FOR ALLER FØRSTE GANG

Sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LETS GET REALLY REALLY REALLY TAN

OKEI, gjett hvem som fikk nok av å gå rundt som en bleik sel? Nå orka jeg ikke mer, ass! Når vinteren melder sin ankomst, har min hudfarge en tendens til å bli veldig gusten og grå. Den blir helt død, liksom. Med andre ord ser det ikke noe spesielt fresht ut. Tidligere har jeg vært en flittig solariumstorsk, men etter å få høre alle negative sider ved solarium, bestemte jeg meg for å kutte det ut. Jeg vil hverken ha kreft eller rynkete hud. Så, hva gjør man da? Jo, vi spraytaner! Selvsagt gjør vi det! Jeg var innom hos Spraytanhuset hvor jeg fikk meg en dusj med deilig, gylden brunfarge. Vi gikk for en veldig mørk farge etter mitt ønske, og selve spraytanen er faktisk helt økologisk. La oss bare si at jeg er veeeldig fornøyd! Nå føler jeg meg tusen ganger finere. Det er rart hva litt farge gjør med et utseendet. Det er jo en grunn til at vi soler oss halvt i hjel så fort solen titter frem.  


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) BH her / lignende tights her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grunnen til at jeg velger å gå til Spraytanhuset er enkelt og greit fordi at jeg har flere venninner som er stamkunder der. Jeg har fått høre så mye positivt om dem, så derfor ble ikke valget mitt vanskelig. Jeg kommer til å dra tilbake dit resten av mitt liv, haha. Jeg elsker dette, jeg elsker spraytan! HVORFOR har jeg ikke testet dette ut tidligere? Det er jo sjukt. Dumme Bella.

38 kommentarer
    1. Det var fint 🙂 Men du må seriøst lære deg dette HER nå: et utseende, det utseendet. Bestemt og ubestemt..

    2. Er det rumpa dubhar operert? Man ser jo på bildene at rumpa er blitt større og sån 😛 mye finere enn før,ikke for å vøre frekk:) eller er det sånn truse? For man ser at det er enten redigert, nett sånn sophiw elise sin rumpe hvis du skjønner 😀

    3. Så deilig med litt farge nå på vinteren. Dette er overhode ikke frekt ment, men må bare spørre. Du ser veldig tynn ut, er alt bra med deg om dagen? ❤️ Ha en fortsatt fin sødnag 🙂

    4. Dette er ikke for å være slem at jeg spør, men siden du er litt lav og liten, blir det ikke tungt med de silikonpuppene der? Har en venninne som skal ta masse og hun er lita. Tenker på ryggskader, graviditet osv.

    5. Det ser litt rart ut med den sprettrumpa når du ikke har en muskel i beina eller noe. Har du fylt opp enda mer? Skikkelig pampers-ræv 😂😊

    6. hææ skjønner ikke hva du har operert? hoftene er jo ikke større engang.. what gurl kan du fortelle oss snart? stop playing 😉

    7. Så fin farge 🙂
      Smitter den over på klær ?
      Forresten , jobber moderatoren din på på netter og søndager også ?

    8. Er det navvelen du har fikset? Den så så “stor” og “dyp” ut før. Dubser veldig stram og fin ut. ❤

    9. Hei Isabell, jeg lurte på en ting. Kunne du værsåsnill å lage en sånn ønskeliste jul 2016? Har virkelig problemer med å komme på ting jeg ønsker meg og kunne virkelig trengt inspirasjon fra deg.

    10. Har en søster som opererer seg mye, og sliter mer for hver gang hun har utført en. Helt sykt hvor psykiske man blir av å holde på med slike ting. Sier ikke noe om deg, men min erfaring av å ha noen nær som holder på sånn. 2016 sier jeg bare.

    11. Kæm som si at ho har opperert ribbein.. e dåkker dom eller ? DET e sykt og påstå og frækkt ikke minst.. det og komme me ting som ikje e sant e grusomt.. la ho bruke tia ho vil og vil ho ikje ut me det, så respekter det <3<3<3 Ho e et menneske, ikje ett dyr.. å dåkker behandle ho som dritt !!

    12. Hvordan kan dere mene at hu har fjernet ribbein? Dere vet hun er veldig slank fra før, og man ser at midjen hennes er ikke noe mindre på disse bildene enn hva hun alltid har vært 🙂 Slutt med denne gjette-leken og heller vent til hun er klar til å fortelle selv!
      Du stråler om kapp med solen, Isabel <3

    13. Skjønner ikke dere at Isabelle digger seg når dere spør om operasjonen gang på gang. Drit i å spør mer. Vil hun ikke si det så får det være opp til hu.
      Dritt lei av at dere får hun til å digge seg.
      Drit i den operasjonen. Dere har vel bedre å foreta dere ? Sånn seriøst slutt å spør om det mer. Ikke fremstå desperate. Hun liker det.

    14. For gudsskyld folkens: La henne være. Noen av kommentarene lengre opp her er så upassende og frekke at det er til å spy av. Kanskje hun forteller om operasjonen en dag når hun er klar for det, eller ikke – easy as that.
      Isabell, du er gull!

    15. Du ble fin Isabel! Har hvert på spraytanhuset en gang selv, ble kjempe fornøyd! Og folk som lurer, nei det lukter ikke og fargen holder seg vel fin i ca 4 dager? Spørs helt på hvor ofte man dusjer, fargen kan holde lenge, gå inn på nettsiden deres så står alt av info der.

    16. Dette er ikke frekt ment i d hele tatt. Lurer på av ren nysgjerrighet hvorfor du ofte står på tå når du tar bilder? Digger deg uansett. Jeg synes du er helt perfekt <3

    17. Jeg var ikke i tvil da jeg så deg fra siden. Du har jo vært på samme klinikk som SE da hun sprøytet noe i rumpa, og rumpene deres ser prikk like ut! Det virker som å være et mye mindre inngrep da man er raskt i form igjen. Håper du gir deg nå…

    18. Dere er helt sjuke i hodet om dere tror hun har fjernet ribbein!! HAHA!! Tror dere virkelig hun hadde vist magen som dette da, og om man fjerner ribbein så er man ikke oppe å går etter så kort tid, det tar laang tid for å kommer i form igjen. Hvor dum kan man bli?!
      Hun prøver å skjule tigh gap’en på disse bildene da det tydelig er innside lår som er fettsugd og lagt i rumpa for litt korreksjon. Og på forrige bilder der alle kommenterte låra så var det fordi hun hadde kompressionsplagg på bena etter fettsugingen, da kan de se litt extra tynne ut. GAH..

    19. Tror kanskje du slipper alle disse kommentarene og spekulasjonene om forskjellige deler på kroppen din hvis du bare kommer ut med hva du har operert. Kanskje på tide nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg