video med Pierre og meg

Ny uke betyr ny video! Denne gangen ble vi utfordret av seerne våre til å teste “Not my arms challenge”, noe som endte opp med å bli hysterisk (og blodig.. og litt vondt). Haha, dere må nesten bare se selv! Jeg må forresten få skryte litt over hvor flinke Pierre og jeg har vært på å legge ut nye videoer regelmessig den siste tiden. Vi har gått mer inn for YouTube-kanalen vår, og ønsker å bygge den større og større. Vi elsker jo å underholde dere! 🙂

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å SE VIDEOEN ·

Husk å abonner gratis på kanalen vår her for flere videoer!

29 kommentarer
    1. Hehe kjente igjen tannbørsten! Pleide å kjøpe sånn 4 pack med sånne før, men de er så harde, selv om det bare er normal. Så jeg måtte bytte xD

    2. HahahahHaha dere Ass kunne ikke være mere ment for verandre… Helt enig med resten må bare lage flere videoer 😉

    3. Haha! Sitter på jobb og smiler for meg selv! Så gøy at dere legger ut flere videoer, gleder meg til å følge med på dere videre på youtube. Stå på! Dere er så fine sammen 🙂

    4. Staves det pierre, eller pierreh? har sett på noen sosiale medier at det var med h.. så jeg skjønnte ikke

    5. Hahahaha herregud dette er den morsomste videoen dere har lagd, hahha. Holdte på å le meg ihjel når du knakk bananen hahah! Dere passer faktisk utrolig bra sammen, fikk mye bedre inntrykk av dere pga den videoen av hvor mye dere passer sammen – powercouple <3

    6. hvorfor har ikkje dagens paradise hotel sverige kommet? er det noen helligdag i sverige? kanskje du har noen anelse, med tanke på bettina har fortalt elns, elr at du har kunnskap om sverige

    7. Hahahahaha digger videoene deres!! Dere er super morsomme og veldig ment for hverandre hahahaha digger hele dere, STÅ PÅ!! 😀

    8. Jeg synes denne videoen av dere var veldig morsom faktisk😂Og synes denne videoen var en av de beste dere har laget, så 👍For dere! Håper neste video er like morsom😛

    9. hahaha jeg holdt på å le meg ihjel! stor JA til flere slike videoer :))
      Anonym der oppe som har kommentert 4 ganger på rad med forskjellige navn, såklart er du bare en person. Veldig morsomt at du gidder å henge på bloggen hennes 4 ganger i løpet av en time bare for å kommentere noe negativt :p

    10. Hei! Jeg vet ikke om dette er riktig sted, men velger å prøve likevel 😊 Jeg går på vg2, studiespess på Frederik II skole i Fredrikstad. Denne uken driver vi med et skoleprosjekt som omhandler medier. Jeg har valgt å fokusere på bloggere, og bloggere sin påvirkningskraft på unge. Lurer derfor på om det er mulig å stille deg noen spørsmål rundt dette. Svarene skal ikke bli brukt til annet enn å presenteres for læreren og eventuelt klassen min 😊 Hadde satt utrolig stor pris på svar ❤️ mvh. Sanne
      Ps. Gjerne send meg en mail 🙂

    11. Blir nesten litt lei meg av å se på videoen. Må være forferdelig slitslomt å leve med en som trenger så mye oppmerksomhet hele tiden. Du skriker jo bare og hyler på den videoen og får oppmerksomheten rettet mot deg… han kjæresten din må være sliten

    12. Dette var så kleint at jeg bare måtte skru av, ikke morsomt i det heletatt.. Og Gud så høylytt du er.. Sykt slitsomt

    13. Kommenterer aldri på blogger, men denne videoen fortjener virkelig en kommentar. Jeg lo meg seriøst ihjel, det var så sinnsykt morsomt! Beste videoen dere har laget etter min mening. Kjempe flinke! 🙂

    14. Må bare le av noen negative kommentarer her, åpenbart at det er samme person som kommenterer flere ganger etter hverandre at det var kjedelig osv. Hvis man ikke synes videoen var morsom, hvorfor henger man her på bloggen? Ikke vits i å klage så jævlig over noe du ikke må se på liksom? Synes videoen var søt og morsom, kult at dere viser litt mer casual og morsom side på youtube enn på bloggen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg