det flaueste bilde av meg i media

Jeg husker hvor spent jeg var da de første pressebildene skulle publiseres i media. Det var så stort og så nytt for meg. Paradise Hotel deltagerne skulle røpes, og jeg satt spent som et barn på julaften der jeg satt å ventet på at den store nyheten skulle slippes. Det var få som visste at jeg hadde tilbrakt to måneder i Mexico på innspilling, så jeg visste at sjokket kom til å bli stort. Vel, dagen kom og deltagerne ble sluppet en etter en.. Altså, HVAAA gir du meg? Da jeg så bildet av meg fikk jeg total latterkrampe. Jeg husker hvor forbanna lenge hver og en av oss satt å poserte mens vi ble shootet til portrettbildene våres. Og det der var de beste de kunne velge ut? Haha, jeg har ikke ord. Men hva vet jeg, kanskje det faktisk var det “beste”? Kanskje de andre 150 bildene var enda verre? Dette bildet hunter meg fortsatt, jeg blir stadig tagget i innlegg og får det tilsendt av venner.. Hahaha! De kjenner meg for godt, de vet jo at jeg vrenger meg av flauhet. En aldri så liten storytime, hehe. #BellaOnFleek.

32 kommentarer
    1. Det var et fint bilde, kjære deg! Du er nydelig uansett! Men, jeg savner litt lengre innlegg fra deg <3

    2. Går det bra med deg? Har ikke hørt så mye av deg! Men skjønner dere har noe på gang, Hehe:-D kos dere!

    3. Jeg er en hobbyfotograf som driver med foto mye av min tid helt siden 2011 nå. Bildet er veldig bra teknisk egentlig. Det jeg derimot vil sette fingen på er at du ser litt anstrengt ut? Kanskje var du nervøs for din første store shoot for riksdekkende tv? Det er i såfall helt normalt og det er dermed fotografen sin oppgave å få deg til å slappe av å være komfortabel foran kamera, snakke med deg og gjerne vise deg litt av bildene underveis 🙂 fikk du sollys i ansiktet? Eller sterkt lys av en eventuell reflektor de brukte? Det også kan få en til å se litt anstrengt ut. Jeg ville nok “poset” deg annerledes og hadde tatt bilder av deg hver dag om jeg kunne 😉 men jeg bor på Vestlandet, så…. 😛 dette er ikke ment som kritikk, jeg tenker bare utifra hvordan jeg perosnlig ville gjort dette bildet selv, vakker er du uansett.

    4. Jeg husker jeg synes du var den peneste inne på PH💛💛 Du var sykt pen på bildet, men se på deg nå!! du er så pen og perfekt Isabel!

    5. Forstår ikke hvordan du kan være flau over dette bildet.. Du ser jo nydelig ut! Men i forhols til nå så er det jo en del forandringer, og disse forandringen har jo skjedd fordi du selv har ønsket det, og da blir det jo slik at du blir flaut og syns du så rar ut før..

    6. Benedikte: Det er ikke bare nå jeg er flau, som du kan se i teksten var jeg det da det ble publisert når vi deltakere ble lagt ut. Jeg synes bildet var ekstremt uheldig, haha.

    7. Syns det var et fint bilde, jeg! Det eneste jeg hadde vært flau over hvis det var meg, er kanskje brynene. Men jeg er ikke så fan av sånne bryn. Du er/var jo sikkert det en gang 🙂
      Syns du skal være stolt av det bilde, egentlig! For et flott smil!

    8. Hihi, jaja.. Noen ganger blir bilder veldig misslykket, jeg har også kjent på den følelsen når bilder ac meg ligger i avisa og de ser faen meg ikke ut!! 😂 it’s all about the angle. Meeen du var jo ikke stygg da!

    9. Hej!
      Är det skönt att vara hemma igen en stund innan Pierre och du skall iväg till Thailand med Pierres bror på julferie?
      Har ni det bra i paradiset i Oslo?
      Klem!

    10. Hei Henrik du over her..ifølge det jeg har fått med meg her på Bloggen til Isabel, er allerede hun og Pierre i Thailand nå..

    11. Hva er galt med det bildet da?? Husker jeg leste introen til Paradise Hotel det året om deltakerne, hvor jeg bl.a. så dette bildet av deg. Kan ikke huske annet enn at jeg tenkte; “oi..hun der ser jo dritdeilig ut, tenk om jeg hadde fått pult noe sånt”.

    12. Hvordan har du klarte å få så fine og fyldige bryn etter dette? :O Mener ikke at de var stygge haha, men med tanken på hvor tynne de på bilde i forhold til nå. Er jo enkelte som ikke får brynene sine tilbake når de har plukket de ekstremt tynne, du har bare vært så heldig at de har grodd ut? 😀

    13. Ser ingenting feil med det bildet. 🙂 Tror ikke det går an å ta et stygt bilde av deg. Du har sikkert alltid sett pen ut.

    14. Hmm.. hadde jeg sett sånn ut hadde jeg vært ganske fornøyd. Sjekk den kroppen liksom! Men ja skjønner greia, av og til liker man ikke bilder av seg selv, selv om andre syns de er helt greie. Så… men godt vi andre ikke ser det du ser da <3

    15. Synes bildet er fint, foruten at de ikke fikk med øynene dine særlig bra pga du skimtet av sola. Synd, siden øynene er noe av det peneste ved deg 🙂 + Du var tydeligvis like plukkeglad på brynene som de fleste andre på den tiden 😛

    16. Bildet er helt fint. Kan ikke se hva som kan være så flaut ved det. Du kan kanskje utdype for oss som ikke ser? Jeg antar BDD er innblandet…. Tro meg, dette bildet er kjempefint. Hvis ikke det er et bilde ala “When you see it, you’ll shit bricks”. I så fall trenger jeg fremdeles hint…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg