jeg trodde ikke at det kunne bli så ille

Dere vet den følelsen av tomhet man får innvendig når man virkelig savner en person innmari mye? Jeg vet at å hate er et sterkt ord, men det kunne ikke passet bedre i denne settingen. For jeg hater virkelig denne savn-følelsen. Jeg forakter den. Jeg føler meg helt tom innvendig, det er et eneste stort tomrom. Som om at noe mangler. Ah, jeg liker ikke dette. Virkelig ikke.. Av og til blir jeg litt skremt av denne følelsen. Er det normalt at det er så ekstremt? Er det så intenst for andre også? For jeg prater ikke om den der “vanlige” følelsen man får når man ikke har sett en person på noen dager. Det er så mye større enn som så. Det er intenst. Det er det eneste ordet som kan beskrive det godt nok. 

Det er klisjé av meg å si det, men jeg har funnet min sjelevenn. Min soulmate. Min andre halve. Mitt livs kjærlighet. Mannen i mitt liv. Han jeg skal gifte meg med, få barn sammen med, kjøpe mitt første hus sammen med. Vi har en slik connection som er helt spesiell, noe jeg aldri har kjent på tidligere, ikke engang i nærheten. Jeg går med en stor klump i magen så fort jeg vet at vi skal skilles for en periode. Det er ikke fordi jeg ikke stoler på han og tror at han ville gjort noe bak ryggen min, men bare fordi at jeg vet hvor mye jeg kommer til å savne han. Alt jeg gjør fører til at jeg tenker at “nå skulle Pierre vært her”. 

Jeg vet ikke.. Det eneste jeg vet er at følelsene jeg har for denne mannen er skremmende høye, og at jeg savner han mer enn noensinne akkurat nå. Gleder meg ekstremt mye til å komme hjem, og kaste meg i armene dine. Jeg gleder meg til at du skal holde rundt meg å kysse meg på pannen, mens du forteller meg hvor mye du elsker meg. Jeg gleder meg til vi blir enige om at jo, jeg skal vaske håret i dag slik at vi kan dusje sammen. Jeg gleder meg til å stå opp med deg ved min side, mens jeg nyter synet av deg mens du fortsatt er i dyp søvn. 

Du gjør meg til verdens lykkeligste jente, Pierre. Jeg elsker deg.

103 kommentarer
    1. Det er slik det å være lykkelig forelska! Det kjennes heeeelt spesielt – som om man er skapt for akkurat hverandre.

    2. Falt en liten tåre – fordi jeg kjenner på følelsen selv og at du er ei fantastisk BRA dame som har en så fin mann som tar vare på deg og motsatt. Dere er faen meg fine mennesker!!! Håper formen er fin og at du har hatt en super dag! Jeg er så glad i deg, om man kan si det sånn(?) Jeg føler bare at du er et menneske jeg har lært å kjenne gjennom bloggen, og du har gitt meg mye latter, smil og tårer gjennom innleggene dine. Klem!

    3. Helt normalt å kjenne på den intense følelsen av savn de første 1-2 årene av et nytt forhold. Det er helt sunt! Er jo bare et tegn på du virkelig elsker han! Det vil nok ikke være like intenst om noen år, men det er jo ikke en dårlig ting det heller.. Jeg hadde det helt likt i starten av mitt forhold som 16 år gammel, og 6 år senere er vi fortsatt sammen <3

    4. Åh, jeg har det akkurat sånn med min kjære også! Det er så godt, men samtidig vondt om du skjønner. Selvom alt nesten er roserødt (krangler her og der må det jo være), så er det så sterke følelser at jeg til tider får vondt av hvor mye jeg elsker han! Tenk å finne sin soulmate tidlig i 20-årene, vi er så heldige!
      Og det med dusjen: HAHA! Akkurat det samme her, de gangene jeg skal vaske håret. Ja da kan vi dusje sammen, kan jo ikke risikere å få håret vått slik som disse gutta kaster det dusjhodet rundt omkring! Trodde jeg var den eneste som var sær på det 🙈Haha

    5. Så fantastisk vakkert og romantisk!! 🙂 <3
      Det er vel ikke skremmende å elske en annen person så høyt! Jeg føler akkurat det samme for min mann, og vi har snart vært sammen 9 år! 😉 kanskje fordi jeg er en veldig følelsesmessig person. Finnes ikke noe vakrere enn kjærligheten! <3

    6. Haha, den satt! Jeg har en samboer som er styrmann, han er borte i 7-8 uker. DÉT er lenge. Dette er jo en vanesak. Men vet du? Jeg elsker følelsen av savn. Kanskje fordi vi har vært sammen i snart 7 år. Og ja, det var vondt den første perioden (1-3 år).
      Men følelsen når man ser hverandre igjen er virkelig deilig! Jeg blir jo nyforelsket gang på gang! Hehe.
      Selv om du får mye dritt, så vet du at du har en som er der for deg hele tiden. Ta vare på det, Isabel 🙂 Jeg skal jo være ærlig å si jeg er uenig i en del med deg. Som f.eks operasjonene du har gjort. Jeg mener, du var jo (og er) så vakker! Men så er det selvsagt ditt valg, og der støtter jeg deg 🙂 (Ikke ment frekt altså)
      God klem fra meg. …. Wow, dette var en lang kommentar! Haha.

    7. Fint at du er så glad i Pierre! Håper at du etterhvert kan bli glad i deg selv også <3
      Må bare si at jeg synes at det blir litt falskt å legge ut alle disse klissete innleggene om kjærligheten deres. Dere har jo oppturer og krangler som alle andre, men det hører vi aldri noe om 😉 Ingen forhold er perfekte, og da synes jeg ikke dere skal framstille forholdet som det heller 🙂

    8. Åh! Godt å hørra at någen andre og kjenne på denne følelsen. Samboeren min e bortreist, ska bare ver vekke i 3 dager. Men eg savne an så masse, å det gjør vondt rett og slett.. ikkje bare ett lite savn liksom – det e intenst, å eg får bare sova någen få timer om nettene. Å det e bare tull at det e 1-2 året du kjenne det, for eg har vært med han her i snart 8 år – å det e liga gale ennå <3 haha! Min soulmate, som eg har vært med kver dag og natt i øve 3 år, då kjenne du det godt når di plutselig ikkje e der å kysse deg god morgen og gonatt! Ekta forelskelse, me e heldige som har funne det så tidlig i livet 😀 Dokk e nydelige sammen. Ta godt vare på kverandre 🙂

    9. Samme kjedelig type innlegg, alt er om Pierre igjen siden du har ingenting bra å skrive.. Håper pengene du tjener går til noe fornuftig som gjør deg til en bedre blogger og en litt mer fornuftig og smartere blogger som klarer å sette sammen en sammenheng i det du skriver.
      Hvem er dine lesere spør du meg? Jo, 14 åringer som ikke skjønner helt hvordan samfunnet egentlig skal være og hvem som er gode forbilder i denne verden.. Lenge lever janteloven og lenge lever den forbanna dobbelmoralen din som gjør hele deg latterlig! Applaus and much love.

    10. Åh.. Er så glad på deres vegne<3 samtidig som jeg blir litt trist på mine egne, haha. Du beskriver det slik jeg alltid har sett for meg ekte kjærlighet er, intenst. Unner deg virkelig denne kjærligheten, dere får meg til å tro på at det finnes der ute for meg også,hihi

    11. skal det komme et personlig innelgg om operasjonen? så folk hadde kommentert det på forrige innlegg noe om ribbbein

    12. Samboeren min jobber på sjøen (en mnd av å en mnd på) så vi går jo en mnd uten å se hverandre å det er helt forferdelig, synes det er kjempetrist, å savner han intenst med en gang jeg våkner og han har dratt.. vi har vært sammen i 1 år snart, og jeg er enda ikke blitt “vant” til denne livsstilen! Så vet så absolutt hvordan du har det.. kjenner på det hver eneste dag selv :/

    13. Så flott og vakkert skrevet Isabel <3 du er så god!
      men du, kan ik du skrive et innlegg der du vil bli kjent med dine lesere? der alle kan skrive hvor i Norge de bor og hvor gammel de er. Har merket at folk skriver på alle dine innlegg at det bare er 14åringer som leser bloggen osv osv, og at de ik vet noe om samfunnet og derfor leser de bare bloggen din.
      Jeg er ganske sikker på at det er mange folk i over 20årene som leser bloggen din og liker den veldig godt, og ikke BARE unge jenter.
      Jeg selv er 23år, snart 24, jeg digger bloggen din fordi du er ærlig, deg selv og at du viser alltid kjærlighet til dine lesere. Så jaa, jeg er hvertfall ikke en i 14årene, som de hatere som er så sikker på at det kun er 13-14åringer som leser bloggen.
      Klem :*

    14. Syns du skal fokusere på å være fornøyd med at du i det hele tatt har noen som er et annet sted å savner deg og som du savner tilbake. Du er heldig. Ikke alle som har det..

    15. Nyt det❤ jg har vært sammen med kællen i 8 år. Og han jobber over 200 dager i året utenlands. Har slutta og savne han😂😂😂

    16. Først kan du hilse til Christina?❤️❤️Betyr mye om du gjør det, også lurte jeg på hvor lenge du har vært sammen med Pierre nå? Og hva savner du mest i hele verden sånn generelt?❤️❤️ Love you

    17. Jeg har blitt så tiltrukket av Pierre av å se hvordan han behandler deg og hvordan han fremstiller seg. Hva skal jeg gjøre får å få min egen Pierre? Dere er goals. Gove me a guy like Pierre

    18. Solsikkefrø er det mange som spiser, det er ikke akkurat unormalt. Kan du ikke heller åpne snappen din i en time eller noe? Er bare å stenge den igjen…

    19. Hei! <3 lurte på om du har noen gang tenkt på å reisa rundt til dine lesera osv? Finne på noe med de?
      Hahah om du har tenkt det må du ta turen til meg i Hardangerfjorden<3

    20. Hvorfor går du ikke til en av de beste innenfor vippeextensions i Oslo? Vippene blir så mye finere, lover at du blir hekta

    21. helt ærlig er du flau av å være iraqer? hvorfor er du så wannabe norsk når du er utlening fra lang avstand

    22. Men du kan ikke si at du hater Bryne.. du kan si at når DU gjekk på Bryne så var det mange dømmene folk, men du vet ikke hvordan det er nå..

    23. Kofor tok du ikke med deg raija? Her kommer ett dilemma: aldri dusje eller aldri pusse tenner? Aldri være på pc/mobil eller aldri shoppe? Du får lov til å blogge da, ‘men sånn unngå sosiale medier yt osv

    24. Har aldri hørt om pappaen din på bloggen? Hvor er han? Og hvorfor har ikke dere kontakt? Er han sammen med din mor?

    25. 1. Du ser ikke ut som en iraner
      2. Ingen iranere som heter Shirokk Raad (Lol)
      3. Ikke vær flau over dine røtter. Er du iraker, så er du iraker

    26. Synes mange som tar restylane i leppene sine ser ut som de har kjønnslepper i fjeset, hva synes du om dette? Er du enig?

    27. Lurte egentlig bare på hva favoritt maten deres er ?? Og om Michelle har bodd i spania ?? ELSKER DÆ !!❤️

    28. Dette var en kjempegod idè😀🙋🏼 Du er så sinnsykt søt og naturlig når du prater på snap nå🤗 Du stråler! God bedrings klem til deg!

    29. Så utrolig fint skrevet!
      Forresten, jeg så på storyen din nå nettopp, og jeg skjønner godt hvorfor du ikke har noe lyst til å fortelle hva du har operert. Jeg kan ikke engang se for meg at så mange mennesker skulle kommentert så stygge ting om meg. Uansett, jeg synes du er ett utrolig godt forbilde og jeg elsker bloggen din. Heldigvis har du mange som støtter deg også :))

    30. 1:Hvorfor ser du annerledes ut nå, klarer ikke å sette fingern på hva det er?
      2:Og til hun som er med deg, betaler du alt for hun siden hun gidder bli med ol.? 🙂
      3: tror du aldri at du blir fornøyd med deg selv?

    31. 02.11.2016 kl.18:59
      —-
      Ska æ si dæ en ting… du e ille !
      —-
      02.11.2016 kl.21:59
      —-
      Hole kjæft !!

    32. Hvordan har du det søta?!❤️
      Du er en super flott jente!
      Når skal du begynne med sminkevideoer?😍 Du er sååååå flink!

    33. Hei Isabel. Hva gjør pierre når du er i utlandet? Har han også overnattingsbesøk av kompiser sånn som du hadde når han var i utlandet?😅

    34. Så søt du er på snappen , fikk et helt annen inntrykk av deg enn i forhold til da du snapper med Pierre. Ha en fin kveld og sender deg varme klemmer Isabel

    35. Jamen snapchat er jo der man ønsker å følge med hverdagen til en person dypt, enn på de andre sosiale medier, så jeg skjønner ikke hvorfor man klager på at er
      For mye! Vi ønsker jo spam, så derfor følger vi med, ikke gi opp plz! Skulle ønske det het spamchat😔 sånn at ingen kunne klage! Vi ønsker bare å se mer av deg! Både vi og du blir underholdt babe

    36. Du sier du ikke kjøper pels fordi du bryr deg om dyrene, å om du ser noen med pelskåpe er det et big NO! Men har du noen gang tenkt på hva alle de dyre veskene du kjøper er laget av?

    37. Hei.. ett spørsmål bare, du har sikkert blitt spurt tidligere.. tror du at dere kommer til å bli venn med Ariel igjen senere siden hun har kontakt med Daniel? Og det andre… kan dere ikke gifte dere snart??😀😀tror du kommer til å bli en veldig pen brud👍

    38. Hei
      Jeg kjenner ikke deg, og du ikke meg, men må bare si at jeg syntes det er utrolig trist å se hvor mye du har forandret utseende ditt siden PH. Jeg kjente deg nesten ikke igjen. Synd at en som ønsker så sterkt å være et godt forbilde, kan ta så mange dumme valg (i mine øyne). For hver operasjon du tar jo mer øker du kropshysteriet, presset og forventningene. For hver operasjon du tar, jo mer misliker jeg (og sikkert andre jenter), den kroppen og det utseende vi har. Håper fokuset ditt på blogg/snap fremover kan være litt mindre fokusert på kropp, og alt du forandrer :/

    39. Tenk på hvor mye du savnet han når du kommer hjem, da blir hvert øyeblikk mer verdifult💋 Hadde vært utrolig koselig om du kunne laget vlog eller noe som inkluderer når du åpner døra og treffer Pierre eller bare generelt når dere sees etter du har kommet til Norge! Håper virkelig du kan gjøre det, evt. bare legge ut en video av det på snap! Klem

    40. Vil ikke spekulere for mye, men kanskje noe med beina? Syns de var helt normale før, men husker hun var ufornøyd ellerno..

    41. Ååå dere er de aller fineste<33 kunne du filmet på snap når du ser han på flyplassen/hjemme? Slike videoer er så søte!

    42. Vil bare få sagt at når folk sier de blir mer usikre på sin egen kropp når Isabel operer seg er for meg helt ulogisk. Hva hvis Isabel hadde sett slik ut som hun gjør nå helt naturlig? Skulle dere da skylde på henne for deres eget selvbilde? Har forståelse for at det kan være påvirkelig, men folk må få gjøre hva de vil med sin egen kropp uten å bli beskyldt for å gjøre andre folk usikre. Det er kun en selv som kan bestemme hvordan man har det med seg selv.

    43. Vet at du like det lange håret ditt men syns du ser penere ut når du har håret i strikk enn når du lar håret nestebån dekke hele tryne

    44. 21: jeg skjønner at det for deg kanskje kan være ulogisk. Men for meg og kanskje for mange så er det ikke det. Jeg sier ikke at hun ikke skal operere seg, men med så mange følgere og kanskje unge så syntes jeg fokuset og normaliseringen av det, er skummelt. Og helt ærlig så syntes jeg det er trist at hun har det behovet for å operere seg så mye, og snakke/skrive så mye om det. Jeg ønsker ikke å være slem eller såre noen. Bare til ettertanke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg