meg og Kylie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FRIYAY IS OFFICIALLY HERE

God fredags ettermiddag! Hvordan har dere det i dag? Bra, håper jeg! 🙂 Selv er jeg litt slapp, jeg har liksom ikke kommet helt i gang med dagen enda. Jeg sitter fortsatt i morgenkåpen, med dyna i sofaen. Percy ligger å halvsover ved siden av meg, og Pierre spiller på playstationet. Frem til nå har jeg sittet i to telefonmøter, og dusjet. Haha, snakk om å ta det med ro! Jeg har forresten gjennopptatt kjærligheten for granateple. Jeg husker hvordan mamma alltid disket opp en skål til meg og søsteren min, hver eneste dag før barne-tv da vi var små. Det var dagens høydepunkt – granateple med sukker strødd over. Av en eller annen grunn har det falt helt bort, men etter at jeg så det på Kylies snap, ringte det en bjelle hos meg. Nostalgi. Det tok ikke mange minuttene før jeg befant meg på Mega, med fire granatepler i handlekurven. Yummi! Takk for påminnelsen, Kylie. 😉

Argh, nå begynner jeg å bli rastløs, så jeg tror jeg runder av her. Percy må få seg en liten luftetur, og så skal jeg mekke frem tidenes helge-frokost. Vi snakker rundstykker i ovnen, perfekt kokte egg, pålegg, pannekaker med Nutella og kaffe. Hør på hun, da! Blitt husmor og greier.. Etterpå skal jeg se til å få shinet gjesterommet – vi får nemlig besøk i helgen. Det blir så hyggelig! Noen som klarer å gjette hvem? 🙂

 

19 kommentarer
    1. Enten hun vennina di sikkert som du var med på ferie, eller Maybe søsken dine? 🙂 kanskje broren til pierre

    2. Hvem operer du deg for å ligne på? Altså ikke slik men du har vell et forbilde og et ideal. Jeg synes du ligner litt på Kourtney av kardeshian søstrenne! Hvis jeg kunne ønsket hade jeg sett ut som Kylie! Hun har perfekt annsikt hehe

    3. Det heter forresten: sitt PlayStation, og ikke det du skrev..du må begynne å bli flinkere med din rettskriving, for sånn som du skriver nå ser jeg skrivefeil rett som det er..

    4. 11.11.2016 kl.15:44
      —-
      Hærregud.. ka har det og si.. så længe du førstår ka ho skriv, så ser æ ikje probleme.. alle har skrivefeil og det e ikje no og bry sæ om, det gjør ingenting og det e ikje FARLIG.. så slapp av :-
      Folk kan ikje dø av det…. !

    5. Anonym her oppe: Hvis du skal rette på hennes feil er det lurt at det du svarer faktisk er riktig. Det heter ikke “sitt PlayStation” som du sa, det heter “sin PlayStation” (det er en maskin, og da er altså “sin” riktig måte å referere til eieren på).

    6. Prøv granateple med strødd salt over, du vil ikke TRO hvor godt det er 🙂 ble helt sjokkert etter at jeg selv alltid bruker med sukker på. Er AMAZINGGGG

    7. Nei jeg som skrev Igår kvart på 4 stemte ikke på trumi, da han er en drittsekk som ikke burde ha blitt president, og i tillegg har jeg jobb..hvis du trodde jeg ikke hadde noe å gjøre på, så du tok helt feil om meg.

    8. Hu ligner ikke på Kourtney heller da. Bare for om man har samme hårfarge og øynefarge betyr det ikke at man ligner på en person, da hadde vel 30% av jordkloden lignet på kortney også da? Langt ifra at hun ligner. Finnes sikkert en person det ute i verden som ligner, men man sier ikke til hvem som helst at de ligner bare fordi man har samme hår og øynefarge. Vet om ei annen hun kan ligne litt på men husker ikke navnet. Tror hun har pakkistanske gener iallfall, hun jeg syntes kan ligne bittelitt på Raad (?)
      Raad hvilket land er du fra?
      Ellers så syntes jeg ikke Raad ligner på noen :)) Pen og det finnes bare en Raad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg