Det er nesten uvirkelig

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fininger! Har dere det fint? Det håper jeg!  Selv har jeg det bra, men jeg er veldig sliten kjenner jeg. I natt sov jeg knappe fire timer, så dere kan jo gjette dere frem til hva denne dagen har gått til. Haha. Jeg hater når man prøver å sove for harde livet, men det er umulig å falle i søvn. Det finnes ingenting verre.. Spesielt ikke når man er så usedvanlig trøtt at man til slutt begynner å hallusinere i tillegg. Da er man trøtt, altså. Fra en ting til annen: det er nesten litt uvirkelig at det allerede er andre søndag i advent alt. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg våknet opp til en dag hvor julekakebaking stod på skjemaet. Det er virkelig ingenting som gir meg mer julestemning enn nettopp det. Iiih, det er snart jul, dere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende topp her og her / lignende jeans her

Nå skal jeg runde av her, jeg skal ikke gjøre annet enn å slappe av og lade batteriene resten av kvelden. Det er så mye som skjer på privaten at jeg er sikker på at hodet mitt kommer til å eksplodere anytime. Pust inn, pust ut… Ønsker dere en fin kveld videre, stor klem fra meg!

19 kommentarer
    1. Du er en fantastisk fin person❤️ Håper du har hatt en kjempe fin helg, og at du får en fin uke i vente!

    2. Hva skjer? Hvor er pierre blitt av?
      Jeg skjønner plutselig ingenting etter at dere kom hjem fra Sverige

    3. Det blir väl ingen tid för julebakning om ni skall åka tillsammans med Pierres bror till Thailand den 9:e?.

    4. Jet-laggen är ett otyg och kan förstöra nattsömnen under en tid efter det att man är tillbaka i den ordinarie tiden. Det går över.

    5. Kjenner til trøttheten 😅 Er gravid i 3 trimester og er jeg heldig så får jeg sove maks 4 timer i strekk før jeg våkner av at jeg må stå opp å tisse å da får jeg ikke sove igjen 😅

    6. Hvis du holder på med en innspilling hvorfor kan du ikke bare skrive at du holder på med en innspilling og ikke kan sie noe? Eller er det privat ting du gjør? Skjønner ikke hensikten med å poste slike innlegg som ikke har samheng når vi rr vant til å se deg og p hverdag fra hjemme

    7. Det er merkelig at du ikke har noen virkelige snapper mer.. Pierre også.. Og ingen av innleggene dine kommer fra hvor du faktisk ER nå.. Så nå er jeg virkelig spent på hva du skjuler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg