money talks

affiliateslinker

Nå ligger jeg her da, strak ut i sengen og scroller på ulike nettbutikker. Nå skal jeg forøvrig ikke shoppe mer på en stund, men det er lov å drømme seg litt bort. Ikke minst får jeg inspirasjon, noe jeg aldri kan få nok av! Jeg skal være flink å spare fremover, spesielt når det kommer til klær (og Chanel-vesker, haha!). 

_____

· Mine favoritter ATM ·


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her 

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her 
 

42 kommentarer
    1. Du bruker alltid mye av de samme klærne og samme type stil og farger. Synes det har begynt å bli kjedelig å se på det samme heletiden på bloggen din. Det handler bare om klær,penger,ferier.

    2. Send oss snapp og kommenter akr oppstyret på forrige innlegg. Konsentrer deg om lesere motfor shopping for en gang skyld

    3. Nettbutikk/senter er en slags det 2.hjemmet vårt liksom! Det er der vi føler oss glade, vi kan slappe av, man kan rett og slett koble helt av! Man får glede av å gjøre begge disse to liksom! Man får inspirasjon, man tenker positivt ogsånt! Så jeg skjønner hvorfor du liker å shoppe😏😏😉

    4. Tror du burde blitt ukjent så du ikke fikk penger fra blogg for da hadde du vert en av dem på luksus fellen … syntes bloggen din bare handler om det samme preket om dagen så tror ikke jeg gidder lese den desverre mer . Før du kommer opp med litt mere dype innlegg en det her. Veldig overfladisk .

    5. Helt seriøst så lei av de samme innleggene fra deg! Jeg synes ikke du er en god blogger. Siden du har planer om å leve som en blogger resten av livet så er du ikke en god blogger til å kunne leve som det. Jeg er lei av denne bloggen. Handler bare om penger og operasjoner av kroppen. Aldri mer klikke inn her fra nå av. Ønsker deg lykke til.

    6. Du kan kjøpe klær og fikse på utseende ditt så mye du vil, men du vil aldri kunne kjøpe deg fri fra den gjennområtne sjelen din…:) du har ødelagt så mye for deg selv at du aaaner ikke

    7. Hvorfor gidder du å snappe fra operasjonssengen og skrive om operasjonen, men ikke fortelle hva du har gjort? Du har fortalt om alle andre inngrep du har gjort, tror ikke noe mer kommer til å sjokkere noen og lage like mye oppstyr som før rumpa.

    8. Bra at du er en ærlig person som står opp for dine meninger. Ingen kan styre ditt liv, du er ikke en robot men en menneske som alle oss andre. Så ikke bry deg hva andre har si om deg , ingen har lovt til å dømme deg utenatt Gud. Jeg er ikke fan av plastik siguri/operasjon , men du får selvfølgelig gjør det du har lyst til og som gjør deg lykkelig . Din lykke er min lykke. Stå på og du har all min respekt :))

    9. Er ikke noe vits å angre på at du har hinta om operasjonen, for alle hadde skjønt det ut ifra hvor du nå befinner deg..

    10. seriøst isabel, bloggen har blitt så kjedelig. Trodde ikke bloggen kunne bli mer overfladisk. I de siste ukene har det vært så mange innlegg på en samme uke om hva du har nettopp shoppet på nelly/diverse nettbutikker/hva du lengter etter å kjøpe. Kan du roe deg ned med disse innleggene? Andre bloggere har ikke så grovt mye av disse affiliatetslinkinlegg, skjønner at du tjener penger på disse innleggene men det skal være grenser hvor mye bloggen skal handle om klær og penger

    11. Jeg tror du skal operere hoftene? Liksom få bredere hofter og mer timeglass figur? Hva ellers liksom? Hvis ikke det er det er det i vertfall ikke kosmetisk grunner? Du har jo fikset på alt. I såfall fjerne ribbein eller rette opp noe ryggen om du feks har skeiv rygge ellerno. Nei skjønner ærlig talt ikke hva du har gjort. Herregud bare fortell oss er jo sikkert ikke større inngrep enn nesa og rumpa.

    12. Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på det du legger ut, det er ditt valg, og er de ikke fornøyde så får de jammen meg ta å lage sin egen blogg så ser de at det ikke alltid er like gøy å dele dypere ting. Og om du har lyst til å endre på kroppen din, så gjør du det. Så lenge det gjør deg lykkelig har ingen noe de skulle ha sagt! Du får så sinnsykt masse drittkommentarer nå for tiden, og det er sykt hva folk skriver til deg, at de greier å ha sånt på samvittigheten. Herregud!! Du er best, og jeg elsker å se hva du skriver og deler med oss lesere❤️ Stå på Bella

    13. Kjære deg, snap’en høres ut som du er i helt postoperative fase. Beskytt deg selv, og ikke snap nå. Avbrutte snaper x 50 blir bare tull. Ta vare på deg selv istedenfor å surre alt vekk på snap….

    14. Håper du virkelig ikke tar alle di kommentarene du fåt så personlig.
      Folkens hvis dere klager hvorfor er dere inne her da? Og tar dere tid til å skrive en kommentar ?
      Haters make me famous , sier jeg bare

    15. Haha helledussen så sjalu folk er, sett ganske mange kommentarer her som er til of spy av, håper virkelig du ikke tar noen av de tingene til deg, jeg kan ikke fatte og begripe at enkelte mennesker har et så sterkt behov for og trakke andre mennesker ned i drit og lort. Det du gjør for leserene dine er inspirerende og du fortjener en hver positiv kommentar, så mye dritt som du får høre. Stå på Isabel, jeg heier på deg og den vesken var vell unt!! Igjen jeg heier på deg💛

    16. Det er trist at vi lesere bidrar til at du opperer. For vær klikk. Bidrar til at du opperer uff får vondt av å tenke på at mitt klikk på bloggen din for å bare lese en innlegg bidrar til å gi deg mulighet til å operere. God bedring sender deg varme klemmer!

    17. Kan dere ikke bare slutte å trøkke henne ned, eg fårstår ikke helt hva dere vil oppnå med dette! Men det er nåkk bare sjalusi, dere har ingenting dere skulle ha sakt siden dette er hennes jobb å hun tjener godt fordi hu gjør en god jobb, verre er det ikke. Så folkens slutt å trøkk hun ned fordi hun kjøpte en dyr veske, gronnen til at hu kan kjøpe den vesken er jo fordi hu har en jobb hu tjener godt på.

    18. Hei.
      Lønner det seg å kjøpe Chanel veske i Istanbul?
      Finnes den ikke i Norge ? Hvis ja, hvorfor kjøpte du ikke den i Norge?

    19. Hei Isabel! Eg lurar på kven som sit og skriv desse stygge kommentarane til deg. Eg håpar du veit at du ikkje har noko du skal bevise for dei. Desse folka vil ikkje være mogleg å endre og dei vil nok,dessverre, alltid ha eit eller anna stygt å si – uansett om det er eit vanleg eller positivt innlegg. Nokon synes kanskje å kjøpe veske til 50k er unødvendig – og det er greitt, men å ytre slike “hat”meiningar til deg er ikkje ein god måte å gjere det på. Håpar du kosar deg i Tyrkia.

    20. Fy flate for noen stygge nett troll i dette kommentar feltet. Den dummeste må være den som går igjen med 1-2 minutters mellomrom på de fleste innlegg. Regner det som ganske sikkert at det er samme person, gang etter gang under Chanel innlegget og de fleste andre innlegg.Dere som kommenterer her inne så stygt burde pokker meg vært hengt ut med navn og IP adrresse, stygge dumme misunnelige nett troll. Skam dere. Og ja, vi alle skjønner at det er kun misunnelse som styrer dere, det kan umulig være annet når en sitter anonymt på nettet og slenger dritt til en blogger som det er frivillig å lese. Skam dere, kun dere som fremstår som tanke tomme og dumme. Dere trenger ikke like hverken bloggeren, veske kjøpet, andre kjøp eller annet som hun foretar seg, men hold dritten for dere selv, det er faktisk en person bak bloggen og dette er det syggeste kommentar feltet av alle bloggere, garantert.

    21. til forrige inlegget ditt hvor du skrev “Er det en ting jeg aldri, aldri, aldri vil eller kommer til å forstå meg på, er disse dømmende menneskene, som støtt og stadig skal peke finger på alt og alle. HVA er det med dere? Hva får dere ut av det? ” EH skal vi spørre pierre hvor mange jenter du har gjort og gjør dette mot? tragis kat du skriver det når det ikke stemmer overens med dine holdninger

    22. Jeg blir oppriktig brydd på dine vegne. Kan du være så snill å søke hjelp før det går for langt? En psykolog kan helt sikkert hjelpe deg.

    23. Hei Isabel, gratulerer med ny fresh veske!! Syntes den er dødsfin.
      Leser bloggen din hver dag og inklusiv alle kommentarene på innleggene du legger ut, syntes bloggen din er veldig interessant og kommentarene er verdt å få med seg. Jeg ser du er veldig flink til å svare på kommentarene i kommentarfeltet også, og det setter nok mange pris på. Men jeg skulle gjerne sett at du svarte fler! Selfølgelig, det er nok en jobb og jeg mener ikke at du skal svare ALLE. Du er flink i starten men svarer ikke på noen av de siste kommentarene.
      Vet at folk syntes det er spennende og bare lese kommentarfeltet, og det med svara på kommentarene fra deg også, så jeg kommer med en “forespørsel” om du kan svare på mere kommentarer i kommentarfeltet❤️🙏🏽
      Elsker bloggen din, stå på!!

    24. Masse fine klær, elsker å handle klær selv. Det er så koselig å lete på nettbutikkene, gå i butikker å drømme seg bort og få hjem herlige plagg. Dessuten så er det så god følelse å ha på nye, lekre, sexy antrekk:)

    25. chanelveske du kjøpte var ju såå fin! hade ja haft pengarna hade jag också lätt kjøpt en chanelveske, såå misunnelig 😉 veskegalen som jeg er så elsker je når folk lägger ut bilder på sina dyre vesker, jeg sparer nå til en lv neverfull og en celine micro luggage.
      men jag blir också så arg når je leser dina kommentarer, er folk ikke uppfostrade?! det är jävligt tråkigt att du ska behöva förklara dig för allt du gör. di er jo bare misunnelige, jeg kommenterer aldrig på blogger eller youtube, men kunde ikke låta bli nå. lev livet og nyyt veska og den passer deg väldigt bra. kom til sverige neste gang du kjøper chanel, vi har jo fått en sån butikk nå 😉

    26. Bloggen din er det samme om og om igjen, og skjønner at du mister lesere pga det for det ingenting interessant å lese om. Du har ingen mening med livet. Alt handler kun om Pierre og utseendet. Skjønner at du tar operasjoner for å skape lesere for hva ellers består bloggen din av? Når lesertallet synker så er det bare å operere seg igjen 😉

    27. “Når har du tenkt å fortelle oss alt?”
      Jeez, noe så creepy 🙊
      Ønsker deg lykke til uansett hva du gjør, det er jo ikke mulig å stoppe deg uansett.

    28. Hei,en ting jeg VIRKELIG IKKE forstår er hvorfor du forteller flere ganger ved forskjellige anledninger at du skal bli operert igjen når du ikke engang forteller oss hva du har gjort!! 🙁 du sier du ikke er klar til å fortelle oss om det ennå,men hvorfor i alle dager forteller du oss at du skal bli operert når du ikke er klar for å fortelle?! Er det bare for å få vår oppmerksomhet??! Synes det virker så patetisk å si at du skal bli operert for så å bli oppgitte over oss fordi vi spørr deg om hva du skal operere denne gangen når det er du som i utgangspunktet fortalte det! Du virker veldig spaltet personlighetsmessig som liksom forteller oss at du skal bli operert og deler så mye med oss,men neida du er plutselig ikke klar for å si det?? Denne bloggen blir mer og mer kjedelig fordi du deler egentlig ingenting med oss du bare forteller at du hele tiden har en eller annen spennende nyhet/noe du vil dele etc etc,men du sier jo aldri noe om det… er du ikke klar for å dele så la heller være å si noe da!! 😞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg