mest googla kvinnene i norge

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SURPRISE, SURPRISE …

I går kveld fikk jeg tilsendt en link hvor Dagbladet hadde lagt ut en artikkel om blant annet Norges topp ti mest googla kvinnene i Norge. Gjett hvem som var på den lista, da? Haha. Yours truly på sjette av tiende plass! Der ser dere, vi er litt av en mektig familie! #TeamBella. Jeg ble faktisk ikke noe spesielt sjokkert med tanke på året som har vært. Det har vært mye blest rundt denne frøkna som jeg vet at mange finner interessant, på både godt og vondt. Men vet dere? Det er jeg faktisk veldig glad for. Det har ført til at jeg har fått min egen familie her på bloggen, i form av dere fantastiske lesere. Jeg er SÅ latterlig takknemlig over hver og en av dere. Jeg har virkelig ikke ord.. Kjærlighet! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toppen min finnes her.

God morgen, da! Nå skal jeg en tur på postkontoret. 

18 kommentarer
    1. Your welcome!
      Deilig å se noe så bra, spesielt med nedtur tidene du har hatt, man får en liten påminnelse på at “Hey, jeg er noe jævlig bra!”
      Stå på vennen!

    2. Skjønner godt at du er glad for mange klikk – du lever av det. Men er det et mål for deg i seg selv å være “kjendis”? I såfall, kan du si litt om hva du tenker er bra med det?

    3. Det trenger da ikke akkurat å være positivt at man er en av de som er mest googlet. Men men, alt for din selvfølelse 🙂

    4. Nå må du virkelig gi deg anonym. Isabel er slank. Verken for stor eller undervektig. Hvis noen har et feil bildet på hvordan en kropp skal se ut så må det være deg. Hvis du klarer å sammenligne kroppen til Isabel med en så alvorlig sykdom, så lurer jeg på hva du anntar som slank. Kroppen til Isabel ser sunn ut, og jeg antar at du ikke ber overvektige om å gå ned selv om de setter livet sitt på spill, så hvorfor ber du da en tynn(i dine øyne) kvinne om å spise mer?

    5. Slutt å spy ut kommentatorer som inneholder alvorlige sykdommer.. Det er så forbanna unødvendig! Selvom man er slank trenger man ikke ha spiseforstyrrelse, OG enda viktigere: man kan ha spiseforstyrrelse selvom man er normaltvektig.. Det er en PSYKISK sykdom, så du kan ikke se noe som helst kjære anonym 🙂
      Isabel er ei frisk og sunn jente! Tenk LITT før du skriver neste gang, takk.

    6. Nei hun ser ikke frisk ut. Må få si hva jeg mener. I tillegg har hun hatt anorexi tidligere. Hun blir bare tynnere og tynnere. Fakta! Om dere mener hun er normalvektig burde dere skaffe dere briller.

    7. Uansett om du mener hun ser syk ut, og du VET hun har slitt med anoreksi før, du ser vel selv at det er helt idiotisk å spy ut sånne ting? Kan du absolutt ingenting om psykisk helse? Jeg blir matt. Man skal få ha sin mening, men alle meninger trenger ikke å ropes høyt og skrives over alt. Blar du tilbake i arkivet ser du at hun alltid har vært slank, det er helt normalt å gå opp/ned i vekt gjennom årene uten at man trenger å være syk.

    8. Hei, er en 48 år gammel (ung vil vel unga si) mann, og jeg leser dine innlegg avogtil….ville bare si at ” dritt i negative kommentarer” de betyr ingenting…andre verdier kommer til senere i livet, så gjør som du vil og dritt i hva andre mener og tror om deg 🙂

    9. Dere som mener at hun er for tynn se på dere selv! Jeg liker høyreiste vakre damer som kan stå fram som deg. Takk for at det er slike som deg som kan posere og gjøre andre glade og tilfreds.

    10. Syns ikke hu er for tynn,men lett å tro det siden hu kjøpte seg store silikon,da ser man plutselig mye slankere ut

    11. Isabel er ikke for tynn, hun er akkurat passe for sin høyde. Hun er veldig lav.
      Og ja, man ser slankere ut med silikonpupper.
      Nå får dere alle ta dere en bolle og heller fokusere på dere selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg