mine favoritt produkter!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld fine lesere! Nå tenkte jeg at jeg skulle vise frem mine største favoritter i hudpleieserien min! Som dere allerede vet er jeg veldig opptatt av å ta vare på huden min, og ikke minst bruke gode og givende produkter. Sistnevnte er alfa omega for å oppnå en fin hud! Tro meg, jeg har testet ut mye på markedet da jeg jobbet på parfymeri i to år, så når jeg først anbefaler noen produkter her på bloggen, kan dere være hundre prosent sikre på at jeg virkelig går god for produktene. Jeg er veldig kresen, som sagt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Face mask. Denne masken er helt fantastisk! Jeg er helt avhengig av denne.Det er en ting jeg sliter ekstra med, og det er “svarte prikker”. Dere vet de nede i porene? Jeg har ikke kommet over noen produkter tidligere som fjerner dette så bra som denne ansiktsmasken fra Maybeauty. Denne masken fjerner sorte prikker, motvirker akne, fjerner olje og død hud.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Face gel. Denne gelen er til for å rense på dybden, samt fjerne døde hudceller. Etter at jeg bruker denne, blir huden helt fri for urenheter. Det tar meg rundt 20 sekunder, og forskjellen den utgjør er syk. Man kan liksom se de døde hudcellene prelle av huden – se på bildet. Nå hadde jeg ikke så uren hud da det ikke er lenge siden jeg kjørte en omgang med face gelen, men likevel kan du se litt av restene etter behandlingen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pore Mask. Det er en ansiktsmaske suger ut alt talg og gjør porene mindre synlige. Sistnevnte er viktig for meg, da jeg i utgangspunktet sliter med store porer. Det er ikke fint når sminken «synker» ned i dem, liksom. Etter at jeg prøvde denne for første gang kunne jeg se super stor forskjell allerede – porene var helt seriøst mye, mye mindre. Plusspoeng for det!​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er resultatet etter en skikkelig spadag her hjemme hvor jeg har brukt alle de tre produktene jeg har nevnt i dette innlegget. Huden min føles som en babyrumpe nå – så utrolig myk! Jeg føler meg alltid så fresh etter at jeg tar disse produktene i bruk. Det er som om jeg får tilbake gløden i huden. 

Disse tre produktene er satt sammen i en ansiktspakke som du kan klikke hjem HER. Jeg er så heldig som har fått en rabattkode som gir dere hele 30% avslag! Rabattkoden er lagt inn i denne linken, eller så kan du oppgi koden “sraadface” i kassen. Dette er jo faktisk den perfekte julegaven også! Jeg vet at mine venninner hadde satt stor pris på å få gode produkter i gave. Det er noe vi alle trenger! 🙂
 

24 kommentarer
    1. Hei, har nettopp bestilt med en slik pakke. Har hørt at det gjør
      Vondt når man skal dra av maska, gjør det det?
      Elsker bloggen din ❤️

    2. Synes du den svarte masken er hard på huden? Har hørt av enkelte venner som har prøvd slike masker før at de ikke anbefaler den til de som har sensitiv hud (slik som jeg har). Jeg vet ikke om det er snakk om samme merke, og derfor lurer jeg på hvordan masken fra dette merket er. Blir veldig takknemlig for svar, har veldig lyst til å prøve den selv ettersom jeg sliter med “svarte prikker” selv!

    3. Du som har jobbet på parfymeri i 2 år er du klar over at det er ulike produkter for ulike hudtyper? Det er ikke sikkert at det som funker på ditt hud funker på andres hud. Foresten vokser du ansikte ditt? 🙂

    4. til du som sier “Hvorfor er du så kvit i tryne forhold til resten av kroppen?”. VEL, alle er født ulike, noen er brunere i ansiktet på resten av kroppen, og noen er hvitere. Sånn er vi, og hva skal vi gjøre med det? INGENTING! Slutt å pirke på hver minste ting, hadde du likt om noen hadde sagt det til deg?- tenk før du skriver. Har du ikke noe positivt å si kan du droppe det. Og ja, du stilte et “vanlig” spørsmål, men hva er poenget med spørsmålet ditt? Hva prøver du og oppnå med et slikt spørsmål? Komisk at du spør. Jeg er også hvitere i ansiktet i forhold til resten av kroppen min. Sånn er det bare 🙂 Alle kan ikke være like.

    5. Hei. Bestilte ett sett selv nettopp. Bare lurte på om jeg er meldt på noe videre som vil trekke meg for penger i senere tid?
      Bra blogg, stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg