it’s baaack!

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg så at denne etterspurte bodyen var tilbake i sortimentet på Nelly, tenkte jeg på dere med en gang! Den har vært utsolgt helt siden dagen jeg klikket den hjem, og dere har mast og mast om hvor jeg kjøpte den. Vel, gladnyheeeet! It’s back! Du finner den her. Jeg ser jo nå at jeg har gått med den strengen foran, istedenfor bak. Altså, hva gir du meg? Hahaha! Meg i et nøtteskall…

Hva har dere gjort i dag? Det er ikke så mye spennende som skjer i mitt liv akkurat nå, da jeg ikke kan bevege meg noe særlig, og ligger for det meste utstrekt i sengen. Føler meg som en diva når jeg får hva enn jeg måtte ønske i form av mat servert på senga. Det å ha Michelle ved min side er forresten helt fantastisk! Hun er så sinnsykt god og omsorgsfull at halvparten kunne vært nok. Tenk at vi begge to begynte på vernepleier-studiet, og vi begge endte opp med å hoppe av. Haha! Hun hadde passet i yrke da, det har hun bevist disse dagene. <3 I forkant forberedte jeg henne på at jeg kom til å være et hjelpesløst vrak som kom til å behøve hjelp med absolutt alt, men der tok jeg grundig feil. Vi storkoser oss, selv om det begynner å bli litt kjedelig å stirre inn i disse fire veggene. Da er det fint at det er bestevenninna jeg tilbringer denne tiden sammen med – vi kjeder oss jo ikke i hverandres selskap. <3 

Nå skal jeg spise kylling og ris, og se på Pitch Perfect 2! Ha en super kveld videre, fininger. Klem! 

34 kommentarer
    1. Hvilken str har du i body? Redd XS blir for lite i utringningen siden jeg har silikon, men resten av kroppen er XS..

    2. Kan vi ikke ha gjettekonkurranse på hva du har operert?? Er så nysgjerrig 😛
      Er det knærne? Magen?
      Hoftene? Midjen? Hårfestet?
      Permanent hårfjerning på hele kroppen bortsett fra hodet?
      Come on, tell us 😀

    3. Finnes ikke en operasjon som kan fikse det skada hue ditt. Du kommer aldri til å oppnå lykke ved å sparkle over det du ikke liker.
      But hey! Du gjør markedet lettere for oss naturlige skjønnheter 😉 Så bare operer deg så mye du vil du 🙂

    4. Siden du e så ” obsess ” med kardashian familien, har en spm til deg. Er det rybbeina du har opperert? Fjernet litt vekk for å få mindre midje?

    5. Kan ikke folk slutte å spørre om hva hu har operert ?
      Hun kommer ikke til å fortelle det enda. Ikke vær dumme.
      Bruk hodet folkens !!! Legg sammen 2 og 2.
      Og til deg Isabell. Neste gang du skal opereres så spar deg for å fortelle det. fortell det når du er ferdig med all dramaet i hodet ditt.
      Ikke blås opp saken. Takk !

    6. Hei fine Isabel! Er ofte innom bloggen din men har ikke lagt igjen “spor” Hehe. Håper de passer godt på deg i Istanbul og at du blir fornøyd med resultatet, det er faktisk de viktigste tingene!! Vill gjetting fra meg (unnskyld, blir revet med, og alle andre gjetter jo 😂): har du tatt sånn beinforlengingskirurgi? Ønsker deg god bedring uansett, og gratulerer med ny veske! Har du lyst og råd, så har du faktisk lov til den veska. Min mening. Goood klem fra Stavangårrrr 😉 <3

    7. Jeg føler du skaper MER nysgjerrighet og MER spørsmål angående din seneste operasjon ved å ikke skrive om den. Det er sikkert ikke meningen, men det er det som skjer. Own up to it! Om så skriv ei setning i slutten på et innlegg bare for å legge ballen død.

    8. For noen ufyselige kommentarer folk presterer å komme med. Skjønner ikke hvordan man kan sitte bak en skjerm og kommentere stygge ting til en person som man ikke en gang kjenner. Hvor er samvittigheten til folk? Har man ikke noe å fint/saklig å si, så sier man det ikke. Vanskeligere er det ikke 🙂
      Synes du er råsterk jeg, Isabel. Er veldig få som faktisk forstår hvor vanskelig det er å forandre noe på kroppen sin som man er misfornøyd med, fordi det alltid er folk der ute som skal sparke og dytte oss ned i grøften. Tenk så fint det hadde vært om alle innså at ikke alle kan være like, og om en person velger å gjøre noe med sin egen kropp så har det absolutt ingen påvirkning på noen andre enn seg selv?
      Jeg elsker at du deler erfaringene dine og ting du gjør. Ikke fordi det får meg til å ville gjøre det samme(de som plutselig våkner opp en dag og tenker “Idag skal jeg operere rumpen min fordi Isabel gjorde det!” trenger en reel realitycheck og burde ikke en gang få lov til å være på nettet) men fordi det interesserer meg. Jeg har selv ting jeg har planer om å gjøre i fremtiden, men det er ting jeg har tenkt på i flere år og som har gjort at selvtilliten min er på bunn. Så hvorfor skal man ikke få lov til å gjøre det? Om det så er svære operasjoner eller små ting, det er ingen andre som skal leve med min kropp enn meg selv.
      Nett-troll er det verste jeg vet, spesielt de som er anonyme om ikke en gang tørr å stå for det de sier og mener.
      Er det lov å si at jeg har lyst til å gi deg en stor klem når jeg ser alt som folk skriver til deg? Får vondt inn i meg, fordi jeg vet så godt hvordan det kan påvirke en person. Stå på, Isabel! 🙂

    9. Åååh takk for tipset Isabel, fikk sikret meg en i min størrelse <3 Har siklet på den siden jeg så den!

    10. Tenker du har fylt inn mer i rumpa 🙂 siden du ligger presis på samme måte som sist 🙂 du er i alle fall flott og vakker, håper dette blir din siste operasjon. Du er nydelig nok allerede 🙂 selv om jeg har full forståelse for hvorfor man legger seg under kniven:) nyt dagene i Istanbul, selv om der er fra sykesengen 🙂 fantastisk by og fantastisk land ! Har barn med en tyrkisk mann, opererte selv nesen i Istanbul 🙂
      Sender en god bedringsklem 🙂 ❤️

    11. En liten digresjon: Hva er greia med at så mange begynner kommentaren sin med: “Jeg har aldri kommentert før, men..”. Det har jo egentlig ingen relevans. Joda, det er jo et virkemiddel, men.. ååh. Tror jeg må få meg et mer innholdsrikt liv ass, siden dette “opprører” meg.

    12. Virker som du har det bra om dagen 🙂 Skjønner ikke hva du har operert(ikke ment negativt), men jeg skjønner ikke hva mer du kan gjøre på en måte.. skjønte rumpa, puppene, nese og fillers!(selvom du ikke trengte det heller).. Du er jo flott som du er nå! Jeg ser ihvertfall ingen feil! Om du skjønner hva jeg mener =P Uansett lykke til og kos deg masse <3

    13. Hei :). Spennede blogg du har . Hvor er du opprinnelig fra? Liker at du fikser på det du er u fornøyd med ,isteden for å gå rundt å se stygg ut som de aller fleste gjør I det siste . Typsik at folk sier naturlig er best ,men når man er stygg så synes jeg det er best å ta noen videre steg I livet .

    14. Serr måmitchell sitte i rommet som deg i flere dager uten å gå ut? Regner mel ved t du spanderte turen og mat?

    15. Jeg trodde også at den strengen skulle være fram😃 Haha! Du har helt rett angående din hårfarge foresten! Bare elsker det svarte lange håret ditt❤️
      Du legger ned så mye tid og arbeid i alt mulig så en liten avbrekkstur fortjener du, virkelig!
      Å den nye vesken, omg fiiiin!

    16. Kan du fortelle om hvorfor du valgte å droppe ut av vernepleierstudie? Du har tidligere sagt at det ikke var noe for deg, og at det ikke var slik du hadde sett for deg. Hvorfor?
      God bedring 🙂

    17. Håper smertene går over fort, du er en fantastisk nydelig jente og det kan ingen ta fra deg. Du er så sinnsyk sterk og du jobber kjempe hardt for det du vil oppnå. For meg er du ingenting annet enn et stort forbilde. Håper du er fornøyd med opperasjonen uansett hva du har gjort! Det er i slike innlegg du ser hvem som er dine ekte lesere<3 Nyt dagene i paradiset med michelle og masse god bedring til deg!
      Sender masse klemmer!!

    18. Syns det e bra at ho vente me og fortælle ka ho har opperert før sist gang ble det mye dritt og det e ikje nåkka artig.. så om ho væll og vente mange mnd, så la ho gjør det 🙂 <3 Ha førståelse før hænnes valg og respekter det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg