jeg fatter ikke at jeg deler dette

Okeeeei! Jeg har lagt merke til at jeg ikke helt har klart å gjenspeile den uhøytidelige Isabel på bloggen den siste tiden. Jeg er ikke så prippen, jeg tar ikke meg selv høytidelig overhodet. Faktisk eier jeg en så stor dose med selvironi at det nesten bikker over. Det kan de fleste som kjenner meg på privaten skrive under på, tro meg. Den siden av meg ønsker jeg å fronte enda mer her inne, men det er litt vanskelig å vise det gjennom tekst. Så, i dag tenkte jeg å dele “glansbilder” fra ulike shoots. Jeg ser jo helt skrullete ut, haha! Viktig å by litt på seg selv, ikke sant? 😉 Let´s go – bildene som aldri kom på bloggen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så sexy, fin, søt og kul har dere vel aldri sett meg før? 😉

55 kommentarer

Siste innlegg