ukens spørsmål

affiliateslinker

THIS WEEKS Q & A

.     .     .

Hvis du ble gravid nå, hadde du vurderert å ta abort med tanke på at du sa at du ikke ville ha barn før du var 40?

– Dette er et veldig vanskelig og tabubelagt emne, men om jeg hadde endt opp i den situasjonen hadde jeg nok tatt abort. Nå har det seg jo slik at vi beskytter oss under samleie slik at det ikke skal skje. 🙂

Hva er det du liker best ved Pierre?

– Åh, det er så mye! De beste egenskapene han har er at han er veldig omsorgsfull, sprer glede og viser hvor mye han elsker meg hver eneste dag. Han er en slik person som er et godt menneske tvert gjennom. Ingen motiverer meg mer enn min elsk. Åh, jeg savner han bare mer og mer nå som jeg skriver dette.. 🙁 Elsker deg P!

Er det vaginaloperasjon du har gjennomført?

– Haha, denne måtte jeg le litt av! Det kan jeg avkrefte – ingen behov for vaginaloperasjon. Jeg er 22 år, og har ikke født barn enda. Men kanskje når jeg er 40? 😉

Når har du bursdag?

– 5. april! Og til dere som lurer på alderen min: jeg er 22 år, født i 1994.

Hei fine deg! 🙂 hva bruker du som countoure og higlighter? Eller generelt hudsminke. Synest den er så fin!!

– Takk! Foundationen jeg bruker er Double Wear fra Estée Lauder, dette counturpalette fra Anastasia og denne highlighteren.

Kan du fortelle om hvorfor du valgte å droppe ut av vernepleierstudie? Du har tidligere sagt at det ikke var noe for deg, og at det ikke var slik du hadde sett for deg. Hvorfor?

– Vet du, jeg merket bare veldig kjapt at dette studiet ikke var noe for meg. Jeg ville i utgangspunktet bli barnvernspedagog, og ble fortalt at ved å gå vernepleiestudiet ville jeg ha et enda bredere utvalg etterpå. Vanskelig å svare akkurat hvorfor jeg droppet ut, men som sagt – man merker veldig fort om man trives og har tatt det rette valget. Det hadde naturligvis ikke jeg, så da droppet jeg ut. 

Hvor er antrekket fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Kjole her / støvletter her

Gikk det galt under rumpeoperasjonen så du måtte fikse?

– Ingenting gikk galt da jeg opererte rumpa, nei. 🙂

Når skal du fortelle hva du har operert?

– Som jeg har sagt flere ganger tidligere: når jeg selv kjenner at jeg er klar. Vi vet alle hva det vil medføre, og all den kritikken og alles meninger vil jeg ikke utsette meg selv for mens jeg fortsatt er i smerter. 

Jeg blir oppriktig brydd på dine vegne. Kan du være så snill å søke hjelp før det går for langt? En psykolog kan helt sikkert hjelpe deg.

– Jeg har det veldig fint med meg selv, jeg! Hadde jeg hatt behov for hjelp, hadde jeg absolutt oppsøkt en psykolog. Men du derimot, høres ut som å trenge det. Kanskje få hjelp til å ikke bli så “oppriktig brydd” på andres vegner, som du kun leser bloggen til?

Heter du egentlig Shirog?

– Shirog er mitt mellomnavn. Hele navnet mitt er Isabel Shirog Raad.


STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

69 kommentarer
    1. Hvis du utfører en opperasjon som folk ikke vil legge merke til, og du er redd for all kritikken du får, så burde du virkelig ikke ha nevnt det i utgangspunktet. Og hvorfor tror du at du får så mye kritikk? Ser du ikke at pengebruken din, normaliseringen din ovenfor operasjoner, ekspansjon av hvor mye penger du bruker og pengevidepengevideoer er skadelig? Janteloven eller alt om at det er din blogg er ikke gode nok unnskyldninger, bloggen din er skadelig for unge. Det er derfor du får så mye dritt mot deg, det er forferdelig å se hvor mye dritt du får, det skal sies, men du trenger å høre den saklige kritikken, og ikke annse det som netthat.

    2. Ikke bry deg om hva hatere mener! De er bare ute etter å gjøre livet ditt vanskelig. Når du lar være å blogge om enkelte ting fordi du tenker på netttrollene, så lar du de vinne. Ikke la deg tie av dem!! 🙂 Heier på deg!

    3. Hvordan tar du på deg linser med lange negler? Ødlegger det ikke linsen?
      :)) du er så fantastisk! Godhjertet og snill!

    4. Ja men byttet du Shirog med Isabel? Er ikke Shirog egentlig fornavnet ditt? Leste det på et innlegg du skrev når du var 18 at du byttet 🙂

    5. Jeg ville bare tipse deg om å se på sminke-tutorials på youtube, bare søk på countouring tutorials, så kommer det opp masse bra. Det er veldig vanskelig å få til dette bra, og du er virkelig ikke den eneste som syns det er vanskelig! Du er så flink til å sminke øyne, syns jeg!

    6. Alle vet at du har operert, hvordan kan det da bli mye oppstyr på akkurat hva du har operert . Forstår meg ikke på folk som må vite alt. Ja du har operert men alle trenger ikke å vite det med engang du er på beina igjen. La jenten komme Seg forbi den sårbare tiden etter en operasjon før dere diskuterer hva og hvor hun har operert.

    7. Hehe, er mange som opererer musa selvom de aldri får barn fordi kjønnsleppene ikke er så fine! 😉 Det heter vel designer vagina eller noe sånn 😉

    8. Har du vurdert å utføre en øyeoperasjon? Altså for å forbedre synet ditt, med tanke på at du tidligere har sagt at du har veldig dårlig syn. Kanskje det er det du har gjort 😅

    9. Nest siste spørsmål var veldig saklig formulert og ettersom jeg forsto det absolutt ikke ment som hat, og likevel slenger du et svar tilbake som får deg til å fremstå ekstremt usikker. Dette er en kommentar basert på hvordan du fremstiller deg selv på bloggen, men du velger å gå til motmæle mot en person du ikke aner noenting om basert på konstruktiv kritikk. Da oppfatter jeg deg bare som veldig umoden og usikker på deg selv. Og det faktum at du sier at du har det veldig fint med deg selv er også veldig vanskelig å tro på. Har man det fint med seg selv flyr man ikke rundt og opererer ditt og datt. Håper du tar dette litt til ettertanke, og at du i fremtiden kanskje lærer deg å motta konstruktiv kritikk på et litt mer beundringsverdig vis 🙂

    10. Så fine svar 😀 Det me Psykalog likte æ.. før ingen træng og bry sæ om andres liv.. men de gjør det alikavæll.. stakkars tapere 😀

    11. Altså jeg syntes det er helt fascinerende hvordan folk skal legge seg oppi og ha en mening/kommentar på alt du gjør.
      Føler du alltid får dritt på bloggen din og jeg kjenner jeg får vondt inni meg.
      Du er utrolig sterk som klarer og bare ignorere dette!
      Du må vite at det er mange av oss som leser bloggen din også fordi vi LIKER deg, ikke som disse som claimer at de går inn her for og “le” av deg🙄 Lol dummeste jeg har hørt.
      Du virker som en bra person Isabel, stå på!

    12. Du jævla klikk hore . Svart på spørsmål? Det alle lurer på ? Har du vel ikke ?! Det alle lurer på er hva du opperer igjen?! Kan du ikke slutte…. du er virkelig ikke som de andre bloggerne… eneste du maser om er at folk skal inn å lese bloggen din… lureri spør du meg !!

    13. Het du bare Shirog før, og la til Isabel? Mener å ha lest det på et helt sinnykt gammelt innlegg på blogg, altså, mange år siden 😮
      Veldig fine sko forresten, elsket de!

    14. Det er ikke noe negativt å gå til psykolog! Gjerne bare i Norge det fortsatt er litt tabu, og at det bare er psykisk syke som går. I de fleste andre oppegående land går hvem som helst til psykologen uten at det skal være noe å skjemmes over! Det blir sett på som noe helt normalt!

    15. Ikke alle som venter til man er 40 får barn bare så du er klar over det. Ikke ment som kritikk. Jeg var 25 og trodde jeg kunne bli gravid men det gikk ikke av seg selv og måtte få hjelp. Man tror at alt er så enkelt men nei det er det ikke. Ikke vent for å lenge for å så komme angre deg resten av livet.

    16. Hei Isabel! Kan du være så snill og skrive om neseoperasjonen din? hvor,hvem,hva din opplevelse osv? vet det er mange som lurer, og siden du fikk så fint resultat ønsker jeg og sjekke ut plassen i stedet for og dra til en plass som kanskje ikke er så bra. Håper på svar eller innlegg. 🙂

    17. “Ikke født barn enda”
      Jeg kan avkrefte med en gang den myten om at man blir utvidet i underlivet av en fødsel.
      Hilsen en 23 år gammel “stram” mamma 😉

    18. “Hva gikk galt under rumpeoperasjonen?” er ikke riktig formulering da ingenting gikk galt, derimot ville “gikk det galt under rumpeoperasjonen?” vært mer korrekt, men vil man lukke til seg lesere så vil man det…

    19. Det var jeg som la igjen kommentaren ang psykolog. og jeg står fortsatt for det jeg skrev. Jeg tror du trenger hjelp. Jeg kan gjerne ta en tur jeg også, siden jeg blir brydd av andre mennesker. Du er 22 år. Du opererer deg fordi du åpenlyst ikke føler deg helt bra, du kaster rundt deg med penger… du har også gitt uttrykk for at du har hatt en tøff barndom, du er uvenn med din egen mor og du er veldig åpenlyst ekstremt usikker. Kanskje du hadde fått det bedre med deg selv om du fikk litt hjelp istedenfor å holde på slik du gjør

    20. Jeg har sett folk spørre før, men jeg prøver å spørre igjen. Hvor kjøper du bh-er? Jeg har relativt store bryster i forhold til midje og resten av kroppen og sliter med å finne fine bh-er som sitter bra.

    21. Tror ikke det spm om psykolog var ment som hat egentlig, men mer som en tankevekker kanskje. Sophie Elise har jo gjennomgått alle de samme operasjonene som deg og tydeligvis senere innsett at god selvfølelse kommer innenfra..fordi hver gang du gjør en operasjon så finner du noe annet du er misfornøyd med og vil fikse på, ellers hadde du jo ikke fikset det in the first place ikke sant..uansett poenget er bare at han/hun kanskje bare mente det oppriktig at det finnes sunnere måter å bli fornøyd med seg selv enn å føle behov for å forandre på seg hele tiden. Dette her er absolutt heller ikke ment som hat så håper ikke du tar det slik hahah

    22. Har du lest sophie Elise sin bok der hun forteller om følelsene sine etter hun så sine nye pupper og nese? Hva tenker du om det, er det noe av det samme? Ble du skuffet slik som hun beskriver det siden man ikke “ble en annen”? Synst det er veldig interessant å høre hennes tanker rundt det og at det ikke hjalp henne slik hun hadde trodd.

    23. Det at noen i det hele tatt tenker tanken om abort er så fjernt for meg. Jeg mener, det er ens eget barn! But that’s none of my business…..

    24. Er flere ting jeg reagerer på fra leserne her,
      ” jævla klikkhore ” – ser dere det røde krysset i hjørnet? Hvis dere trykker på det, så slipper dere å lese, og hvorfor i det hele tatt lese? Når dere mener det dere gjør? Blir dere tvunget?
      Og det med at dere får Isabel til å fremstå som om hu mener det er negativt å gå til psykolog, FORDI hun mener hu ikke trenger det? Hu skriver ikke noe nedverdigende om psykolog, eller folk som evt går til det! Men hun har ikke behov for det! Vi har ingen rett å mene at hu burde gå til psykolog, så lenge hun trives med seg selv, så er vel ingenting bedre enn det?
      Stå på Isabel ! Synes du er kjempe flott jente og beundrer deg! Håper du tar til deg det gode folk skriver om deg, for det er mange som virkelig ønsker deg godt og liker å lese bloggen din 🙂

    25. Gav du moren din tur til Dubai for å fremstå best mulig, siden du allikevel skulle avlyse den etterpå?

    26. Jeg synes det er dumt(barnslig?) at du må slenge dritt tilbake når du svarer på kritikk. Det er jo frekt? Liker ikke du å fremstille deg bra?

    27. Hva er det i livet du lever nå som får deg til å orke alt eksponering innebærer? Det later til at en del ikke har noen grenser for hva de forventer at du skal svare på. Hvorfor gidder du? (Jeg er genuint undrende, ikke dømmende).

    28. herregud, så frekk du er! nest siste spørsmål er et spørsmål fra noen som bryr seg – og du svarer frekt, umodent og usaklig tilbake. Nei herregud, skjerp deg

    29. Håper du vil klare å finne lykken inne i deg selv en dag. Vondt å se at du gikk til angrep på en person som bare ville deg godt.
      Sophie Elise så sannheten, håper du vil klare det en dag også <3

    30. Søren!! Har ikke vært på sosiale medier en stund og hadde faktisk gledet meg til du skulle ha spørsmålsrunde. Fordi jeg husker du kjøpe en knallfin rød kjole på Nelly for et par uker siden og har veldig lyst på den selv til juletider, men lurte på hvordan den ser ut på? Jeg vet du er ganske sliten og er i et smertehelvete nå men kan du være så snill å legge ut bilde av den på. Da hadde jeg blitt veldig glad 😘 Riktig god bedring

    31. Fint navn du har^^,
      E lurde bare på, e du 100% norsk eller har du flere “nasjonar” i blodet?^^
      Ka e ditt beste PH minne? Kem savna du aller mest? 🙂
      Kan du fortelle litt meir om tiden fra du blir kontaktet til du faktisk e på PH?^^,

    32. Å fjerne ribbein er jo egentlig en ganske kul operasjon. Det vil jo alltid se “naturlig” ut. Men det er vel noe skummelt med tanke på indre organer/aldring av kroppen/ og i nye operasjoner kan man ikke ta ribbein for å supplere. Hmm.

    33. Hei 🙂
      Jeg har et spørsmål til neste uke.
      Har du og Pierre noen planer om å gifte dere?
      Isåfall når? 🙂
      Jeg ble utrolig glad og rørt av å lese innlegget ditt om at du savner Pierre! Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 7 år, vi er 21 år (95’ere begge to) og i neste uke så skal vi faktisk gifte oss 🙂 Det er mange som synes det er sykt å tenke på at vi er så unge osv.. men vi føler også virkelig at vi har funnet vår sjelevenn! Den følelsen du snakker om i det innlegget forstår jeg så utrolg godt! Det tror jeg faktisk ikke er så mange som gjør. Men uansett, jeg er utrolig glad for dere i hvertfall 🙂 Og man vet virkelig når man har funnet sjelevennen sin uansett hva mange andre sier!

    34. Jeg har også bursdagen 5. April, tenk det at jeg har bursdag på samme dag som den vakreste jenten i jeg vet om❤️❤️Loveu

    35. Neste ukes spørsmål:
      Hvor kommer Pierre ifra? Han ser ut som en kul blanding?
      F*ck off alle drittunger som legger igjen spy kommentarer, andre trenger ikke kaste opp av kvalmen deres.
      De eneste klikkhorene jeg ser er de som “klikker” seg igjennom blogger for å
      kommentere farnskap 😛
      (Yes, det er da dere som er klikkhorene om det var vanskelig å oppfatte)

    36. Og syykt lættis, dere tror at Isabel faktisk bryr seg om patetiske klikkhorer som kommer inn for å slenge dritt?! LOL hun får et høyere lesertall jævla tapere HAHA!
      Dere er mer en fordel enn en ulempe!

    37. Er du fornøyd med brystene etter du fikset de? Syntes de ser merkelige ut på flere bilder, men de er gjerne finere i virkeligheten.

    38. Det morsomme er hvor mye penger og shit folk ville gitt for å forandre på utseende sitt om de faktisk hadde råd til det, men så klager de på andre som gjør det fordi de ikke har råd? LOL
      Er man psykisk syk fordi man endrer på nesen o.l? Mange som ikke har fullført ungdomskolen her ser jeg, bedre ord forståelse må til asap !
      Sjalusi derimot kan utvikle seg til en psykisk tilstand xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg