Jeg er nødt til å innse det

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· CALLING IN SICK ·

Hei mine fine! Et litt sent livstegn fra meg, etter en uendelig kjip start på dagen. Søren også.. Jeg har måttet kaste inn håndkleet og innse at jeg har dratt på meg et eller annet. Formen er på bunn – nesen renner, hodet verker og i tillegg til det har jeg spydd. Greaaaat! Jeg er  vanvittig dårlig på å ikke være i form, jeg har jo ikke tid til dette. Jeg blir rastløs etter kort tid, og vil jo aller helst bare få fart på saker og ting. Jeg bruker alltid å prøve å overbevise meg selv om at “neida Isabel, du er ikke dårlig!”. Det funker som bare fy i starten, men til slutt har jeg ingen andre valg enn å innse at jo, formen er på bunn. 🙁 Samme regla hver eneste gang, haha. Pierre og jeg var en tur på butikken, og da var jeg seriøst to sekunder fra å spy over hele fruktavdelingen.. Fresht. I morgen har jeg tett program fra morgen til kveld, men det spørs om jeg ikke må avlyse alt. Jeg krysser fingre og tær for at formen skal bli bedre, men det ser jammen mørkt ut. Blæh, noe så kjedelig! Jeg slenger med et par bilder som ble knipset i går – jeg ser ikke slik ut i dag, for å si det sånn! Haha.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / smykke her

Nå skal jeg snurre en julefilm, pakke meg godt under dyna i sofaen og synes synd på meg selv resten av dagen. Håper deres onsdag er mer spennende enn min, hehe. Stor klem fra meg! 

18 kommentarer
    1. Heldigvis har du jo all tid i verden til å være syk på da, selv om det er kjipt. Ikke har du kontorjobb og ikke har du barn eller dyr du må ta vare på så alt i alt er du VELDIG heldig når du først blir syk 🙂

    2. Har et utrolig teit spørsmål, men jeg klarer ikke legge det fra meg! På Snapchat for noen måneder siden la du ut en video fra fest/vors du var på hvor Raija (husker ikke hvordan det skrives) og en til danset en dans til Dory 2017 sangen. Har du enda den videoen, og kan du eventuelt legge den ut et sted? Hahah er så gira på å lære meg dansen!

    3. Huff! God bedring 🙂 men husk 48 timers regelen ved oppkast, altså har du kastet opp så hold deg unna folk i 48 timer etter siste gang så slipper du å smitte noen 😀

    4. Jeg bare lurer på: Går du alltid så fint kledd når du bare slapper av hjemme? Altså går rundt/sitter i sofaen i kjoler osv? 🙂 Eller det bare for å ta bilder? Haha spesielt spørsmål, men jeg tar alltid på meg de mest behagelige klærne (les, joggebukse/hettegenser eller bare en stor genser og bukseløs). Men så er jeg en person som går med kjole 2 ganger i året og bruker treningsklær fremfor alt anna som f.eks stram dongeri :p Haha!
      God bedring forresten, hør på helsen og ta heller igjen det tapte når du har energi igjen! <3 "Later" du som ikke er syk, vil det bare slå ut enda verre dessverre :/

    5. Hei hei! Kan ikke du lage ei ønskeliste til jul evt tips til gaver? synes du er så flink på å velge ut ting og jeg sliter med julegavehandlingen i år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg