årets ønskeliste

affiliateslinker

Etter forespørsel fra dere har jeg nå snekret sammen mine ønsker for julen 2016! Det er nok ikke overraskende for dere at alt jeg ønsker meg er klær, tilbehør og sko haha. Det er meg i et nøtteskall.. Det er jo gøyest å få noe man faktisk har plukket ut selv, slik at man vet at det man får faller i smak. Det er vanskelig å kjøpe klær til en annen person synes hvert fall jeg, men med en ønskeliste blir det veldig lettvint. Her er min ønskeliste – del 1! 

________

· DEAR SANTA – I HAVE BEEN NICE THIS YEAR ·

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. topp her – bukser her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

 

16 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurer på om du har gjort deg noen tanker rundt tekstilindustrien og hvilken miljøbelastning dette er for kloden vår? Har du reflektert noe rundt hvordan du kan oppmuntre til å redusere utslipp ved å feks shoppe mindre? Og hvordan du – med mange unge lesere – har unik mulighet til å påvirke andre til å ta klokere valg på vegne av miljøet?
      Mvh
      Partypooper

    2. Heiehi:) Jeg bare lurer på om man er nødt til å ha en brukerkonto for å få lov til å handle klær fra Na-kd.com? 🙂

    3. Jeg trodde ikke du brukte ekte pels? Da er vel ikke den jakken med pels fra hollies noe du ønsker deg?

    4. Beklager isabel men kjedlig plagg på tide og få noen mer farger inn I garderoben snart ?? Syns de er mye likt av de du har frafør

    5. Jakke nr 5 øverst er jo av Kalkunfjær…… Ikke akkurat dyrevennlig da de blir plukket (torturert) levende!

    6. Har ikke både Pierre og broren pels på jakken? Du som absolutt mente alle som hår med pels er fæle mennesker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg