dette har jeg ventet lenge på

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.. Mitt liv i bilder atm

_______

Gjett hvem som kan dra ut en liten sving i dag, da? Jepp, that’s meeee! Herregud, kan dere tenke dere hvor etterlengtet det er, eller? Jeg har jo som sagt ikke kunnet gjøre jack shit de siste dagene – kun ligge i senga, og bevege meg de få gangene jeg har måttet tisse. Glamorous life. Men i dag dere, i dag er det andre boller! Vi skal på spa å få ansiktsbehandlinger, på byens beste frisørsalong å få en aldri så liten blow-out ooooog fikse neglene. Jippi! En real pamper-day med andre ord, som er høyst nødvendig. Jeg føler meg jo ikke akkurat fresh i skrivende stund, haha. Det hjelper alltid på når man blir dullet med. 🙂 Nå gjenstår det bare å se hvor lenge jeg holder ut da, jeg blir nemlig veldig fort utslitt. Fingers crossed! Bare det at jeg er så oppegående som det jeg er nå, er ganske sykt. Så det er jeg veldig glad for 🙂

41 kommentarer
    1. Kos dere!
      Er spent på å høre hva du har operert, selv om jeg personlig ikke er fan av operasjoner…. 🙂

    2. skjønner ikke at du skriver “første bilde av meg etter operasjonen på bloggen nåååå” på snap når det bildet der likesågodt kunne vært av en annen person…?

    3. Håper du ikke har tenkt å operere mer nå, Isabel. Pen var du før operasjonene, men du er pen nå og.
      Ønsker deg en fin dag:)

    4. For litt siden skrev du at du angret på at du hadde sagt du skulle til Tyrkia for å operere fordi du ikke er klar til å fortelle enda. Føler du ikke da at det er dumt med overskrifter som dette som kan mistolkes som at du er klar til å vise deg fram? 🙂

    5. Aaah, at jeg ikke tenkte på det! Er det øyeoperasjon du har tatt? Uansett hva det er, god bedring 🙂

    6. Har du seriøst fjernet ribbein?? En ting er silikon liksom, men å fjerne ribbein?? Du har virkelig falt av lasset ass. Du har virkelig ingen aning om hva slags ringvirkninger dine valg som blogger har.. jeg mener oppriktig at du ikke burde få lov til å blogge. Du burde skamme deg. Fy faen så sint jeg er kjenner jeg!!!

    7. Jeg klarer ikke å la være å si det , jeg syns synd på deg.
      Fordi du opererer alt ved deg selv og ikke kan være fornøyd med noe ved deg selv.
      Det kan ikke være godt ! Jeg mener å gå gjennom dette helvete bare for utseende sin del , da er det ytre viktig .. synd verden er blitt så syk som dette.

    8. Du er veldig pen å tror du har et stort hjerte. Kos deg i Tyrkia så gleder jeg meg til å høre om operasjonen når du er klar for det:-)

    9. Kan dere som kommenterer stygge ting heller bruke tiden deres på norskkurs? Er så mye dårlig norsk og dårlig setningsoppbygging.
      Blir helt flau på deres vegne jo

    10. Har du operert synet kanskje?:) Det hadde jeg i så fall hatt forståelse for siden du hadde -10 på et øye hvis jeg ikke husker feil?

    11. Fikset neglene selv idag. Digg å få det fiksa. Er så ubehagelig når de har vokst langt ut og knekker å sånt. Håper du blir fornøyd med resultatet og at dere koser dere 🙂

    12. S.S, hvordan kan du bestemme deg for at hun har operert ribbein? Hun har jo ikke sagt noe annet enn at hun har operert og da syns jeg du heller skal vente med slenge dritt kommentarer. Du kan være uenig med henne, men å bestemme deg for at hun har gjort ting og så dømme henne er totalt feil. Selv jeg er uenig med henne ofte, men jeg holder d til meg selv og bestemmer meg ikke for at Isabel har gjort ting uten at hun faktisk har bekreftet det. Skjerp deg og voks opp.
      Isabel, skal du fortelle hva du har operert? Isåfall når er det du vil fortelle om det?

    13. Var sikkert deilig å komme seg ut av senga litt ja! Håper dagen deres var fin og at dere får en fin kveld videre <3

    14. Ser flere her som tenker hun fjernet ribbein, og det er akkurat det samme jeg også tenkte på…har nok ikke operert synet, altså,da hadde hun ikke trengt å være sengeliggende i mange dager, og som hun selv skriver var det noe “stort” hun ikke tør å komme ut med og gikk bare på do osv. Men hvis hun virkelig har fjernet ribbein så har det søren meg gått for langt…skjønner pupper og lepper men ribbein?

    15. Hei vakre❤️. Har vært fast leser av bloggen din en god stund nå. Er ei voksen dame på 32 år. Første gang jeg legger igjen en kommentar. Er så utrolig glad for din åpenhet ang dine operasjoner! Mange som blir provosert, men du er ærlig og viser både opp og nedturer. Kroppen skal heles, det er smerte og det kreves mental styrke å gå igjennom det du gjør. Jeg liker deg fordi du tørr å vise akkurat denne siden, du er utrolig tøff!! Stolt av deg. Veldig koselig å se hvor sterk kjærlighet det er mellom deg og Pierre! Ikke noe rart han elsker deg😊. Jeg beundrer deg, for akkurat den du er! Stå på😊. God klem

    16. Hvis hun har fjernet ribbein, ja, da kommer jeg til å bli så oppgitt at jeg boikotter hele bloggverden tror jeg! Jeg har ikke lyst å bidra med lesertall for at unge jenter skal ødelegge seg selv.

    17. HVORFOR BRYR ALLE SEG???HVA SÅ OM HUN HAR FJERNET RIBBEIN ELLER OM HUN HAR OPERERT RUMPA IGJEN??? HVORFOR PIRKER ALLE PÅ ALT? Kan folk få seg ett liv istedet for å vente men å få høre hva hun har operert ??? La jenta være i fred

    18. Hei Isabel:-) Du har så mange som støtter deg og liker deg veldig godt. Derfor er de stygge kommentarene folk legger igjen ikke verdt en dritt. Ønsker deg alt godt.

    19. jeg følger deg på snapchat, å det jeg veldig nyskjerrig på er hvordan vennina di føler seg når du sitter på data/ mobil 24/7 , liksom tviler på det er så veldig kjekt for vennina di å sitte å høre på alt dette du legger ut å filmingen din. Synes du bør legge vekk alt sosiale medier å fokusere på bestien din istendefor å klage på at du savner pierre så mye. Altså dette er ikke noe hate assa har bare tenkt på hvordan vennina di har det haha 🙂

    20. Tipper du har ordnet nesen 🙂 Den var ikke slik du trodde kanskje, jeg synes faktisk din er altfor kort men den er fortsatt fin!

    21. Hvem startet ryktet om ribbein?! Haha, latterlig!
      Mer “normale” forslag er;
      * Påfylling av rumpa (som ofte behøves etter BBL)
      * Forme hofter med fett for å få mer timeglass figur
      * Korrigere synet
      * Korrigering av nesa
      Blir spennende å se senere uansett! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg