oss som fjortiser

Throwback thursday! Hva er vel ikke mer passende enn et real tilbakeblikk til starten av vennskapet til Michelle og meg? M er skeptisk til hvilke bilder jeg skal vise dere, men jeg skal prøve å være så snill som jeg bare kan (not). Haha! Håper ikke du hater meg nå, jeg elsker deg himmelhøyt uansett! <3 <3 <3

Her hadde vi en aldri så liten photoshoot utenfor leiligheten vi bodde i sammen. Jeg husker vi ble sååå fornøyde med dette bildet, haha. 

Trekløveren! Michelle, Birgitte og meg. Babes? Her hadde vi pønta oss for ei litta bytur for å sjekke opp guttaboys. Jeg husker fortsatt hvem crushene deres var, hahaha. SÅ morsomt å tenke tilbake på! De er ikke akkurat the dream nå lenger. 

Skitur med idrettslinja, hvor jeg briljerte på slalåm, og Michelle sugte på snowboard. Hun rant ned en liten bakke, før hun gikk å sutra i “pølsebua” og drakk kakao resten av dagen. Og merk dere: denne turen varte i to dager. Michelle hadde the time of her life! 😉

JIPPIIII – her hadde jeg bursdag, og ble jeg enten 19 eller 20 år. Dere ser forresten litt av vårt glamorøse, elegante og ekstraordinære leilighet. Drit støgg var den, men veldig lav og god månedsleie. 

Blinkskudd fra treningsleir i Spania, bursdagsfester, vorser, hytteturer og x antall byturer. Jeg mener, har dere sett noe så lekkert? Vi var jo heeeelt ute å kjørte, haha! Men hey – hvem var ikke i fjortistiden? Da er det lov! 😉 

 

41 kommentarer

Siste innlegg