RABATTKODE PÅ HELE NELLY!

affiliateslinker

Black friday er herved her, og dere kjenner jo meg.. Jeg har selvsagt gått bananas! Jeg får panikk når jeg går i stappfulle butikker, så derfor tar jeg til takke med netthandel (som alltid). Jeg har klikket hjem latterlig mye som dere kan se nedenfor. Nelly er, og forblir min favoritt butikk. De har så mye fint! I dag har kjører de -20% på hele nettbutikken, så derfor har jeg litt bedre samvittighet når det kommer til shopping denne fredagen haha. Alt er faktisk ikke til meg heller, noe av det er julegaver også! 🙂 Smart å få unnagjort litt av den handelen nå som det er salg.

OPPGI KODEN «BLACK20» FOR -20% PÅ ALT HER!


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her
 

9 kommentarer
    1. Så mye fint! Har akkurat handlet på Nelly selv! Gøy å se at du har kjøpt lange kjoler 😍 Gleder meg til å se deg i dem!

    2. Ingen problem i dag når kjoler e.l. er for lange. Nå får man kjøpt en slags “limstrimser” som man legger op med. Legg stripsen på falden og stryk med strykejern. Gjordt på 1,2 3. Kjøpes i butikker som selger stoff, tråd etc.

    3. Det som er kjekkere med å shoppe i butikker for da får man det der og da hvis man like det man ser,ikke vente flere dager for å få det er ikke like gøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg