får penger for er fordi vi lesere elsker å se at du driter deg ut og opererer hele kroppen din! Vi elsker å se hvor falsk du blir for hver dag som går. Hadde du sittet i en saklig diskusjon med 2 mennesker så hadde du nok følt og sett hvor dum du egentlig er. Blir så oppgitt over at du alltid må bevise ditten og datten. Du er hele Norges skam og vi trenger heldigvis ikke å latterliggjøre deg for det gjør du fint selv. Du er flink i dobbelmoral 🙂

    22. kan dere ikke bare la Isabel få kjøpe det hun vil? 50000 for en veske er sykt ja, men når hun har råd til det spiller det vel ingen rolle?
      Kjempe fin veske Isabel, tror du kommer til å kle den kjempe godt! <3

    23. Hei isabell! jeg kommenterer som regel ikke her, men jeg blir bare KVALM av alle de stygge meldingene folk får seg til å skrive til deg. Jeg mener selv at det er mye penger å bruke på en veske, men du har tjent de selv og velger selv hva du skal bruke de på. Det jeg skjønner er at det er vanskelig å skal leve med denne kritikken så nære hver eneste dag, folk er kvalme. Håper du nyter vesken, behandler den god og ikke minst bruker den mye haha! håper du får en fortsatt fin søndag <3

    24. Haha til dere som snakker om sultne barn og fattigdom: dere får meg virkelig til å lure på om dere i det hele tatt donerer noe til dem selv eller om dere bare sitter bak skjermen og er sjalu fordi en person har penger nok til å kjøpe seg en veske til 50k. Koste hva det vil koste, men jævla nett-troll: ta dere sammen og bruk tia på no annet! Hadde dere hatt en lønn som hadde tillatt dere å kjøpe noe dyrt uten at dere måtte bruke flere måneder på å spare opp igjen, så hadde dere garantert gjort det! – det hadde hvertfall jeg gjort 😎

    25. Tbh synes jeg ikke Isabell er en bra blogger eller et forbilde, men at dere sitter å hater på at hun har kjøpt en veske til 50.000 og begynner å blande inn fattige barn i Afrika etc. Hadde hun ikke kjøpt denne vesken hadde de pengene likevel ikke gått til veldedighet? Hun sier jo over her at hun donerer månedlig, og om hun kjøper en veske til 50k så er det faktisk helt greit. Tipper halvparten av dere som kommenterer enten snuser/røyker bort MYE mer enn 50k i året, tenk det a! Dere skader både deres egen helse, dere får ikke en gjenstand som varer i flere år OG dere kunne gitt pengene til de “stakkars barna i Afrika” som dere mener Isabell burde brukt veskepengene sine på. Prioriteringer heter det.

    26. Herregud. Folk er så sykt frekke med de “husk å gå og fortoll” kommentarene!!
      Det er sånn, hvorfor bryr du deg?
      Isabel, til neste gang legg ut
      tingene du har kjøpt når du er tilbake i Oslo.
      Hvis du gjorde det nå
      kunne du ha spart deg selv de 12.500kr som du må bruke når du skal fortolle vesken nå.
      Anyways, når du sier vesken har gulltråder, mener du i ekte gull da?:-)

    27. Fin veske:) men skjønner ikke hvorfor du mååå legge ut kontoutskrifter osv for å bevise alt du gjør. Noen tror på deg og de andre nekter det uansett

    28. Veldig fin veske, men syntes faktisk den klassiske boy bagen med ruter i lyserosa er mye finere… Ville heller kjøpt den enn å betale 20 000 til for litt gulltråder, men det er nå bare meg 😛 Vesken var fortsatt fin da.

    29. Det er jo dine penger du bruker, så klart burde du kunne kjøpe deg hva du vil.
      Men at du har et så stort behov for å bevise hvor mye du betalte for den, og at du legger ut snap om at folk er suppehuer som ikke tror deg… Det syns jeg beviser hvor lite voksen du egentlig er.

    30. Wow dyr veske hehe mn mn har du råd til en hvorfor ikke.. Dritt i hva andre synes bella. Vi lever en gang hvorfor ikke leve den godt. Tros alt har du jobbet rava av deg får å kunne une deg hva du vil… PS sorry vis det er noen skrive feil 🙁 har dysleksi. Big love hilsen stor fan her som på snapp hihi

    31. Oii wow nydelig veske!! <3 Men jeg har blitt frastjålet vesken min så mange ganger at jeg rett og slett ikke tørr av ren sikkerhet og ha for dyr! Jeg har fått varige mén fra dette.. Mulig jeg har vært på feil plasser til feil tider, men det skal så lite til.. og det er folk som spesialiserer seg på nettopp dette. Jeg hadde ikke engang dyre vesker da det skjedde! Vi lever i en urettferdig verden! Så pass ekstra godt på deg selv når du bærer vesken, Isabel! <3

    32. Ja, folkens! Folk sulter i andre land, men det betyr ikke at de som har råd til å kjøpe dyre ting ikke skal få lov til det! Isabel må da vel få kjøpe hva søren hun vil for sine EGNE penger uten at dere skal begynne å sutre over at det er mennesker i andre land som har det fælt. Herregud. Det er trist at mennesker dør av sult hver dag, og det er en forferdelig verden vi lever i. Men det må kunne gå an å kjøpe seg en dyr ting uten at alle skal dra inn “mennesker sulter ihjel-kortet”.
      Isabel har sagt selv at hun donerer penger til andre land, og det synes jeg er kjempe bra! Men hun har tjent disse pengene selv, og da skal man få lov til å kjøpe seg noe fint for det fortjener hun synes jeg. Jeg har ikke råd til en sånn veske, men den dagen jeg har råd skal jeg søren meg kjøpe en!
      Håper dere skjønner at dere som sutrer og klager er med på at Isabel tjener penger, så dere kan jo takke dere selv for at hun har råd til den. 😉
      Gratulerer med ny veske Isabel! Tror det er en av de fineste Chanel veskene jeg noen gang har sett! Enjoy it!

    33. Dette er latterlig, hvor jeg ser du skriver at du har lagt ut kontoutskriften din på snap ha ha😂😂 dette viser tydelig hvor umoden du er….

    34. Hehehehe…
      Jeg liker ikke nettroll, men jeg liker heller ikke dere som føler trangen til å arrestere folk hele tia.
      Noen mååå bare; “Jeg blir helt satt ut av all kritikken du får. Omg du er sterk. Serr at folk får sæ te å skrive blablabla”.
      Dere er like ille som trollene. Hold kjeft! 😉

    35. Shit, jeg tror ikke jeg bør skrive det jeg tenker ang prisen.
      Men uansett da: hvorfor betale for at andre skal leve drømmen? De som laget vesken nyter godt av salget. Du kan lage ditt eget merke og tjene bra istedenfor. Tenk stort istedenfor å være en del av gamet..

    36. Hei Isabel! Jeg har som mange andre påpeker her, aldri kommentert en blogg før. Og når jeg leser kommentarfeltene ditt får jeg ofte veldig vondt av deg, og all gallen folk spyr ut i din retning når du publiserer blogginnlegg. Men dette kommentarfeltet her, det tar kaken. Det som er så sykt her, det er faktisk ikke pengebruken din (selvom 50 tusen for en veske er fryktelig dyrt, noe jeg tror du er mer klar over enn noen andre i og med at det er du som faktisk har betalt for vesken) – men det syke er faktisk oppførselen til disse menneskene som skriver så mye grusomt og forferdelig. Jeg hører så ofte at Nordmenn snakker stolt om det faktum at janteloven (liksom) ikke eksisterer lenger, at i vårt land må alle få være seg selv uansett klesstil, utseende, personlighet, etnisitet, kultur, seksuell legning osv. Men diverse kommentarfelt (inkludert Isabel sitt) motbeviser jo dette fullstendig? Jeg skammer meg over å være norsk når jeg leser hva nordmenn skriver til bloggere, som faktisk blottlegger livene sine for å tilfredsstille VÅR interesse og nysgjerrighet. Bloggerne får gjennomgå om de ikke deler nok, og når de deler nok – så får de søren meg gjennomgå da også. Hvordan kan dette være okei? JA, det er fakta at flere bloggere tjener uhorvelige mengder med penger hver måned. Og det er kanskje noe sykt i det, men sånn er det. Til dels synes jeg faktisk det er rettferdig også, for de mest leste bloggene i Norge blottlegger hele livet sitt for oss. Og de får så utrolig mye dritt for det. Det sier noe om psyken og karakteren til bloggerne som holder ut år etter år med massiv kritikk og grusomme kommentarer. Og ikke minst hvor tøft det er av dem å fortsette å publisere innlegg etter innlegg til tross for hets og nettroll. Her forteller de oss hvor de bor, hvilken barndom de har hatt, om kjærester som kommer og går, venner, turbulens og intriger innad i familie, igrunnen deler de alt – og mere til. Og så kommer det noen overfladiske innlegg om klær og shopping, og negler og vipper. Det er dette som er blogging, og det er dette dere klikker dere inn på hver dag. Og det er dette som gjør at de tjener det de tjener. Vi blogglesere sørger, alle sammen, for at de tjener penger, hvert klikk, hver kommentar. Likevel skapes det blest rundt inntekten. Det er noe så utrolig sykt med det faktum at så mange mener de har rett til å få vite hva folk tjener hvert år, hva folk har i formue, og hva folk bruker pengene sine på. Da refererer jeg blant annet til skattelistene, som visstnok er fryktelig populære – ikke at jeg forstår interessen for å vite hva naboer, venner, familie eller offentlige personer tjener. Det har vi faktisk ingenting med å gjøre. Og hvis vi tar barndommen og oppveksten til Isabel i betraktning – som hun har delt MER enn nok om (likevel maser samtlige av dere om mer info rundt dette) så bør de fleste skjønne at Isabel vet hva penger betyr. Hun vet verdien av det, hun vet at 50 tusen kroner er veldig mye penger – og hun vet at hun kunne brukt det annerledes. Men hun ønsket seg en veske, hadde økonomi til det – så hun kjøpte seg vesken. Hva er den store greia? Hvis dere personlig ønsker å donere det dere kan til veldedighet, fantastisk. Hvis dere heller ville brukt pengene annerledes, OK – det er forståelig. Isabel har faktisk påpekt ved flere tilfeller at hun også donerer masse til veldedighetsorganisasjoner. Hun har til og med skrevet innlegg om dette. Og ja, Isabel er en offentlig person – så ved å ha åpent kommentarfelt og dele alt hun deler så gjør hun seg også sårbar for kritikk og misnøye. Men jeg synes virkelig at folk må slutte å være så kritiske generelt – og heller begynne å støtte hverandre. Folk er forskjellige, og er ikke det egentlig fint da? Tenk så kjedelig det hadde vært om alle var like. Og er man ikke enig med andre mennesker, så er det fullt mulig å formulere seg uten å være ekkel eller prøve å få vedkommende til å føle seg liten eller dum. Eventuelt bare la være å kommentere – så enkelt er det. Får direkte vondt inni meg når jeg ser hvor hardt enkelte, i kommentarfelter rundt omkring på sosiale medier og blogger, faktisk prøver å rive andre ned. Som om det får en til å føle seg bedre? Til slutt vil jeg bare si; gratulerer så masse med ny veske Isabel, den var veldig fin og veldig «deg»! Og absolutt noe du kan ha for alltid, som dine barn og barnebarn kan arve og minne dem om deg. Det synes jeg personlig er veldig fint og hyggelig <3

    37. Hei! Jeg skal helt ærlig si at jeg ikke har vært så spesielt fan av deg Isabell, men jeg beundrer pågangsmotet og styrken du må ha for å tåle all den dritten du får slengt etter deg. Det er ikke fordi jeg mener at du er ett dårlig menneske eller noe, men rett og slett fordi vi har litt forskjellige verdier i livet. Og det er helt greit!
      Jeg syns det er dritkult at du har jobbet og stått på så du har denne muligheten til å unne deg noe DU har lyst på. Noe gjør du riktig, ingen hadde holdt seg på toppen av kun haters. Kos deg masse videre i Tyrkia 🙂

    38. Jeg kjenner jeg blir så sykt provosert av kommentarene som blir kastet ut av kjeften til misunnelige mennesker. Hvorfor skal dere i det hele tatt bry dere om hva hun bruker pengene sine på? Er det slik at Isabel kunne reddet hele verden fra sult og fattigdom, men siden hun kjøpte en veske til 50 000, så rammer det hele verden? I stedet for å klandre andre for å bare tenke på seg selv, så kanskje dere burde ta dere en titt i speilet og se hvem som egentlig kun tenker på seg selv når dere selv velger å spy ut grusomme kommentarer uten å tenke på hvordan det påvirker mottakeren. Helt ærlig, hadde jeg hatt like mye penger hadde jeg gjort akkurat det samme. Jeg hadde brukt pengene på det jeg selv ønsker meg, også om det hadde vært en veske til 50 000 kroner. Jeg må bare få sagt det, og det gjelder hvem som helst! Alle har like mye rett til å bruke pengene sine på det de vil, og også å vise de frem uten å få kvalme kommentarer tilbake!

    39. Sykt fin ass. Verdt de 50k, skjønner ikke hva andre emner når de sier du bruker mye penger. Det er jo plass til masssse i den! Også er den sikkert laget av ekte skinn. Mye bedre kvalitet enn alt annet. Også kan alle se at du har masse penger, slik at de vet at du er rik og luksus. Skjønner ikke hvorfor folk ikke skjønner at det faktisk er viktig å ha stil. Da kan man ikke ha billige ekle greier. Støtter deg fult ut Bella. Du er best❤️❤️❤️❤️

    40. Folk som har Chanel vesker bør ha classic stil.
      Derfor burde ikke du hatt en. Du er bare suuuuper Harry .

    41. Herlighet. Ingen her som kjøper en dyr sofa selv om man eegentlig kunne hatt den gamle? Som pusser opp fordi man er lei og noe er litt slitt? Kjøper den leiligheten man har råd til og ikke en mye billigere? Tenker ikke dere på de fattige kanskje? Er så tåpelig argument. Man velger selv hva man vil prioritere, men vi bor faktisk i norge og vi har som regel råd til å tenke og kjøpe det man ønsker så lenge man prioriterer riktig.

    42. Ok, nå skal det sies at jeg syntes lite om dette innlegget. Uansett, så blir jeg enda mer kvalm av flere av kommentarene her inne. Skjønner at folk er utrolig trangsynte. Det er dere (inkludert meg også i dag) som gjør det mulig for Isabel å kjøpe denne veska. Hvis dere hater det sånn, så hold dere unna bloggen hennes. Greit at flere personlig mener, at pengene ville gjort seg godt i Røde Kors e.l. i stedet (inkludert meg – igjen). Men å komme her og krenke Isabel på denne måten på nett? Er ikke det litt spydig, litt lavmål?
      Hold dere saklig vær så snill. Så blir verden et litt bedre sted for oss alle.
      Så til deg Isabel, jeg personlig syntes det er helt tåpelig å bruke så mye penger på en veske, men det er meg. Du er deg. Det er dine penger, og du bruker sikkert penger på mye annet fornuftig (per min def.). Hev deg over alle de stygge ord som blir sakt 🙂 Ha en fin dag.

    43. Altså, jenta sier jo at hun donerer til veldedighet hver fuckings måned. Alle som har følgt med på bloggen hennes siden dag 1 vet at hun ikke kommer fra noen rik “hvit” familie som kjøper det de vil osv osv. Hun har faktisk JOBBET for alle pengene sine på EGEN HÅND, og hun startet fra bunnen av helt selv. Hva med alle kjendisser som kjøper vesker og sko til flere MILLIONER dollar? Hvorfor får ikke de pes på seg? 50k er mye, men det er ISABEL SINE PENGER, hun har JOBBET HARDT FOR DEM SELV (og til dere trangsynte sjalu idioder som kommer med “hun har ikke jobbet hardt blablabla blogging er ikke en jobb blablabla”, prøv å få en blogg med over 20k lesere hver dag du, så skal vi se om du ikke hadde unnet deg med designer vesker etc en gang i blandt;) ) Dette ER fakta. STÅ PÅ ISABEL!!

    44. Folk kan bare holde kjeften sin. “Tenk på hvor mange fattige du kunne ha hjulpet!!”…
      Dere gir garantert ikke en forbanna dritt selv, det er verste av alt!! Phaha. Det er bare prat på dere.
      Og folk har langt mer penger enn Isabell og bruker det på såå mye dritt. Stiller dete dere opp og kritiserer de også eller?? Ta en titt rundt dere på hva folk faktisk bruker pengene sine på. Det er langt mer unødvendige pengebruk enn ei jævla veske… gå ned fra deres høye hest, idioter.

    45. Hei Isabell. Jeg bare lurte på hva du tenker i forhold til å vise verdiene du går med i sosiale medier? Er du ikke redd for å bli ranet på åpen gate eller liknende? Tenker i forhold til det som skjedde med Kim. 50.000kr er mye penger og kan være en god grunn for noen å ville finne deg. Husk å hver forsiktig <3 Kanskje kan du forsikre vesken din? Husk at reiseregninger o.l ikke dekker beløp i denne størrelsen. Veldig fin veske og jeg unner deg den! Klem

    46. Har ikke kommentert her tidligere men….. slenger meg med resten- 50.000? for ei veske? regner med du begynner å tenke litt mer over hva du bruker pengene på når du blir voksen 🙂 å blogge er ikke en langtids-karriere, de pengeen kunne kommen godt med da 🙂

    47. VI finansierer det sykelige forbruket ditt, dumme som vi er. Du poster ikke kommentarer som dette, fordi du vet jeg har rett.
      En dag våkner du nok opp av det overfladiske, plastic-fantastic livet ditt.
      Du lever og bor i Norge, men hadde passet bedre i USA. Der er de like harry og overfladiske som deg.
      Hjelper ikke å operere seg vettu, ingen som på noen måte har glemt hvordan du så ut før.
      Isabel, du graver din egen grav med den oppførselen din. Du skjønner det tydeligvis bare ikke selv helt enda.

    48. Gratulerer med ny veske!
      Jeg personlig syns ikke den er så fin, men kunne glatt brukt like mye på en veske JEG syns er fin ☺️. Folk har jo ikke lik smak.
      Så lenge du føler at det er verdt det for deg, så er det jo ikke noe andre har noe med.
      Kan jo hjelpe noen barn selv om man er materialistisk?

    49. denne syyyke pengebruken din er vel kun en kompansasjon for at du ikke hadde penger da du var mindre. Og jeg har faktisk sett en HELT lik veske før, den kostet 299. Det eneste du må betale 50.000 for er jo selve Chanel-merket.
      0

    50. Hei søta 😊 håper du koser deg i Istanbul! Vesken var super lekker! La nå folk tro hva de vil. Du trenger ikke bevise for noen hva den vesken kostet. Om folk tror du juger så for det bare være, du vet jo godt selv hva den kostet. Stå på, du er flink!

    51. Virker som at det er mange som ikke forstår at Chanel går opp i verdi hvert år, veldig flott veske 🙂

    52. Jeg har lenge lurt på hva som feiler verden, men tror jeg fant svaret i dag… HVA ER DET MED DERE? Kritiserer for alt og ingenting. Hvorfor skal hun handle etter andres meninger og behov? Dette er livet hennes og hun styrer det AKKURAT som hun vil. Om hun velger å bruke 50.000,- på en veske eller ei, er helt opp til henne. Jeg blir bare kvalm over alle kommentarene som blir slengt ut her. Hva er det dere får ut av det? Jeg må si du er sinnsyk sterk, Isabel! Det trengs mye styrke og selvtillit til å koste bort alt av negativitet. Du er rå!!!!

    53. Den er helt fair at du velger selv hva du bruker dine penger på,det er jo tross alt dine. Men jeg skjønner ikke det behovet for å “flashe” hvor mye penger du bruker på ting. Det kan da ikke være noe behov for det i grunn. Alle skjønner og vet at Chanel veske er dyrt. Penger provoserer og det vet du.
      Men en kjempe flott veske så absoulutt ☺

    54. hahhaaha fyfaen du er så jævlig overfladisk blir kvalm, håper du ryker ned fra topplisten fort som faen.

    55. Forstår ikke hvorfor folk gidder å bruke energien sin til å oppnå what exactly? I don’t get it
      Gratulerer med ny veske! Den var kjempefin, kler deg nok utrolig godt også<3

    56. Hei😉Jeg elsker å lese bloggen din! Lurte på hvilken app du bruker til å redigere de fiiiiiine bildene dine😍 PS:stå på videre😉vi heier på deg❤️

    57. Hei😉Jeg elsker å lese bloggen din! Lurte på hvilken app du bruker til å redigere de fiiiiiine bildene dine😍 PS:stå på videre😉vi heier på deg❤️

    58. Julie: Tusen takk Julie <3 Er bare så forbanna lei av å bli kalt for løgner uansett hva jeg gjør. Derfor smeller jeg frem bevis rett i trynet på dem, så får de sitte der å være bitrere enn før. Haha 🙂

    59. Hvorfor er det så utrolig viktig for deg at alle skal vite hva vesken koster ? Alle vet at du har mye penger, for det deler du på bloggen ganske ofte… Greit at du er stolt over deg selv og det du får til men herregud

    60. Instämmer helt i Elises inlägg.
      Har svårt att begripa att ditt köp av en väska, även om den är rätt dyr, kan få långt över 100 inlägg varav många är rent elaka och fulla av avundsjuka.
      Såg på Snapchat att du var påverkad av din operation och inte såg helt fräsch ut.Se till att vila ut innan du åker hem till Pierre.
      Hur länge kan din väninna stanna hos dig?
      Stor kram från mig, Henrik

    61. Hvorfor byttet du navn fra Shirog til Isabel? Shirog kler deg mye bedre. Ser jo at du ikle er norsk uansett..

    62. En kommer til et visst punkt hvor man slutter å betale for kvalitet og i stedet betaler for merkevarens verdi og hva det representerer ovenfor andre. I dette tilfellet er det nok snakk om 35-40 tusen for utelukkende merket. Gjør som du vil, det har du selvfølgelig full rett til. Fattige barn i afrika-argumentet er forøvrig helt latterlig å benytte seg av. Men likevel, dere som vurderer å kjøpe så dyre forbruksvarer at de trenger egen forsikring burde tenke over hva dere faktisk betaler for og hvorfor dere gjør det. Slik som i dette tilfellet poster Isabel prisen på vesken, antagelig fordi det er viktig for henne at dere alle vet hva den koster og hvor mye penger hun har. Det syns jeg er trist og litt patetisk. For all del alle sammen, ingen skal ha dårlig samvittighet for å bruke sine egentjente penger, men gå i dere selv for å ta det mest fornuftige valget som gagner dere. Tenk litt større og lenger framover.
      Håper ikke jeg fremstår som for hard, det er ikke min intensjon. Ha en fin dag!

    63. Syns virkelig de som slenger ut så vonde ord om en person må ta seg en real tankerunde. Alle kan mene hva man vil, men sånn skriver man bare ikke til andre. Det er helt sinnsykt. Du er ei fin jente, Isabel☺️

    64. Må også tenke på hva man legger oppi vesken om den skulle bli frastjålet! Det må eventuelt forsikres separat! Snakker desverre av erfaring..

    65. At folk kan ha så mange negative følelser knyttet til en veske er for meg helt utrolig!Heldigvis liker vi forskjellige ting til forskjellig pris!Hadde vært utrolig kjedelig om vi alle gikk rundt i det samme til en hver tid! JA, det er tragisk at barn og voksne rundt om i verden sulter, opplever krig, flukt osv..men vi andre skal da ikke slutte og leve av den grunn??slutte og unne oss ting vi endelig har fått råd til å kjøpe, om det er vesker,klokker og what ever!!! Hvorfor i all verden skal vi få dårlig samvittighet av det, hvorfor skal vi gidde og bry oss om hva dere andre mener om barn i afrika!!!Waste of time!!!!!!!!!!!!Jeg skriver vanligvis ikke på blogger, men at det er mulig å disse folk som har tjent penger på ærlig sett er helt vanvittig!!!
      hilsen er som unner seg dyre ting med god samvittighet…ikke alltid, men innimellom, når jeg fortjener det!!!Så det så!!!!
      Grattis Isabel!!!!

    66. Det er dine penger som du har tjent selv, så for all del. Jeg forstår ikke bare ikke helt den delen med “jeg har fortjent det”, “klapp på skuldra” osv. Du har gjør da bare en jobb og får lønna di som alle andre? Hva gjør man for å fortjene å kjøpe seg en veske til 50k? Du har kjøpt en dyr veske som ikke har en direkte “nytte”. Den er fin og se på og stas å ha. Men hvorfor har du fortjent det så mye? Er det ikke heller bedre å si det som det er? At du har valgt å bruke MYE penger på en veske fordi du VIL HA DEN og har penger til det fordi man tjener sinnsykt mye som blogger til tross for ingen utdanning. Kan ikke helt se en sammenheng med lønna di og arbeidet du gjør.

    67. Fordi du fortjener den – og fordi du kan kjøpe den 😍 så enkelt er det 😘
      Dødslekker veske da 😍

    68. Gratulerer med ny veske. Her i kommentarfeltet var det sinnsykt mange troll og sure oppgulp. I mine øyne så forverrer demmes oppførsel verden mer enn innkjøp av ei veske. Hvor har det blitt av å feie for sin egen dør og å ikke blande seg. Være glad på noen sine vegne. Aldri vært på bloggen din før eller så mange andre sin bare pga. slike stygge kommentarer.
      Husk å forsikre investeringen kjære deg og nyt lønnen for arbeidet du har lagt inn for å komme i mål. Ønsker deg en bedre kveld videre, tross stygge kommentarer.

    69. Har lest igjennom mange av kommentarene, fy kor stygge folk kan vær med hverandre! Dette er penger hu har tjent opp selv, så hva er problemet? Sjalusi? Jeg har ikke råd til en veske som koster 50 k men hadde jeg hatt det så hadde jeg kanskje og kjøpt det! La folk bruke pengene sine på hva de vil! Veske eller operasjon eller andre ting! Kos deg med veska di! Den var fin 🙂

    70. Kjempe fin veske, en ting jeg synes er veldig synd med deg er at du virker like overasket hver gang du får reaksjon rundt innleggene dine. Slik som at du ikke vil dele operasjonen riktig ennå (helt forståelig), men hvorfor skrive om den? Jeg likte bloggen din mer på starten da ikke alt var så overfladisk. Nå har den handlet for mye om drama som tilhører på en barneskole og altfor mye om materialistiske ting som en Chanel veske til 50k helt seriøst, hvem bryr seg? Hva får du ut av å vise frem prislappen? Vi har alle skjønt at du nylig har tjent din første million etter godt arbeid, men hvorfor trenger du så mye aksept på at du er bra nok? Du er bra nok som du er. Synes du skal bør skille litt hva du bør dele på bloggen og ikke. La folk klikke seg inn på bloggen din fordi du er interresant, ikke fordi de har et håp om å se dine nye pupper eller ditt neste inngrep. Jg håper du sikter mot å kunne gjøre andre ting i fremtiden som å skrive en bok? Eget klesmerke? Noe betydelig annet enn å være med på TV show og operere deg. Synes du virker som en fantastisk flott jente, men det er synd at du har så lav selvtillit. Du trenger ikke det Isabel! Du er nydelig som du er

    71. Hvorfor bruker du så mye penger? Skjønner du vil bruke litt på klær, sminke og reiser hallo hvem hadde ikke gjort det! Men jeg mener 50.000 for en veske! Den var nydelig det er ikke det! Men tenk om denne karrieren plutselig tok slutt! Ikke at den vil det, men tenk om du ikke orket mer eller at bloggen din ikke var like populær.. Hadde det ikke vært godt å spart litt da?:) digger deg og bloggen foresten! ❤️

    72. Siw Hagen: Men Siw, dersom jeg har råd til å bruke 50.000 kroner på en veske, er det vel åpenbart at jeg har nok penger på sparing? Ikke for å virke overlegen, men det er jo ganske obvious..

    73. Så utrolig fin veske 😍 Hvilket skinn er det? Caviar, lamb eller calf? Forresten så du noen Chanel boy bag vesker i beige der??

    74. Seriøst folkens?
      Er det rart det er krig i verden!!!
      Hun står på, hun må få lov å unne seg den vesken!!!
      Utrolig fin veske, og den kler hun virkelig!
      Rå flott, og elegant er hun!
      Det finnes så mye sjalusi der ute at jeg har ikke ord!
      For noen Usmakelige kommentarer!😡😡😡😡
      Jeg heier på deg Isabel❤️❤️ Unn deg AKKURAT det du vil👍🏻
      😀
      God klem til deg☺️

    75. Nei vet dere hva, dere burde faen meg skamme dere. Alle gnager om at mobbing er så brutalt å burde straffes, ja da håper jeg faen meg dere får en real straff, for det er det dette er, MOBBING! Hvorfor i all verden skal ikke Isabell få kjøpe en veske hun har ønsket seg, og som hun betaler med sine egne penger?! Selv om det ikke er noe dere ville gjort, går det ann å respektere at hun gjør det. Jeg er langt i fra enig i alt Isabell skriver eller gjør, men jeg klarer i det minste å holde meningene mine for meg selv. Dere er faen meg kvalme mennesker, som burde skjemmes over deres egen oppførsel!! ISABELL, VESKA VAR NYDELIG, OG DU FORTJENER Å UNNE DEG NOE AV OG TIL!❤️

    76. Vis frem veska, det er helt greit!
      Men at du hele tiden skal fortelle hvor mye du betaler for ting er bare veldig kvalmt….og rart.
      Folk som virkelig har penger skryter aldri av det.
      Også finnes det slike som deg, som skal skryte av hver bidige krone du bruker.
      Hold penger og priser for deg selv. Når du hele tiden skal skryte av hvor mye en ting koster, så er det som sagt bare kvalmt!

    77. Syns den var fin! Du gjør hva du vil med dine penger! Du er jo trossalt ikke den første til å kjøpe noe som er dyrt😄💕 Så folk får bare klage.. Ser ikke forskjell på om man kjøper seg pupper etc til 80 tusen, enn om man kjøper seg en veske til 50. Selvom det er to forskjellige ting, så er det alikevell ens egene penger man bruker/spart opp😊 Kommer nok til å skaffe meg en Chanel veske selv en dag😄😊👌🏻

    78. Jeg mener at de som kommenterer bare bør gjør det for å si hva de syntes om vesken. Ikke egne meninger. Ingen bryr seg om du ikke liker en ting. Jeg tipper du som kmt stygge ting har en veske som ikke alle elsker. Men folk sier ikke at den er stygg, noen sier sikkert den er fin selvom de ikke liker den. Ja det er bra å gi til veldedighet. Men mange med bedre råd en Isabel gir sikkert ikke en krone. Vesken er dyr, men hun stod ikke mellom 50000 til veske eller 50000 til veldedighet. Sulten barn hadde ikke fått mere penger av at du ikke kjøpte vesken. Da hadde pengene blitt brukt på mat osv. Det er ikke meningen at denne bloggen skal underholde, da anbefaler jeg heller modern familiy!;))

    79. Så syykt pen den var<<3 jeg skjønner ikke problemet til de som har en trang til å sitte å skrive drit til en person, som jobber helt sykt for det hun har lyst til å gjøre. Og det er iallefall ikke kjøpepress, for det er noe man selv lager oppi huet. Bare fordi at Isabel kjøpte seg den vesken, betyr ikke at du som sitter der hjemme bak skjermen, er nødt eller føler noe press for å kjøpe det.

    80. Med disse drittkommentarene bidrar iallefall ikke dere til å mette noen sultne munner.. jeg synes heller ikke vesken var spesielt fin, fordi det er ikke min stil, men jeg føler meg vel for faen ikke noe bedre av å skrive at “æsj så stygg veske”… skjerp dere folkens. Skal vi sette dette litt på spissen så kan dere tenke over dere selv for hver eneste gang dere drar kortet på en ny kjole, veske, kinobillett sydentur and so on. Kunne hjulpet ganske mange i nød for den summen også så hold kjeft! Jeg og Isabell er to vidt forskjellige mennesker, men vi er nettopp begge to MENNESKER man er ikke laget av hardplast innvendig selvom man har fikset litt på utseende så har man følelser! Faen så forbanna flau jeg blir av dere som slenger oppgulp på oppgulp anonymt på en ung jentes blogg! Fuck janteloven, og ha et forpult jævla bra liv dere idioter som er så tøffe i trynet bak skjermen!

    81. Må si jeg hadde håpet at du hadde litt mer mellom øra enn å legge opp til en sånn debatt når dd ligger i sykehussenga

    82. Jeg legger ut denne kommentaren en gang til, i håp om å få svar. Mister litt respekten for deg da du ikke tar deg et par min til å svare meg.
      Hei Isabel!
      Jeg har bare et spørsmål til deg, som jeg virkelig håper du svarer på.
      Jeg liker bloggen din, og leser den hver dag. Jeg er ikke ute etter å spre kvalme, eller være bitch, men jeg lurer, og må derfor bare spørre.
      Det er kjempefint at du har god økonomi, og det er sikkert veldig gøy at du har fått kjøpt deg en råfin Chanel veske. Den unner jeg deg, for all del, så misforstå meg riktig her. Det jeg lurer på, hvorfor føler du et behov for å legge ut bilde av kontoutskriften din på snap, bare for å vise nøyaktig hvor mye veska koster? Alle vet at Chanel er dyrt, og alle vet at du har god økonomi, men er det nødvendig å legge ut bilde av kontoutskriften? Da går det liksom fra “er dritglad fordi jeg har fått meg Chanelveske!!” til “herregud, se hvor mye penger jeg har mulighet til å bruke på en Chanelveske fordi jeg har masse penger”. Og da går det fra glede til litt “ekkel” skryt, om du skjønner hva jeg mener.
      Vil avslutte med å si at jeg digger bloggen din, og kommer til å fortsette å lese hver dag, og jeg håper ikke du hater meg for dette spørsmålet, og jeg ønsker heller ikke å lage det kvalmt for deg. Jeg bare lurer 🙂
      Håper du får en kjempefin helg!
      Ingrid

    83. Hvorfor kjøpte du ikke bare en fake, så hadde du spart 49.000 🙂 Da kunne du til og med kjøpt flere. Jaja! Dumskapen lenge leve.

    84. En liten kommentar til, jeg tror du er avhengig av oss litt kritiske lesere.
      Du sier at hvis vi ikke liker deg eller det du gjør så skal vi ikke klikke inn, men let’s face it. Da hadde du ikke hatt råd til den veska.

    85. Frem med perlene til ørene Isabel!💝. Remember? Coco Chanel.
      Nydelig, og tidløs veske👍😊.
      Klem fra Kristiansand 🌸🌸🌸

    86. Den var veldig fin, det skal du ha. Men for å være ærlig så synes jeg ikke at den var verd 50000 kr

    87. Kan du legge ut bilde av den “på deg”? Synes veska var kjempe fin? Undødvendig å legge igjen så mye hat bsre fordi noen kjøper noe de har spart og ønsket seg.. Blir oppgitt, men dette sier selvfølgelig mer om hver enkelte enn om deg 😉

    88. Fin veske. Finnes det noen tilsvarende fra Chanel til menn, typ noe jeg kan bruke til “skoleveske”? Fin blogg =)

    89. Herregud nå må folk ta seg en bolle. Jeg bruker lett 50.000 kr på pc + skjerm, nettopp fordi jeg er streamer og gamer. Folk må da få lov å bruke pengene ssine på det de vil…. det de har interesse for vell. Flere bruker da over 50K på bilen med utstyr osv… men det reagerer ingen på. Felger til 50k er liksom kult det!!
      Nei stå på !!! Dette fortjente du 😀

    90. Selv er jeg veldig glad for at jeg aldri vil klare å svi av en slik sum på en veske, uansett hvor rik man skulle kunne bli. Det blir bare helt bak mål, og så langt forbi alt som kan kalles fornuft. Men det er min mening.
      Du skrev i et innlegg etter dette at andre ikke blir kritisert av at de kjøper dyre vesker, eller annet svindyrt. Har du aldri lest Fotballfrue eller Sophie Elise sine blogger? Hver gang de publiserer et innlegg hvor et nytt vanvittig dyrt innkjøp vises, får de utrolig mye kritikk. Fotballfrue fikk til og med kritikk nylig for å ha handlet så mye nye klær fra Zara, som har veldig fornuftige priser. For ikke å snakke om pepperen hun fikk for å ha en designer veske som stellebag til Nelia da hun var baby.
      Du er langt i fra alene om kritikken, tvert i mot så er det det minste du må kunne tåle som blogger. Netthat er jeg helt i mot, og angrep som går på bloggere som person eller rettet mot deres utseende er motbydelig. Men kritikk av et så avsindig dyrt innkjøp, det må du forvente, og det tror jeg så absolutt du viste ville komme.

    91. Her tenker man på seg selv ser jeg. 50 000kr for ei veske???? Kunne gidd de pengene til redd barna istede! Hvem kjøper ei veske til 50 000kr??? Dette er helt bak mål! Kunne kjøpt ei like fin veske til under 1000lappen.

    92. Det er faktisk ganske morsomt å tenke på at alle disse nettrollene som er grønne av misunnelse å klikker i vinkel fordi Isabel har mulighet til å kjøpe seg en ting til 50k, faktisk er de som har vært med å betalt for denne tingen, nettopp med å spy ut galge i kommentarfeltet 😂

    93. Penger er frihet og det er lov å nyte friheten!Jeg er sikker på at du deler raust til veldedighet også 💟 Lekker veske Isabel!

    94. Hei, så utrolig fin veske 💗 Du er heldig 💫🌟 Ta godt vare på den, – og kos deg masse videre i syden! Hva heter du på snap? Sender deg en klem 🌸

    95. Dritfin veske!
      Drit i alle negative kommentarer, de er bare sjalu for de ikke gidder å løfte sin feite
      Ræv fra sofaen for å selv skaffe seg en jobb til å skaffe penger til en sånn veske.
      Du fortjener å eie en sånn veske, all slitet og tiden du bruker på bloggen burde lønne seg og fuck janteloven, av og til må man vise noe frem.
      Hadde verden vært som visse folk over meg kommenterer så hadde verden vært fult av hvite mennesker, med samme personlighet, samme klær og janteloven hadde tatt over verden.. aka kjedelig som faen…
      Digger deg og du er mitt forbilde!
      Fuck de som kommenterer deg! Fortsett med å være deg selv!

    96. Jeg har aldri forstått meg på mote og det å kjøpe en veske/sko/genser whatever til en så svimlende pris når man kan få en ganske så lik bare det er et annet merke. Men jeg er ikke opptatt av mote da, så meg om det!
      Kjempe fin veske var det hvertfall, og du har pengene så hvorfor ikke 🙂 Velfortjent vil jeg si!

    97. Folkens, med mindre dere legger av hele lønnen deres for å hjelpe fattige så har dere ikke en shit å si på at Isabelle heller ikke gjør det. Sånn som dere hater på henne for at hun bruker mye penger, slik kan noen som har enda mindre penger enn dere igjen, hate på dere fordi det i dems verden er for mye å foreksmpel bruke 500kr på en kjole. Naturligvis kjøper Isabelle dyrere varer enn de fleste av oss, men det er jo fordi inntekten er høyere?? mennesker i verden sulter uavhengig om hun bruker 50k på en veske eller ikke, og dere har jo ingen innsikt i hvor mye jenta gir i veldedighet?? Kan like gjerne være 40% av lønna si som hun gir bort for den saks skyld! Fortsatt så vil hun jo ha råd til denne veska. Er bare trist at dere tar hver sjanse dere får på å hate haha. Man handler i forhold til hvor mye penger man har og jenta har mye penger=handler dyrere enn det du som ikke tjener en shit gjør. Let it be

    98. Ouf, det var en utrolig fin veske.. Hadde jeg klart å spare opp 50k selv, så hadde jeg kjøpt den. Jeg er så sjalu på deg<3

    99. Første gang jeg leser kommentarfletet og kommenterer. Til dere som påpeker dette med at hun har brukt så mye penger på en veske osv. Det er så enkelt for dere å si som ikke har pengene til en slik veske selv. Hadde jeg hatt så mye penger at jeg faktisk kunne kjøpt meg noe til 50 000 hadde jeg sikkert gjort det. Tror også mange av dere også ville gjort det. Regner med at de fleste av dere som prøver å spille på samvittigheten hennes her bruker penger på dyre ferier, og ting som er dyrt for deres lommebok. Kanskje ikke 50 0000.(fordi økonomien ikke tillater det) men dyrt nok at det svir i lommeboka. Så vær så snill a. Alle bruker mye penger på materielle ting vær dag. Det er som jeg skal si til de som røyker og snuser at tenk hvor mye man kunne spart på det og gitt til de fattige. Isteden velger dere egoistiske mennesker en pleassure som ikle er nødvendig. #ego
      Poenget er at det er lett å peke fingern på noen uten å tenke over hva en selv evt kunne gjort anderledes.

    100. Really? Du kjøper DENNE veska til 50k? Og du er stolt? Altså hvafaen det finnes så mange fine der ute og jeg kunne håndlaget en finere oå skolen fyfaen…. jaja greit du jobber osv og tjener masse penger men herregud må du virkelig skrive alt du gjør og alt du betaler? Du ber jo om negative kommentarer? Din feil som sier prisen

    101. Så utrolig heldig du er 🙂 Kjenner jeg er greit misunnelig!!:) Ingenting er bedre enn å unne seg selv noe man ønsker seg, og endelig kan kjøpe seg!! Den følelsen er fantastisk 🙂 Alle fortjener å oppleve slikt :):)
      Og de som skriver alle disse kommentarene som er negative etc.. De hadde nok ikke gitt bort så mye penger som de tror. La oss se når den dagen kommer. Om de betaler så mye til fattige barn etc. Tror ingen av de har et fadderbarn, eller donerer noe særlig engang. De sier sånt bare for å rakke ned på deg..
      Hva med de som har 10000 ganger så mye penger som deg. Skulle man rakka ned på de når de kjøper seg ny bil? Fly i privat fly osv… Fordi de ikke donerer bort pengene sine..Du har jobba hardt, og sikkert vært igjennom mye dritt psykisk på veien igjennom denne bloggen osv. Unn deg mens du kan. Man lever bare engang 🙂
      peace!

    102. Eeeeeelsk!!! 😍😍😍 jeg foretrekker selv heller én dyr luksusveske enn 4 billige med dårlig kvalitet i året.
      Dine penger = gjør hva enn du vil!
      Meden håper du husker på å dra innom global blue på vei hjem. Få igjen all skatt du har betalt i Tyrkia. Tax free ❤️

    103. Jeg ser ikke noe nytte i å kommentere spesielle uttalelser i kommentarfeltet.. Haters will hate uansett. Jeg skulle bare ønske noen kunne sette ting litt i perspektiv her. Det ropes høyt om en veske til 50K. Jeg synes personlig vesken er nydelig, men ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å eie en så dyr veske. Jeg kjenner noen få som eier klær, sko og vesker i luksusklassen men det er ikke noe problem for meg at de har noe jeg ikke har. Jeg har heller ikke problemer med at folk jeg kjenner eier hytte, feriehus, motorsykler eller dyre biler. Er det forskjell på å bruke for mye på en veske i forhold til å bruke mye på en båt man bruker noen få ganger i året? For meg er 50 000 mye penger, men livet er faktisk ikke alltid rettferdig og noen tjener mere enn andre.Det er vårt eget ansvar å gjøre det beste ut av det vi har. Derfor kan alle (som mener det er så lettvint å tjene penger på å blogge) sette seg ned og skrive noen linjer selv. Når de da etterhvert tjener penger kan de gjøre akkurat hva de vil med pengene sine. Jeg skal iallefall ikke blande meg opp i noens private valg.
      Ha en riktig god dag, alle sammen.

    104. Folk blir ikke egentlig provosert over at du kjøper en veske, men at du skal gjøre så mye ut av det, fortelle om “ditt dyreste kjøp” uten å fortelle hva på snap og bloggen, du fokuserer så mye på prisen. Og så legger du ut bilde på snap av kontoutskriften, fordi folk tror du lyver, du høres ut som en dum liten fjortis, å så om folk tror du lyver? Så desp å skulle drive å bevise det motsatte, good for you, du lyver ikke.. Synes fortsatt du er uetisk, lol! Det teiteste du har gjort er å fokusere så mye på prisen og flashe sånn, fordi du fortjener det! GRUNNEN TIL AT FOLK KLIKKER OG LAGER SÅ BIG DEAL ER FORDI DU LADET SÅ MYE OPP TIL DET OG LAGDE DET TIL EN BIG DEAL. Hadde du lagt ut bilde av deg selv med veska i en vanlig outfit post, eller vist den frem sånn du gjorde uten å fokusere på prisen, men heller at den var fin så hadde ikke folk laget like mye styr.

    105. Uansett hvor mye man irriterer seg over en person å hva en person gjør så gir det ingen grunn til å slenge dritt etter en person.
      En liten komentar gjør nok ikke serlig mye men jeg håper det kan hjelpe litt på.
      Leser ikke mye blogg men jeg scroller alltid igjennom bloggen din for å få inspirasjon til klesskapet mitt! Stilen din er flawless.
      stå på isabel å vær deg selv .

    106. Okei, så folk kommentere på at detta va ett “farlig” kjøp å at barn sulte rundt i værden også e d så jævla dårlig gjort at ho kjøpte ei væska te 50k?. Unnskyld mæ men dåkker som kommentere dritt like vell rihanna, the kardashians, nicki minaj osv?. Tænk nu korr mye de skoan dæm bruke vær eneste dag koste? Tænk nu korr mye bare klæsskape dæmmes e verd?. Koffør e d greit at dæm kjøpe dyre væske, sko osv men ikke Isabell? Om dåkker ikke har mer å gjør enn å slæng dritt te andre menneska sine ønska så drit å dra. la nu jenta bruke 100k på ei væska som ho tjæne sine EGENE pænga på.

    107. haha leste en kommentar av deg hvor du svarer noen andre “Tone: Folk sulter i verden, ja. Hvordan har du samvittighet til å spise middag hver dag da? Tenk på barna som ikke kan det?” jeg håper for Guds skyld og din egen skyld at den kommentaren der bare var spøk. Greit nok du blogger og må stadig skrive bra for å skaffe deg lesere, men herregud du kan faen meg ikke sammenligne ei lita veska til 50k med mat som er obligatorisk for menneskets liv. I literally cant. please educate yourself. aldri si det i offentligheten i hvertfall …

    108. Det er ganske tydelig når en leser kommentarene her, at folk er veldig engasjerte i hva DU bruker DINE penger på. Flott veske, synes den var fin, beskjeden rosafarge som passer til “gull” lenken osv.
      Om jeg kunne ha kjøpt en veske til den prisen, hadde jeg sikkert gjort det selv 🙂 Så heeey, why not..
      God bedring og skjønner godt du er fornøyd med kjøpet. Som sagt, hadde jeg hatt råd hadde jeg nok unnet den til meg selv 😉

    109. Med så mange klikk og kommentarer du du får pga av denne vesken har du snart tjent den inn igjen😘

    110. ÅÅ så fin!! Veldig viktig å unne seg, og den fortjente du virkelig:-) du skal overhodet ikke ha dårlig samvittighet for kjøpet av den vesken:-)))

    111. Ikke bry deg om folk som sier slemme ting. De er sikkert sjalue på deg. Jeg unner deg virkelig for den veska og den passer deg dritbra❤️👍😊

    112. Assa greit at du har penger men ærlig 50K til en veske? Barn sulter i enkelte land, noen har ikke klær eller hus og her bruker du penger bare som det passer deg? Blåser en 1000 her og en 1000 der…. Kanskje du kan donnere noen av veske pengene dine til noen som trenger det? Penger er ikke lykke! Du kan ikke kjøpe deg “et liv”. No hate liksom, men ærlig… Tenk to ganger før du drar kortet.

    113. Drit lø!!! Si meg er du moren hennes eller faren hennes??? Hvem faen er du til å si til henne hva hun skal gjøre? ? Jenta er over 20, og har tjent pengene selv. Hun bestemmer selv hva hun skal bruke det på, hvis du “bryr” deg så mye om det å donere penger, så kan du gjøre det selv. Dette er ikke ditt sted til å fortelle andre hva de skal og hva de ikke skal gjøre, så fuck off!!

    114. Må bare si at det egentlig er litt ironisk at så mange kommentert negativt på dette når grunnen til at Isabell har så god lønn er pågrunn av lesere 🙂
      Missunelige folk! 🙂 kos deg! 🙂

    115. Isabel ikke bry deg om hva andre sier, du har tjent disse pengene selv og du skal også selv få bruke de på hva DU vil. Ja jeg skjønner at det er 50 000, men det er bedre å kjøpe en sånn veske enn å kjøpe 10 vesker som koster typ 90kr. Skjønner ikke hvorfor folk ikke greier å se noe bra med dette inlegget som du er stolt over også kimmer de bare å prøver å ødelegge for deg, har lest kommentarene og blir bare helt kvalm
      Btw synes at den var kjempefin

    116. Det er helt greit at du kjøper veske. Men ikke fortell hva den koster. Det kunne du spart deg for. Det viktigste er at du vet det selv. Å legge ut konto detaljer på snapp så mennesker som du ikke skjenner skal tro deg. Nei vettu hva så lenge du vet det selv har du ikke noe å bevise for andre. Kos deg med veska. fin var den men ikke verdt prisen for min del.

    117. Okey dette blir bare dumt for meg! Kjære Isabell jeg elsker veska di! Jeg syntes den var helt nydelig og vil så gjerne ha en selv! Noe som irriterer meg sånn langt inn i helvete er når folk sier “å tenk på barna i Afrika stakkars dem herregud! Tenk mer på dem enn hva du gjør!’ Altså hva faen folkens?! Dere gjør sikkert ikke en dritt selv når det gjelder barn i Afrika! Skal alle sammen slutte å ha hus fordi andre ikke har det? Skal vi slutte å spise fordi ikke alle har tilgang til mat? Skal vi slutte å kjøre bil fordi andre ikke har råd? Dette blir for dumt! Dere gjør ikke en dritt for disse barna som sulter så hvorfor slenge dritt til en person som kjøper en dyr veske?? Skal jeg kjefte og slenge dritt til deg fordi foreldrene dine kjøper et dyrt hus, og så si at det er synd på barna i Afrika?? Det gir ingen mening!hver gang dere drar på h&m eller Cubus f.eks. Tenker ikke dere på alle de stakkars barna som må jobbe 24/7 hver dag for at vi skal ha gode klær når de får sånn 1 krone per dag?? Slutt og sleng dritt til Isabell hvis dere ikke gjør en innsats selv! Hold det for deg selv!!
      ❤️

    118. Jeg har vært her lenge og lest om alt hva du finner på og kjøper. Om dine planer om hus og dine mange reiser. Og det er greit, alt er greit. Jeg er her fordi jeg selv trykker meg inn på bloggen din. Men dette er viktig for meg å forklare, for når du skriver sånne innlegg så blir jeg så provosert at jeg ikke lenger kan klikke ut. For jeg vet at du ikke forstår hvor viktig du er. Og da mener jeg ikke deg som person, ikke ta dette som et komplement. Men hvor viktig bloggen din er. Og jeg er helt sikker på at du er lei av å lese dette, fordi du klarer bare ikke å forså at denne bloggen ikke bare er en måte for deg å vise hva du har og hva du er, men også for små jenter og gutter som ser opp til deg. Jeg vet, dette er dine penger og jeg er ikke her for å si at du kunne donnert de. Jeg er her for lillesøsteren min sin skyld. For sånne personer som deg, som bruker 50000 på en veske er grunnen til at det norske samfunnet er så fucked opp som det er i dag. Sånne blogginnlegg som dette lager og former selve merketpresset. Dette er en av grunnene til at jenter tenker mer på pris og merke en noe annet. Sånn det var det jeg ville si. For dette må du vite, du er en av grunnene til et forferdelig samfunnsidealet. Du har ansvaret. Dette er på deg!

    119. Altså seriøst du er den siste personen som fortjener det, det er jævlig trist at verden har blitt sånn at du kan tjene millioner på å selge deg selv og være en plastikk dokke som har operert absolutt alt på kroppen sin. Du er ikke deg selv lenger 🙂 du er bare et kirurgisk søppel.

    120. Hei, gratulerer med ny veske! Den var fab! Tipstips, husk å fortolle den på gardermoen, de kan ta den fra deg om ikke. Det har skjedd før, så husk det 🙂

    121. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk bryr seg om hva du bruker pengene dine på, eller hvordan du bruker de. For folk må det jo være ett fett om du bruker 2000 kr på en veske, eller om du bruker 50 000 kr. Jeg selv kunne aldri brukt så mye penger på en veske, men om du gjør det så har det da overhode ingenting å si for min del.
      Vesken var uansett kjempefin 🙂 håper du har en fin dag!

    122. Kan dere ikke bry dere om dere selv? Hun Gjør som hun vil. Tenk dere: hun har jobbet hardt for å få de pengene å jeg synes faktisk at hun burde få bruke de på seg selv å faktisk føler at nå har jeg jort en god jobb. Ps: vesken bar helt nyyyd😍 å jeg trur den passer deg perfekt
      .

    123. Har lest litt på kommentarene her og etter en liten stund kan jeg ikke begripe hvorfor du gidder å svare😂 Så du kjøpte DEG SELV en veske, so what? Hun har masse penger og la da jenta bruke det på hva faen hun vil. Jeg personlig synes heller ikke det var verdt det, men hvis det får henne til å føle seg bra så drit i å bry dere a? Ja hu kan donere, hvis dere er så jævla opptatt over donasjon så få dere jobb og doner det da. Jesus. Makan til hate!

    124. Etter å ha tenkt meg litt om er ikke 50k så veldig mye penger. Det er en bruktbil, en neseoperasjon, en fullført psykologbehandling, en tattoosleeve, en arveklokke, u name it. Det handler bare om prioriteringer. Skjønner ikke hvorfor det skal kastes stein i glasshus av dette her.. Nå syns jeg det er på tide å bli litt voksen for alle parter ass!

    125. Jeg dævver!
      Altså, om Isabel synes det er verdt å betal 50.000kr for en veske, så er det hennes valg. Til dere som kommenterer at “barn sulter ihjel, og du betaler 50.000kr for en veske?” Vel, jeg kan garantere deg at om du hadde hatt mye penger, hadde ikke mesteparten gått til å hjelp barn som sulter. Ja, kanskje store summer av det du tjener, men ikke mesteparten av det du tjener. Jeg hadde nok aldri kjøpt meg en så dyr veske selv (kjøper helst de billigste nå også), men den som vil og har råd, skal få lov til det.

    126. Til de som sier at hun har brukt opp 50 000 og at de kunne kommet godt med om bloggen gikk i dass (eller ikke varer for alltid). Verdien i vesken ligger der uansett og den går aldri av moten, så hvis hun noen gang skulle trenge de pengene så går det jo an å selge vesken! Selv skjønner jeg ikke hvordan en veske kan koste så mye penger, det er litt utenfor min dimensjon, i hvert fall per dags dato. Men noen bruker penger på dyre biler, andre på vesker. Bilen kan selges, veska kan selges hvis det skulle være et behov for det.

    127. Jeg syns du fortjente den veska! Hvis du virkelig vart innstilt på å kjøpe den veska å har ønsket deg den lenge, så syns jeg virkelig du fortjente å kjøpe den💕PS: Veska var sykt fin!

    128. Helt ærlig folkens ta også skjerp dere!! Vi henger oss ikke opp i hvor mye folk bruker på en veske som om de tok fra dere!! Skjønner dere egentlig hvor dumt det høres ut som når dere driver å klager på at Isabel har kjøpt en veske HUN syntes selv var fin og hun fikk lyst på?? well, let me tell you. Det høres jævlig idiotisk ut folkens, fordi man bare gjør ikke det as!!
      Foresten!! Isabel du er sykt herlig, all dette hatet vil en dag ikke bety en shit og det håper jeg det ikke gjør nå heller?❤ Sykt glad i bloggen din, forsett sånn❤ Much love for you❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg