ukens spørsmål

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / lignende jeans her

Har spurt tidligere, men kan du pliis fortelle hvilken rase Percy er? Han er så nusselig – hvis du ikke vet, spørre Daniel?

– Percy er en chihuahua! 🙂 Verdens søteste, vel og merke. Hehe!

Når du opererte nesen din, hvem inspirerte deg til å finne fasongen på den nye nesen din? Synes du er lik Kourtney Kardashian i fasongen nå. 🙂

– Oi, jeg hadde ingen som “inspirerte meg”. Jeg hadde mine faktorer som jeg ønsket endring på, og det sa jeg til kirurgen. Så ble nesen som den ble, etter hva mine ønsker var. 🙂

Er du fornøyd med utseende ditt? Hvis ikke hva vil du endre neste?

– Jeg er fornøyd, ja. Men 100% fornøyd tror jeg ingen er, uansett hvordan man ser ut. Man vil jo alltid ha sine komplekser uansett, tror jeg.

Synes du at du er den samme personen som du var da du var med på ph? Litt den hypre jenta som sa det hun mente og ikke var redd for å drite seg ut? savner den Isabel jeg så så sykt opp til deg da mtp utseende og utstråling og personligheten din!

– Godt spørsmål! Vel, nå er det jo 1,5 år siden jeg var med på PH, og da er det jo helt naturlig at man endrer seg både utseendemessig og på innsiden. Men jeg vil påstå at jeg er den samme jenta innvendig, jeg driter meg stadig ut og har fortsatt selvironi til de grader. Den delen av meg kommer kanskje ikke så godt frem her på bloggen, men det er jo vanskeligere å vise “hvem man er” gjennom tekst, i forhold til på TV hvor jeg ble filmet 24/7. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Body her

Jeg lurer på om du kan skrive et utfyllende innlegg om hvordan det er å bestille klær fra Shein? Er det dårlig/god kvalitet på klærne, ligner de på bildene på nettsiden, og hvordan er størrelsene?

– Jeg kan svare på det du lurer på her! Jeg synes at kvaliteten er god, men selvsagt er det ikke Acne kvalitet liksom. Det er jo en billigkjede. 🙂 Klærne ligner på bildene, og størrelsen er normal etter min mening! 🙂 

Har du noen gang vært i Trondheim? Hadde vært kult om du Kunne ta turen hit, mange som digger deg. <3 

– Men taaakk, så søtt 😀 Jeg var på et event i Trondheim i fjor faktisk, men jeg har ikke vært der siden. Det er en veldig fin by, da! Enn så lenge er det ikke planlagt noe tur dit, men hvem vet. Kanskje det plutselig dukker opp noe. Klem!

Haha spør igjen jeg siden jeg ikke fik svar sist, men hvor ble det egentlig av den hunden dere skulle få?

– Du, vi må vente litt med hundekjøp. Som jeg skrev da jeg nevnte det på bloggen; vi venter til vi har reist litt i fra oss. Vi vil jo ikke reise fra lille valpen når vi først har gått til anskaffelse av en, så derfor prøver vi å planlegge det bra slik at det blir optimalt både for oss og hunden. Jeg gleder meg veldig til dagen kommer, hvert fall! Helst har jeg lyst på en i dag, men det er egoistisk tenkning og ikke mulig for øyeblikket da vi reiser bort hele desember.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genserkjole her

Er hortensian du har på stuebordet ekte?

– Om du tenker på de hvite blomstene som er oppi champagne kjøleren så er de ikke ekte, nei. De har jeg faktisk bestilt fra Ebay for flere år siden!

Hva bruker du til å rense huden?

– Jeg bruker Chanel sin Sublimage rens. Veldig stiv i prisen, men fantastisk god! Ta det fra meg som har testet så og si alt på makerdet da jeg selv jobbet på parfymeri i to år. Hehe.

Hva har du gjort med øynebrynene dine? Det var i hvert fall veldig vakkert og kledelig.

– Jeg har ikke gjort annet enn å dratt til flinkeste Elin på Brow Rehab Pilestredet og fått utført “Brynsløft” som vanlig. I behandlingen inngår voks, napping og og farging. 

Ett lite spørsmål, kan du dele dine favoritt julekjoler fra Nelly? Er på jakt etter en. Og ser mye inspirasjon i det du legger ut på bloggen din.

– Jeg har laget et inspirasjons innlegg med masse fine kjoler og topper til julebordsesongen, innlegget finner du her. <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

36 kommentarer
    1. Hei Isabell!
      Bare lurte på hvor de hvite skoene med ” what ever” på, er fra? Du la ut video av de på my storyen din i dag. Digget de! 😍
      Stå på videre❤️

    2. Hei :).
      Eg lure på hvor du får sitt gamle episoder av PH når du var med?? Har sitt du og pierre har sitt på det, når du la det på snappen..

    3. Hei! Jeg lurer på hvor du kjøper Chanel ansiktsrensen din? Er det mulig å kjøpe den på nett? 🙂

    4. Planlegger å gå “more natural” og derfor slutte med vippeextensions. Har du peil på vippeserum? Har tidligere vært superfornøyd med Stimulash Fusion, men hvis du vet om noe som er enda bedre enn det, vil jeg gjerne prøve!

    5. Syns det er litt rart at du skriver “man har sine komplekser uansett tror jeg”. Du missbruker liksom ordet kompleks. Man har ikke eit kompleks med noe bare fordi man er mindre fornøyd med noe. Eit kompleks er jo litt større problem, om det virkerlig påvirker deg til hverdags å deg virkelig plager deg. Syns ikke man kan si at man har kompleks uansett hva man gjør. Det er vertfall min mening 😅

    6. Hei:) kan du ha litt andre spørsmål enn disse vanlige? Føler du svarer mye på det samme/lignende hver gang.. Kanskje litt mer personlig? Tenker ikke på det som alle spør om hele tiden ang operasjon, ariel biten osv. Men litt mee om hvordan du har det, hva gjør du når du føler deg litt trist for å føle deg bedre, hva hjelper? Noe i den duren, kanskje koselig for oss som er fans av deg, som sliter litt på siden. Klem<3

    7. Hei! 🙂
      Jeg bare lurte på om du har noe negativt å si om fillers i leppene? det bare ser ut som du har en del klumper i leppene (bildet kan jo bedra! :P)
      Ha en fin helg!

    8. Mitt spørsmål er hva bruker du å spise på julaften og har du noen tradisjoner rundt jula? Elsker deg såååå mye du er best❤️❤️❤️

    9. Så utrolig fin du var på håret på det øverste bildet! Du kledde disse små bølgene og den lysebrune tonen!
      Men…. du har moderator som godkjenner kommentarene for deg. Du har sagt at du er lei av spørsmålet om hva du har operert, likevel slipper moderator slike spørsmål igjennom. Hvorfor det, egentlig?

    10. Hei 🙂
      Vil først bare si at du er kjempe pen og er et godt forbilde!
      Hvor høy er du? Og lengden på beina? Siden jeg tenker på å skaffe meg den genserkjolen, men jeg er ganske usikker på det når det gjelder høyden min, haha. Er selv noe med 1.65 elns, men har ikke så fryktelig lange bein. Og har du noen tanket om fasong, størrelse, osv til den kjolen?
      Takk for svar 🙂

    11. Hei isabell. Jeg lurte på om du retter/krøller håret ditt daglig? Eller hvor ofte i såfall? Hvordan ser håret ditt ut 100% naturlig- kan du poste bilde? Hvor ofte er du hos frisøren? Har håret ditt blitt slitt etter all blekingen og fargingen?

    12. Du har bare så SiNNSYKT FiN kropp!!!! 😍🙏 Du aner ikke hvor misunnelig jeg er på kroppen din! Hadde jeg hatt en så flott kropp tror jeg at jeg hadde gått rundt naken dagen lang..LOL💃Bare så du vet det så var kroppen din vel så fin før operasjonene også! Du var og er utrolig flott! Håper du har en fin helg snuppa😘
      Stor klem fra meg❤️❤️❤️

    13. Er det toll på shein?
      Kunne dere gjort “juju on dat beat” challenge, hadde vært gøy. Eller andre challenger..

    14. Er det noen av operasjonene du angrer på?
      Hva er dine største komplekser på utseende nå?
      Har du blitt tynnere?
      Hvordan er matvanene dine?
      Kan du lage et innlegg (kjære 16/17/18 år gamle Isabel?) hvor du skriver liksom til deg selv da du var yngre? Sett mange som har gjort det, og det er veldig gøy!

    15. jeg lurte på hvordan du har fått så langt hår. har du alltid hatt det? har du noen gang hatt kort hår? og hvis du har hatt kort hår, hvor langt tid tok det før du fikk så langt?

    16. Hei! Hvordan er kjolen på det nederste bildet? Og hvilken størrelse har du? Har sett på nelly at folk skriver den er bred over skuldrene og ikke sitter fint, så jeg lurer på om du mener det samme? Har veldig lyst å klikke den hjem til nyttår! Håper du tar deg tid til å svare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg