kaotisk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Beklager, beklager, beklager! Jeg vet at klokken er mye, og at jeg ikke har blogget enda. Greien er at vi plutselig fikk en real helomvendig i livet i går kveld, som resulterer i en del stress i dag og de kommende dagene. Vi kastet oss på første fly hjem fra Gøteborg, og nå bærer det rett hjem på tv-innspilling. Dette er litt av sjarmen med vårt liv – plutselig får vi tilbud som vi ikke vil takke nei til, og vipps så er man på tur igjen! Hehe. Selv om det fører med seg ekstremt mye stress og kaos, er det definitivt slik vi liker det. Om jeg skulle beskrevet livet vårt med ett ord, hadde det definitivt vært spontant

Jeg gleder meg så utrolig mye til jeg kan dele dette prosjektet med dere, dere kommer til å døøøø! Haha. JEG holder på å dø.. Jeg er både spent og nervøs på en og samme gang. Vi skrives mer senere, nå er det som sagt innspilling og etter det skal jeg til frisøren for å freshe opp manken innfor dette eventyret vi skal begi oss ut på. Wæh! Hold deg fast, Bella.

12 kommentarer
    1. Alltid når du har oppdaget et nytt ord
      (Som i dag, er definitivt), så skriver du det typ 10 ganger i ett innlegg 😍😗😙

    2. Herregud. Man behøver ikke å ha oppdaget et nytt ord for at man har brukt det 2 ganger i et innlegg. Den var tåpelig. Dessuten så har Isabel sikkert kunnet det ordet fra hun var 5 år.

    3. 16.15: Nå har Isabell nevnt nelly i mange innlegg, så nå har hun nok lært navnet på en nettbutikk. Neida, men det du sa var like teit.

    4. du isabel jeg syntes du burde ha nytt design på bloggen snart!
      Hvorfor har du ikke litt mere farger? kansje jeg er en kunstner men , folk syns vel de blir litt kjedlig og grått uten farger, ikke knæsje men , hva me og ta en header med rød kjole feks??
      sikter til styleconnection sin header og caroline berg eriksen sin, se på dem , finn inspirasjon! hva me og få på deg en kjole med litt farger og ta en shoot? skader ikke om du ikke forandrer bloggen med deg tror jeg leser tallet vil gå ned. hadde jeg vert grafisk designer skulle jeg hjelpt deg men er desverrre dårlig på slikt . hilsen jente på din alder:) du bør sprite opp stilen din litt, fargerikt!! ikke gå i sørgeklær isabell! du har mye og vere glad for og fine former!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg