ukens spørsmål

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bare lurte på hvor de hvite skoene med ” what ever” på, er fra? Du la ut video av de på my storyen din i dag. Digget de!

– De kjøpte jeg i Istanbul på Pull & Bear.

Jeg lurer på hvor du kjøper Chanel ansiktsrensen din? Er det mulig å kjøpe den på nett? 🙂

– Jeg kjøper min som oftest på taxfreen, men de selger den i alle vanlige parfymerier som f. eks Fredrik & Louisa og Kicks. På nett vet jeg ikke, isåfall må det være en nettbutikk som fører Chanel-produkter.

Krangler du og Pierre ofte?

– Det er klart at vi har våres disputer som alle andre kjærestepar, og av og til kan vi kanskje gå hverandre litt ekstra på nervene. Hehe! Vi er begge to veldig stae personer, så det kan kræsje fra tid til annen. Med det sagt er det svært sjeldent at vi har store krangler, det er som oftest småklaging og bitching, om man kan si det slik.

Mitt spørsmål er hva bruker du å spise på julaften og har du noen tradisjoner rundt jula?

– På julaften foretrekker jeg helst ribbe, men pinnekjøtt faller også godt i smak! Åh, nå lengter jeg.. Det finnes virkelig ingenting bedre enn julemat! Tradisjoner rundt juletiden er å lage julestrømper til søskna mine, og pynte fint hjemme. Ellers er det jo veldig hyggelig å pynte pepperkakehus, bake julekaker og høre på julemusikk. Også bruker jeg aaaalt for masse penger på julegaver hvert eneste år. Å gi gaver er det gøyeste jeg vet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Hvor høy er du? Og lengden på beina? Siden jeg tenker på å skaffe meg den genserkjolen, men jeg er ganske usikker på det når det gjelder høyden min, haha. Er selv noe med 1.65 elns, men har ikke så fryktelig lange bein. Og har du noen tanker om fasong, størrelse, osv til den kjolen?

– Jeg er 160 cm høy (eller lav…). Genserkjolen passer meg ypperlig selv om jeg er en liten dverg, hehe. Fasongen og alt ser du på bildet ovenfor. Den selges bare i one size, men den passer veldig fint likevel. Vanligvis bruker det å bli altfor stort til meg, men ikke i denne kjolen. 

Er din “moderator” Pierre?

– Nei. Det hadde neppe vært gøy for min kjæreste å gå gjennom alt av kommentarer som går på hvor stygg og fæl hans dame er, haha. Jeg har ansatt en moderator som siler ut alt av negativt oppgulp, og godkjenner konstruktiv og positiv respons. Det har funket ypperlig hittil, jeg er så glad for at jeg tok det valget!

Er du sponset av Nelly?

– Nei, det er jeg ikke. Alt jeg klikker hjem fra den nettsiden betaler jeg fra egen lomme. 🙂

Er det noen av operasjonene du angrer på?

– På et merkelig sett “angrer” jeg på hver og en. Eller.. Angrer og angrer.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare. 

Hvilket firma er det du har da?

– Det er visst veldig mange som ikke helt skjønner dette med å ha et eget AS. Hvem som helst kan starte et AS dersom man ønsker å starte sitt eget firma. Det som kreves er en minstekapital på 30.000,-. I mitt tilfelle er bloggen mitt AS, som jeg tjener penger på og som har utviklet seg til å bli større enn et enkeltmannsforetak.

Hvor fikser du håret ditt? 🙂 Elsker bloggen din!

– Jeg går alltid til min faste frisør Ann Beate på MOODstudio. Beste dama i byen!

______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

43 kommentarer
    1. Elsker video snuttene til deg og Pierre. Kan du spørre Pierre hvilket video redigerings program han bruker?:)

    2. Hver gang du svarer på spørsmål svarer du på hvor du fikser hår og negler.. Er det nødvendig? Mener inne å pirke, men svar heller på andre du ikke svart på før:)

    3. Hei.
      Jeg er fast leser og har selv kommet ofte med “kritikk” på innleggene dine. Ingenting negativt, ingenting frekt. Bare en leser sitt synspunkt på noen innlegg. Disse kommentarene blir ikke godkjent? Og det har ikke vært noe negativt i hva som har blitt skrevet. Er jo veldig kjipt for oss lesere som har noen punkter å komme med, også blir vi ikke hørt, for disse kommentarene (av en eller annen grunn) blir ikke godkjent
      Andre bloggere jeg følger tar i mot konstruktiv kritikk og tar det ihvertfall til betraktning..

    4. Helt enig med anonym over her. Har flere ganger kommet med konstruktiv kritikk men kommentarene mine blir aldri godkjent? Har aldri skrevet noe stygt eller hengt degut på noe vis..

    5. All suksessen din er så sinnsykt fortjent! Fy søren så du står på. Jeg tror ikke jeg kan forestille meg all jobben som ligger bak en gang. Jeg er så inspirert av deg. Selv sliter jeg med ME, og klarer s0vidt å gå ut av huset, men innleggene dine gjør dagene mine mye bedre. Tusen takk ❤❤

    6. ikke for å være hårsår, men syns ikke det er så moro at du disser det å være 160 høy. Jeg er også 160 og syns det er en kjempefin høyde!

    7. Synes det er rart at du putter inn svenske ord her og der på bloggen din. Jeg mener, dere bor i Norge selv om typen din er svensk. Håper du forstår hva jeg mener:) Ville vært noe annet om dere bodde i Sverige, for da ville det kanskje blitt krevd av deg, av og til, for at du skulle bli forstått av svenskene. Forstår veldig godt at typen din legger inn norske ord, dere bor jo tross alt i Norge. Ville vært ganske sykt om jeg skulle begynne å putte inn danske ord bare fordi at kjæresten min er dansk, når vi bor i Norge

    8. Man kan bli ganske påvirket av språket selvom man bor i Norge da. Har svensk kjæreste selv, og når man er mye sammen og hører mye svensk, så legger man fort til seg svenske ord og uttrykk. Spesielt hvis man er mye på besøk i Sverige hvor overraskende få forstår norsk!

    9. Skal jeg være ærlig så hadde jeg nok angret på alle operasjoner utenom nesen. Du er utrolig pen nå, men alt annet hadde du ikke trengt 🙂 håper det går fint med deg, klem.

    10. Kunne du lagd et videoprosess når du skal til Tootsie dor å få på deg negler? Vil se den prosessen for su har syyyyykt fine negler for å si det mildt, og jeg funderer på hvordan de blir gjort:))))

    11. Anonym over her; skjønner Isabel kjempegodt jeg. Kjæresten min er fra England. Jeg snakker og skriver på engelsk HELE tiden. Noen ganger sier jeg engelske ord i en norsk setning uten å tenke over det. I tillegg skriver jeg noen ganger engelske ord mens jeg skriver norsk. Man blir veldig påvirket om man hører og snakker et annet språk enn norsk 24/7. Hva er egentlig det å klage på uansett? Du forstår vel svensk sånn som resten av folka i landet her, så det skader vel ingen at det dukker opp et svensk ord? Latterlig å pirke på det.

    12. Nice 🙂
      Æ lure på noe –
      Ka fikk du i julegave i fjor ?
      Bli du og lægge ut ka du får i år ?
      Å en anna ting –
      Ka søv du i på natta ?
      ♡♡♡

    13. Er det Daniel som er moderatoren din? Og hvorfor har du ikke lagt ut noen bilder fra Thailand? Hva er det dere gjør der? Tror ikke det er en vanlig ferie, for da hadde det vel vært masse bilder på bloggen og snap…

    14. Bästa Isabel!
      Är du medveten om att du öppnat upp en ny Pandoras ask med obegränsat antal frågor när du skriver att du “angrer eventuellt alla dina operationer”?
      Ha en god helg. Förresten hur firade ni ettårsdagen?
      Klem till er båda.

    15. ^ enig. Hvorfor er du i Thailand uten å blogge noe som helst om det og ikke legge ut noen snaps eller bilder derfra generelt?

    16. 160 cm er ikke lavt, og langt ifra dverg. Vet ikke hvorfor dum må poengtere høyden din som lav når du ikke er spesielt liten

    17. Hei. Hva skal du ha på deg på julaften? ❤️ Eller kan du legge ut noen forslag, av dine favoritter til julaften?

    18. Lurer på hvordan du og pierre kan ha tid til så mye sex med tanke på så ofte du snapper i løpet av en dag og at du til en hver tid vil se bra ut, da må du jo fikse deg litt hele tiden? noe så rart å gå å lure på egentlig, men kan ikke se at dere rekker å ha dere så mye som du sier i løpet av en dag med tanke på at du snapper til en hver tid også?

    19. Syns det er litt rart at du sier at du ikke blir sponset av Nelly.com, når flere av dine innlegg, som du merker med “affiliatelenker”, linker til nettopp Nelly.com. For som jeg har forstått det så er affiliatelenker linker der du tjener en liten del hvis noen enten klikker seg inn eller kjøper noe gjennom dine linker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg