hun prøver å ødelegge mellom oss

Jeg har ingen ord. Dette får meg til å angre på at jeg deler så mye om vårt forhold her på bloggen. Det er så mange bloggere som velger å holde kjæresten sin anonym på bloggen, nettopp for å slippe slikt drama. Og det skjønner jeg så ekstremt godt. Heldigvis er vi såpass trygge på hverandre etter snart et år som kjærester, så jeg lar det selvsagt ikke gå innpå meg slik som jeg har gjort tidligere. Det jeg virkelig ikke skjønner er hvordan andre mennesker kan finne glede i å holde på slik som dette? Hva i alle dager får DU ut av å prøve å ødelegge et forhold? Fy. Som dere ser så spilte jeg med, for å se hva mer hun hadde å si. Til slutt, når hun ikke hadde mer å komme med, blokkerte hun meg. Haha.. Jeg har ikke tatt bort navnet da profilen uansett ser ut til å være fake. Jeg kjenner at jeg blir oppgitt over enkelte mennesker ass..

67 kommentarer
    1. Er vel ikke så big deal så lenge du vet at dte ikke er sant og dte er ikke første gang en retard sier at pierre e utro

    2. Det der er så sykt dårlig gjort !
      At folk må lage en falsk profil bare for å lage drama for enkelte mennesker ! Det viser bare hvor skrudd og lite dem har i hode!

    3. Det er sant dette med at folk gang på gang vil ødlegge forholdet til offentlige personer pga sjalusi,MEN! Hvordan skal man egt vite, uten noe annet enn dette jenta har sagt, at dette bare er for å ødelegge? Jeg sier ikke at det nødvendigvis er sant, men syntes du burde sjekke opp dette og ikke med en gang tro det er en desperat fan som er ute etter å ødelegge.

    4. Dette er jo fra 2012? Kan du ikke heller bruke energi på å skrive om noe reellt? Dette har du skrevet om 10 ganger allrede

    5. Haha elsker at anonym over her prøver å snakke til deg som du er 2 år “kjære jenta mi”, også tar hun helt feil. Jeg bare måtte skrive det, for så nedlatende som den meldingen var, så måtte jeg le litt.
      Over til innlegget. Du ser på grammatikken at vedkommende er ung, samt kommer alderen frem da hun aldri hadde gjort dette om hun hadde hvert i et forhold selv. Hun er uviten om hvor mye skade sånne meldinger kan påføre et menneske, og det sier noe om hvor umoden hun er.

    6. Det e slitsomt at det finnes mennesker som kun skal prøve å ødlegge forhold! Det finnes så mange av de.. men ikke la slike folk ødlegge mellom dokke! Viktigste e at du stole på Pierre og at du høre på det han sier og ikke noen andre.

    7. Kanskje han ikke har vært utro, men han har langt ifra noe imot at andre jenter tar kontakt. Han har tatt kontakt med en venninne av meg mens dere var sammen ..

    8. Nei vent, det er fra år 0324 !!!!
      Hahaha jeg ler…..
      Veldig synd at folk skal prøve å prøve å ødelegge når de vet at det ikke går. Dere er sterke, det har dere bevist. Dere er goals ♡♡

    9. Morsomt innlegg egentlig, men regner med at dette ikke er den eneste melding du har fått. Slik er bare verden. Masse skrudde folk

    10. Selv om du skriver “hva får noen ut av å gjøre det her”, så syns jeg du høres litt ut som meg den gangen jeg ble lurt trill rundt av typen min… Og vi var sammen i 4 år. Han var utro, men brukte alltid å si det der til meg, “Men herregud da Marte, hva skal hun få ut av å spre sånne rykter om meg? Bare ødelegge for oss!”.. Føler egentlig at man aldri helt vet, man kan bli skikkelig lurt..

    11. bra du stoler på pierre, men du vet ikke om det er sant eller ikke. Jeg tror selv at pierre ikke har gjort noe gale, men tenk den dagen han faktisk gjør det og du har bare trodd at en annen sin påstand er oppfunnet når den egentlig ikke helt er det.
      Man skal aldri stole på noen for mye, men bra du stoler på pierre likevell 🙂 den tilliten har han vell fortjent. og ja, når du er blogger og alle vet hvem typen din er så er det lett for andre å ødelegge av ulike grunner – som er psykotisk. Men da får han mye oppmerksomhet fra andre jenter og folk kan overdramatisere og pynte på litt som gjør at slike historier og spekulasjoner som dette dukker opp.
      Sier ikke at du skal bry deg om det de skriver, for folk er gærne. Men kanskje ha ett ekstra øye i bakhodet og tenk på hvorfor de prøver å ødelegge sånn.

    12. Hva er farlig med å ta kontakt med andre jenter? Han må vel få lov til å ha kontakt med motsatt kjønn? Eller er forholdet på lav mål at det å ta kontakt med motsatt kjønn regnes som utro??hvorfor gidde å bruke energi og svare på slike meldinger når du stoler på han?

    13. Jeg må bare si at dette virker jo som ett ganske forstyrret menneske, hvem ringer for det første om sånn ting midt på natta, for det andre hvem skriver sånn til en totalt ukjent person, selv om folk sikkert tror de kjenner den de leser bloggen til, så gjør de det ikke.
      Men du bør slutte å dele for mye om dere to for deres egen del syntes nå jeg. Og etter ett år så kjenner man hverandre bare en brøkdel av hva man vil gjøre de neste årene… Det kommer mange fine og vonde overraskelser de neste årene og sider dere ikke har sett hos hverandre før. Jeg ønsker dere i allefall all lykke, men vær så snill for din egen del å ikke vær redd for å skjerme forholdet ditt mer, tror du vil angre som så mange andre bloggere hvis ikke.

    14. Åå. Jeg vet at det er jævlig når man får sånt her tilsendt.
      Før sommeren hadde jeg og kjæresten vært sammen i 1,5 år. Jeg elsket han, og han “elsket” meg. Sammen skulle vi bo etter skolen var over, vi var så lykkelige vi hadde funnet hverandre såpass tidlig, for jeg visste han var den rette. Trodde jeg hvertfall.
      Jeg fikk vite at det var slutt ved å få melding av en annen jente før sommerferien, som hadde snakket med han om å møtes og å ha sex. Jeg vet dette ikke er direkte utroskap, men jeg forstod at dette betydde jeg ikke lengere var den han ville ha. Hun sendte screenshots som bevis, så dette var jo da absolutt helt sikkert at det stemte, og til hun hadde han sagt at vi hadde slått opp i 3 uker. Han kom clean med at det er sånn det er nå, og det ble slutt. Vet at dette ikke er det samme som din situasjon, for i mitt tilfelle stemte det faktisk det hun sa.
      Poenget mitt er at man vil gjerne tro det beste om sin partner og de man elsker, og det burde du også virkelig. Det er lett å bli usikker når folk fortsetter å komme med sånt slemt sladder. Jeg kjenner han ikke, og kjenner ikke deg heller, men jeg tror ikke han ville gjort noe sånt mot deg. For man ser det i øynene hans at han virkelig bryr seg om deg. Men bare ha det i bakhodet at forferdelige ting skjer med mennesker som ikke fortjener det.
      Du er utrolig vakker, og derfor kommer det nok alltid til å være noen syke jævler som vil ødelegge for deg eller bryte deg ned. Det må man bare heve seg over. Fortsett å smile og være den pene dama du er, kos deg med Pierre og nyt hvert øyeblikk dere har sammen, selv de dårlige. Jeg vet hvertfall at jeg gjorde det. Aldri la han slutte å vite hvor mye du setter pris på han, for så lenge han vet det, kan alle andre tro det de vil. Ikke alle mennesker som står på utsiden kan se ekte kjærlighet.
      Unnskyld for twillight roman<3 Bare ville la deg vite at jeg heier på dere

    15. Uff det må uansett våre utrolig ubehagelig selv om du stoler på Pierre at folk skriver sånne ting. Utrolig rart gjort. Alt for å prøve å ødelegge for andre…

    16. til 21:38
      Hun sier jo ikke det er ulovlig å ta kontakt med andre jenter.. Hun får jo beskjed om at han har stukket tunga ned i halsen på en annen jente, og man blir jo stresset av og til selv om man velger å stole på kjæresten.. Anonym du er gretten ass

    17. Jeg tror det beste er å ignorere slikt fullstendig, hverken svare henne eller fortelle om det på bloggen. Bare tie det i hjel!

    18. Jeg skulle ønske du ikke ga oppmerksomhet til sånne jenter. Det er AKKURAT det hun vil. Denne Natalie vil ha navnet sitt på bloggen din, for så å få treff og litt oppmerksomhet. Og du er smart nok til å gi henne akkurat hva hun vil ha. Du vet godt selv at Pierre ikke setter forholdet sitt på spill for en sånn lespekjerring som er PR-kåt.

    19. Hvordan vet du om dette ikke er sant? Uansett hvor lenge dere har vært
      sammen, så kan dette være sant. Uansett om du stoler på han eller ikke, for kjærligheten gjør deg blind vettu 😉 Er ikke alltid så lett å se sannheten i øynene, men hvorfor i alle dager skulle noen jenter funnet opp dette? Er ikke sånn at de får Pierre uansett, de får jo ingenting ut av å ødelegge mellom dere, så hvorfor skulle det ikke være sant?

    20. Å herregud! Jeg kjenner jeg blir så sykt irritert her jeg sitter å leser dette. Hvorfor skal andre mennesker blande seg inn i et forhold de ikke har en dritt med å gjøre, seriøst skaff dere et liv og la jenta være! Jesus..

    21. Hadde samme situasjon her sist uke !!! Det klikka helt for meg … hvorfor er det sånne folk som bare vil ødelegge !?! Eg blir så forbanna .. kan de ikje bare holda kjeft.. jeg gikk rundt på jobb å grein.. og følte jeg ikke var god nok 🙁 men så finner jeg ut at det er eksen.. og hun er gal tydeligvis .. haha ! Men stå på stolt på typen ! Drid i de jentene .. de er bare sjalu på deg 😉

    22. Å herregud! Kjenner jeg blir så sykt pissed her jeg sitter å leser dette. Hvorfor skal mennesker blande seg inn i et forhold de ikke har en dritt med å gjøre. La jenta være! Jesus..

    23. Jeg skjønner virkelig ikke at du gidder å gi slike ondskapsfulle mennesker din oppmerksomhet når du stoler fullt og fast på Pierre!
      Da kan man jo plutselig begynne å tro at du har dine tvil.. nei uff, ikke la slike personer få ødlegge din lykke!!! <3

    24. Kjære bella,
      tror du ikke at du ville fått mer ro inni deg dersom du hadde et positivt fokus på bloggen, istedenfor å gi oppmerksomhet til bråkmakere? Hyggelige innlegg som ikke oppfordrer til hat.

    25. Seriøst, så idiotisk. Så lenge dere stoler på hverandre så bør du ikke bry deg om sånt. Ganske fjortis greier det der. Le det bort!

    26. Du ser jo på måten “Natalia” skriver på at det er barn.. så naiv er man faktisk ikke at man tror det der er reelt. Ser ut som om lille søsteren min på 10 år kunne skrevet det der. Hadde vært merkelig om du i det hele tatt trodde på det der i i det hele tatt.

    27. Skjønner godt at jenta omså lager seg en skjult profil på Facebook for å si ifra til deg når man bare må forvente at du legger hele samtalen ut på bloggen din. Hun vil sikkert ikke sverte venninna si men likevel fortelle deg det. Ikke sikkert dette er sant men opplevde selv at mange sa ifra til meg og jeg ikke trodde på de fordi kjæresten sa de var gal i hodet og at han ikke hadde gjort noe. Å du enda som har en offentlig blogg å prøver å sverte de som faktisk er så grei at de sier ifra.

    28. Fyfaen så forferdelig ekle mennesker kan være. Helt jævlig. Du vet best selv og dere er super fine sammen. Dere tilbringer så klart mye tid sammen og selvfølgelig kaster han seg ikke etter jenter de få gangene dere ikke er sammen. Blir så oppgitt og forbanna når jeg leser sånt! Dere er JÆVLIG fine sammen, folk er sjalu og vil skape drama. Dette kan godt være et barn som ville teste, men uansett finnes det jævlige mennesker som ikke vet hva kjærlighet er, som bare vil ødelegge. Jeg er isåfall veldig glad i bloggen din og digger deg enormt mye! Stå på Isabel! Klem:)

    29. Høres ikke ut det er så troverdig når “natalia” ikke vet åssen utseende ei venninna har bortsett fra blondt hår :p der dreit hu seg ut

    30. Isabel, ikkje ver blind. Ingen hadde giddet det der om det faktisk ikkje var fakta. Men eg forstår deg, var inni samme greierne selv med exen. Trodde blindt på han rett og slett fordi eg var såå forelska. Men nå når det er slutt ser eg jo at han var utro alle de gangene hun som “prøvde å ødelegge”. Men ein må erfare alt selv og finne ut av det selv…

    31. Hahaha det må jo virkelig vært dagens!
      Om man ikke skjønner at det bare er for å lage kvalme så må en virkelig ha lav iq.
      Klina med venninna mi. Vet ikke hva hu heter.. hu liker ikke drama, havne i problemer eller utroskap. Ja da burde denne venninna aldri prøvd seg på en Såå kjent person som har dame. Alle vet jo at dere er søm skap for hverandre!
      Men du får bare ta det som et komplemang alle vil jo ha en som Pierre. 🙂
      Godt ikke dere lar dette knekke dere for stakkars Pierre om han ble singel da hadde jo en flokk jenter løpt etter han og sikla, haha stakkars!
      Heier på dere <3

    32. En ting er at du kanskje ikke tror på dette og det kan man jo skjønne når du er halvt kjendis og mange sikkert vil ødelegge for deg for dramaen sin skyld, men alle andre som kommenterer her at de har opplevd det samme uten å være en offentlig person er bare naive som tror at andre bryr seg så mye for ødelegge. Har vært på begge sidene selv, at folk har sagt ifra til meg der jeg ikke har trodd på dem, fordi hvorfor tro på en ukjent framfor kjæresten sin? og gidder selv aldri si ifra til jenter om at typen er utro med mindre de er nære venninner, fordi man ser jo at man blir Svartepetter og blir stemplet som en uærlig galning når man sier ifra til jenter om ting som faktisk er tilfelle. ;p

    33. Tror Isabel fint greier kjenne på sin magefølelse om dette skulle stemme eller ei. Og siden hun legger det ut, så stemmer det ikke. Hallo! Karma vil uansett bite løgneren i rævva før eller siden:)

    34. Det er sant. Var der selv å så hva som skjedde.Det er ikke noe å legge under en stol at han er veldig gla i andre damer på fylla,når du ikke er der.

    35. hvordan har du feira jul tidligere? Hvorfor har du så sterkt ønske om å reise vekk på julaften? BORTE BRA MEN HJEMME BEST :p

    36. Det kipe er at en ikke en gang trenger å være kjent blogger eller kjent i det hele tatt for å oppleve dette. Jeg har levd med slike meldinger og lignende saker i 2 år. Sjalu ekser som ikke går videre i livene sine og bærer nag er rett og slett verste sort. Håper de gir seg hos deg også. De bør jo det når de ser at en ikke går på agnet. Men desto gøyere for deg å dele litt ekstra love innlegg.
      Ha en fortreffelig dag. Gi sjalu kjerringer som prøver å ødelegge det fine dere har fingeren. Ikke ofr dem en tanke. 🙂

    37. shet, hun der som sendet deg sånne mld er bare fuckings sjalu på forholdet mellom deg og pierre. bra sagt av den isabel.

    38. Hei,
      Vakre Isabel.
      Jeg begynner å bli veldig irritert på at sånne mennesker kan faktisk ødelegge et forhold. Du vet så mye bedre, ikke la noen gå inn på deg for folk er sjalue og ser at du og Pierre har det bra og derfor vil de prøve å ødelegge deres forhold fordi de er sjalue og ikke har ett liv. Er ikke vits å legge hele energien din på dem. Synes du skal fokusere heller på deg og Pierre, familien og venner istedenfor enn å bry deg om sånt bullshit… Jeg liker dere veldig godt sammen. Dere er en superbra match. Du ser han bryr seg om deg og du om han så er egentlig ikke vits å forklare seg til noen som helst. Hvis du skjønner hva jeg mener? Du har en veldig fin og inetressant blogg. Er inne på den hele tiden nesten. Ser at du faktisk legger mye personlige innlegg her.. Det hadde kanskje vært bedre for deg OG Pierre om du ikke la ut noe om forholdet deres eller for mye om deg. For folk vil back-Stabbe deg på en eller annen måte for å prøve å ødelegge dere. :/ så er best å la vær synes jeg. Btw, du er ei vakker dame, helt utrolig fin stil, og ser ut som du har en drit fin personlighet. Ikke la noen ødelegge det.
      Klem – Jasmina ❤️

    39. Når du sier at dere stoler på hverandre så mye at du vet at det ikke er sant. Tror du ikke han kan gjøre hva han vil? For han vet du ikke tror det er sant uansett….

    40. Dette er jo helt klart bare ei lita jente som vil ha oppmerksomhet fra favorittbloggeren sin, lyser gjennom

    41. 8 . November kl 20.12, det e da vel ikje så vanskelig og skjønne.. haha nån folk ass e ikke like smart at de førstår sånt 😂

    42. OMG, så utrolig falske de er. Det er viktig å være seg selv ofg stå for det man tror på. OMG ass.. Tenk at folk kan være så falske.. OMG. Jeg er helt sjokka OMG

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg